Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان هامون از کشف مقدار تقریبی ۲۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بازرسی از یک دستگاه تریلی کانتینر دار خبر داد. ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین نوری فرید اظهار داشت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه ملی مأموران پلیس آگاهی شهرستان هامون به یک دستگاه خودروی تریلی کانتینر دار در یکی از پارکینگ‌های شهرستان مشکوک شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان هامون افزود: مأموران پلیس آگاهی در بازرسی از تریلی مذکور مقدار تقریبی 20 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل که به صورت حرفه‌ای و ماهرانه در کف کانتینر خودرو جاساز شده بود، کشف کردند.

کشف 175 هزار لیتر سوخت قاچاق در جنوب شرق کشورکشف بزرگترین محموله سوخت قاچاق‌مرزبانی میناب از خروج 120 هزار لیتر سوخت قاچاق جلوگیری کرد‌

وی با اشاره بر اینکه در این رابطه یک فرد متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدادامه داد: پلیس در راستای برخورد با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی عزمی جدی دارد از این رو از مردم می‌خواهیم در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان سوخت، مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

330 کیلو گرم تریاک در نیکشهر کشف شد

 فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نیکشهر از کشف 330 کیلو گرم تریاک در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: در پی اشراف اطلاعاتی و رصد تحرکات قاچاقچیان و تلاش مامورین فرماندهی انتظامی نیکشهر در جهت مبارزه و مقابله با پدیده شوم مواد مخدر در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه 330 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شده است.

 سرهنگ حمید نوری گفت: این محموله مواد مخدر در یکی از محلات روستا‌های حوالی شهرستان نیکشهر مخفی شده بود که با اشراف اطلاعاتی مامورین مبارزه با مواد مخدر، کشف و ضبط شد.

وی عنوان کرد: مامورین نیروی انتظامی تمام تلاش و همت خود را جهت ایجاد امنیت و آرامش و مبارزه جدی با قاچاقچیان مواد مخدر و برهم زنندگان نظم و امنیت به کار خواهد گرفت و اجازه جولان دادن به آنان را نخواهد داد.

انتهای پیام/394/ ت

R7843/P/S6,65/CT12 واژه های کاربردی مرتبط قاچاق مواد مخدر سیستان و بلوچستان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قاچاق مواد مخدر سیستان و بلوچستان قاچاق مواد مخدر سیستان و بلوچستان هزار لیتر سوخت قاچاق شهرستان هامون مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۷۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در بندرکلاهی شهرستان میناب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خلیج فارس، فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان گفت: سوخت‌های قاچاق به ارزش سه هزار میلیارد ریال، از مخازن و محل‌های دپو گازوئیل در چند منزل کشف شد.

سردار علی اکبر جاویدان گفت: در این زمینه ۱۷ فروند قایق موتوری فعال در قاچاق سوخت توقیف، ۲۶۵ عدد انواع مخازن فلزی و پلاستیکی آغشته به سوخت جمع آوری و ۷۵ کیلومتر لوله انتقال سوخت امحا و تخریب شد.

بیشتر بخوانید؛ کشف ۱۲۴ هزار لیتر گازوییل قاچاق در هرمزگان

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در بندرکلاهی شهرستان میناب
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • انجام ۴ماموریت پلیسی در سمنان/ ۵۶۷هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد