Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آیینی با حضور مسئول کانون بازنشستگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یاسوج به بهره برداری رسید.

  به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج در این آیین سردار محسن قادری مسئول کانون بازنشستگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح  کهگیلویه و بویراحمد, حجت‌الاسلام سیروس حکمتی نیک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان ، سردار حسن حکمتیان فرمانده تیپ 48 فتح  و برخی از مسئولان سپاه فتح استان  حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول کانون بازنشستگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حاشیه آیین  افتتاح این مجتمع تفریحی اقامتی به خبرگزاری بسیج گفت: مقام معظم رهبری تاکید زیادی به تکریم مجموعه وابستگان و بازنشستگان  سپاه دارند.

سردار محسن قادری از فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به خاطر پیگیری احداث این مجتمع تفریحی اقامتی  تقدیر کرد و افزود: به منظور خدمات رسانی به وابستگان و بازنشستگان سپاه شش سوئیت اقامتی به متراژ 440 متر مربع و اعتبار 14 میلیارد ریال امروز در  محل ساختمان هتل لاله سپاه فتح به بهره برداری رسید.

وی بیان کرد: تمامی تجهیزات مورد نیاز  وابستگان و بازنشستگان سپاه در این مجتمع تفریحی اقامتی  وجود دارد.

مسئول کانون بازنشستگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه این تعداد سوئیت اقامتی در مدت  یک سال احداث شده اند، ابراز داشت: راه اندازی فاز دوم و سوم این مجتمع اقامتی نیز  در دستور کار است.

وی ابراز داشت: در حال حاضر شش سویت اقامتی دیگر به متراژ 510 مترمربع و اعتبار 2 میلیارد تومان با پیشرفت فیزیکی 55 درصدی جنب ساختمان هتل لاله سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد برای ارایه خدمات رفاهی و تفریحی به بازنشستگان سپاه  دست احداث است .

سردار قادری در پایان گفت: امیدواریم بتوانیم مسائل و دغدغه های وابستگان و بازنشستگان سپاه را پاسخگو باشیم و خدمات با کیفیتی به آنها ارایه کنیم.

 فرمانده سپاه فتح  کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین با اشاره به اینکه 20 مجتمع اقامتی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد در حال ساخت است.

سردار حمید خرم دل گفت: از این تعداد شش سوئیت امروز به بهره برداری رسید و ساخت 12 سوئیت دیگر  از سوی سردار قادری مسئول کانون بازنشستگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مصوب شد. 

گفتنی است ، سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد دو هزار و 320 بازنشسته دارد.

انتهای پیام/82009

منبع: فارس

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سپاه کهگیلویه و بویراحمد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سپاه کهگیلویه و بویراحمد سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد مجتمع تفریحی اقامتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۷۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، شماره تلفن ۰۹۱۷۰۴۰۴۳۳۳ جهت اشتراک ویدئو‌ها و تصاویر شما مخاطبان گرامی جهت انعکاس در بسته گفتن نگین پیش بینی شده است.
نکته لازم اینکه در هنگام ضبط ویدئو حتما گوشی تلفن همراه بصورت افقی باشد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • تفاوت چشمگیر میزان دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی با پرداختی سایر بازنشستگان
  • مذاکرات برای افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران
  • خبر جدید از افزایش منطقی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران / دریا بیگی تشریح کرد
  • ۳ پیشنهاد برای افزایش حقوق بازنشستگان | افزایش ۳۵درصدی باید لحاظ شود
  • ادامه مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی؛ مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • اختلاف بر سر افزایش حقوق بازنشستگان!
  • تشریح جزئیات کنگره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد از زبان فرمانده سپاه فتح
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود