Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسکانیوز - هادی شاه مرادی/ حجم اخبار فوتبال خارجی بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال خارجی، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

لایک جنجالی ستاره آلمانی؛ هاورتز در راه چلسی

کای هاورتز در این فصل بوندسلیگا عملکردی فوق العاده ارائه داده و در 38 بازی موفق به ثبت 15 گل و ارسال 8 پاس گل شده است؛ موضوعی که باعث شده بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی به دنبال جذب این بازیکن جوان و تنها 21 ساله باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعاتی پیش بود که باشگاه چلسی به شکل رسمی اعلام کرد که برای انتقال ستاره آلمانی لایپزیش یعنی تیمو ورنر با این باشگاه به توافق رسیده و این مهاجم 25 سال فصل بعد را در استمفوردبریج توپ خواهد زد.

همچنین در هفته‌ای که گذشت صحبت‌های زیادی در رابطه با علاقه باشگاه چلسی به یک ستاره آلمانی دیگر مطرح شد. بر این اساس گفته می‌شود که آبی های لندن قصد دارند ستاره جوان بایرلورکوزن یعنی کای هاورتز را هم به خدمت بگیرند. حالا و در همین رابطه هاورتز با لایک کردن توییت یکی از هواداران چلسی مبنی بر این که او هم باید به این تیم لندنی بپیوندد، سر و صدای زیادی ایجاد کرده است؛ در واقع به نظر می‌رسد که هاورتز این حرکت برای انتقال به چلسی چراغ سبز نشان داده و احتمالاً دومین خرید آلمانی تیم فرانک لمپارد در نقل و انتقالات خواهد بود.

چهار ستاره برتر فوتبال از نگاه رونالدوی مریخی

فوق ستاره برزیلی پیراهن هر دو تیم رئال و بارسا را به تن کرد و در سال‌های ۱۹۹۷ و ۲۰۰۴ با پیراهن بارسا و سپس رئال، آقای گل لالیگا شد. او سابقه دو قهرمانی لالیگا و دو فتح توپ طلا را نیز در کارنامه دارد. رونالدو با تیم ملی برزیل هم دو بار قهرمانی جهان را تجربه کرد. رونالدو اخیرا با خرید بخش اعظم سهام باشگاه وایادولید، مدیریت این باشگاه اسپانیایی را برعهده گرفته است. در دو فصل اخیر، رونالدو سعی بسیاری داشته تا در داخل و خارج از زمین، وایادولید را متحول کند.

او در مصاحبه با اسپانسر اصلی لالیگا و در پاسخ به سوالی در مورد بهترین فوتبالیست های تاریخ گفت:« من همیشه چهار نام را مدنظر دارم. پله، مارادونا، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو. از نظر من اینها بهترین فوتبالیست های تاریخ هستند.» رونالدو در پاسخ به سوالی در مورد اینکه اگر بودجه رئال مادرید را داشت، کدام بازیکن را برای تیمش جذب می کرد، پاسخ داد:« کیلیان امباپه. او مرا به یاد خودم می اندازد. او یکی از کسانی است که به شیوه و سبک من فوتبال بازی می کند.»

آب پاکی مدافع فرانسوی روی دست PSG

تئو هرناندز بعد از حضور در میلان، دوباره احیا شده و نمایش های درخشانی را در ترکیب روسونری ارائه داده است. مدافع فرانسوی پیش از تعلیق رقابت ها، در 22 بازی برای میلان آمار 5 گل و 3 پاس گل را به ثبت رساند. تئو هرناندز تا ژوئن سال 2024 با باشگاه میلان قرارداد دارد اما با این حال طی هفته های گذشته صحبت های زیادی در رابطه با علاقه پاری‌سن‌ژرمن به این بازیکن مطرح شده است. این مدافع فرانسوی حالا در مصاحبه‌ای، اعلام کرده که کاملا از حضور در میلان راضی است.

مدافع میلان گفت: «بعد از عملکرد ای که در آلاوس ارائه دادم، این بهترین فصل من به حساب می آید. به همین خاطر من باید از میلان و پائولو مالدینی تشکر کنم. میلان اعتماد خود را به من نشان داد و واقعا از حضور در اینجا خوشحال هستم. هنوز هم قرارداد چهار ساله با میلان دارم و واقعا از حضور در اینجا راضی هستم.»

تئو در پاسخ به این سؤال که آیا روزی دوست دارد به رئال برگردد، پاسخ داد: «من الان فقط به میلان فکر می کنم زیرا از حضور در اینجا کاملاً خوشحالم.» مدافع میلان در پایان از هم تیمی خود یعنی زلاتان ابراهیموویچ تمجید ویژه ای انجام داد و گفت: «او فوق العاده است؛ یک هم تیمی بسیار تاثیرگذار. ایبرا شخصی است که هرگز نمی خواهد شکست بخورد. وقتی اشتباه می کنیم، او همیشه ما را تحت فشار قرار می دهد و خواستار تلاش حداکثری است.»

واکنش ستین به قهرمانی رقیب بارسا در کوپا ایتالیا

دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین دو تیم ناپولی و بارسلونا در ورزشگاه سن پائولو با تساوی 1-1 به پایان رسید. با این حال بازی برگشت دو تیم به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا به تعویق افتاد. حالا دوباره رقابت‌های فوتبال در اروپا از سر گرفته شده و قرار است که رقابت های لیگ قهرمانان اروپا از ماه آگوست پیگیری شود. با این حال مشخص نیست که آیا دیدار برگشت دو تیم بارسلونا و ناپولی در ورزشگاه نوکمپ برگزار خواهد شد یا این که پرتغال میزبان آن خواهد بود.

کیکه ستین سرمربی بارسلونا اما دیدار تیمش مقابل ناپولی را بسیار دشوار تلقی می کند. او در این باره گفت: «من فکر می‌کنم که شکل جدید برگزاری لیگ قهرمانان اروپا برای همه تیم ها از جمله بارسلونا بدتر شده است. همه ما می‌خواهیم در خانه و یا خارج از آن به میدان برویم اما شرایط طوری است که باید با آن هماهنگ شویم. ناپولی در فینال کوپا ایتالیا و عملکرد بسیار خوبی از خود ارائه داد و این ما را مجبور می کند که سخت تر کار کنیم. آنها قبلاً هم کار را برای ما مشکل کرده بودند. با این وجود تلاش می‌کنیم که بهترین مان را ارائه دهیم.»

جای خامس باشم، حال زیدان را می‌گیرم!

تابستان گذشته خامس رودریگز پس از اتمام قرارداد دو ساله و قرضی اش با بایرن، به رئال برگشت اما در فهرست فروش زیدان قرار گرفت. او که می دانست مورد اعتماد زیدان قرار ندارد، با ناپولی و اتلتیکو وارد مذاکره شد و در نهایت پیشنهاد اتلتیکو برای او جذاب تر بود؛ به خصوص اینکه تمایل داشت در شهر مادرید بماند. پس از شکست ۷-۳ رئال از اتلتیکو در بازی های پیش فصل انتقتال خامس به اتلتیکو هم منتفی شد. با درخشش در چند بازی ابتدای فصل، به نظر می رسید که خامس در اندیشه های زیدان جایگاه ثابتی پیدا خواهد کرد ولی یک مصدومیت سنگین بد موقع باعث شد تا شرایط خامس مثل گذشته شود. او پس از بازگشت، به نیمکت ذخیره ها تبعید شد.

فاستینو آسپریا معتقد است صبوری کردن دیگر فایده ای ندارد. او به بلو رادیو کلمبیا گفت:« خامس بازیکن بی مسئولیتی نیست. او هر روز به خوبی تمرین می کند ولی مورد اعتماد زیدان قرار ندارد. زیدان می گوید روی همه بازیکنانش حساب می کند تا به ذخیره ها انگیزه بدهد ولی همه می دانند که او فقط روی سه یا چهار بازیکن برای ورود به زمین حساب می کند و خامس جزوشان نیست. خامس برای چه صبوری می کند؟ من جای او باشم، حال زیدان را می گیرم. یعنی خامس پایین تر از ماریانو است یا بازیکن دیگر که اسمش یادم نیست؟ باید به کسی که آقای گل جام جهانی برزیل بوده، احترام بیشتری گذاشته شود. معتقدم صبوری خامس نشانه نجابتش نیست و باید شهامت بیشتری داشته باشد و مقابل زیدان بایستد.»

کاپلو: بارسلونا را نمی‌بردیم، اخراج می‌شدم

13 سال از قهرمانی دراماتیک رئال مادرید در رقابت‌های لالیگا با هدایت فابیو کاپلو ایتالیایی می‌گذارد. جایی که کهکشانی ها در هفته پایانی رقابت های لالیگا با نتیجه 3-1 مایورکا را شکست دادند و به لطف پیروزی در مسابقه رو در رو مقابل بارسلونا جام قهرمانی را بالای سر بردند؛ دیداری که در آن خوزه آنتونیو ریس فقید دوبار و مامودو دیارا یک بار برای رئالی‌ها موفق به گلزنی شدند. فابیو کاپلو، حالا پس از 13 سال درباره آن قهرمانی دراماتیک و پیروزی در بازی پایانی برابر مایورکا صحبت کرده است. او در این باره گفت: «وقت استراحت بازی مقابل مایورکا بسیار مهم بود زیرا من به بازیکنانم گفتم، ما یک کار بسیار مهم انجام داده ایم و 8 یا 9 امتیاز فاصله را با بارسلونا جبران کردیم. گفتم که ما نمی‌توانیم قهرمانی را به کاتالان‌ها هدیه دهیم.»

کاپلو در ادامه گفت: «در ماه فوریه ما با بارسلونا بازی داشتیم و اگر به پیروزی نمی رسیدیم و یا حتی با تساوی هم متوقف می شدیم، من از تیم اخراج می شدم چرا که پیش از آن در دو یا سه بازی شکست خورده بودیم و اتفاقات خوبی رخ نداده بود. من با بازیکنان صحبت کردم و به آنها گفتم که در هر بازی باید مانند فینال لیگ قهرمانان اروپا به میدان بروند. واقعیت این است که سخت ترین بازی ما در راه آن قهرمانی، مسابقه آخر مقابل مایورکا بود... نه نه باید بگویم دو مسابقه آخر؛ دیداری که ما مقابل اوئلوا با نتیجه 2-0 پیروز شدیم هم بسیار دشوار بود چرا که آنها کار را برای ما سخت کردند و سعی داشتند ما را شکست دهند.»

ابتلای مربی پیشین بارسلونا به یک بیماری سخت

خوان کارلوس اونسوئه، دستیار سابق لوئیس انریکه در بارسلونا و سرمربی سابق سلتاویگو به بیماری ALS مبتلا شده است.

این بیماری پیش رونده، به تدریج عملکرد تمام عضلات بدن را مختل کرده و ضعف عضلانی بیمار تا جایی پیش می‌رود که منجر به فلج کامل بیمار می‌شود.

یوفا، گروژنی را بخشید

یوفا مجوز لازم جهت میزبانی شهر گروژنی، مرکز جمهوری چچن از دیدار‌های بین‌المللی فوتبال را صادر کرد.

الکساندر آلااف، دبیرکل فدراسیون فوتبال روسیه در این مورد اظهار داشت: برگزاری بازی‌های رسمی تحت کنترل اتحادیه فوتبال اروپا در شهر گروژنی ممنوع بود، اما امروز اتفاق تاریخی رخ داد. کمیته اجرایی یوفا در جلسه اخیرش تصمیم گرفت تا گروژنی بتواند از بازی‌های رسمی این اتحادیه میزبانی کند. امیدوارم این اتفاق در آینده‌ای نزدیک رخ دهد. به زودی این تحریم گروژنی برداشته می‌شود.

یوفا در فصل ۲۰۱۴ - ۲۰۱۳ دستور به ممنوعیت برگزاری بازی‌های اروپایی در قفقاز شمالی داد. سال ۲۰۱۸ نیز باشگاه آنژی ماخاچکلا اعلام کرد بود هنوز تحریم اتحادیه فوتبال اروپا پابرجاست و تیم جوانان آنژی برای برگزاری بازی‌اش در لیگ قهرمانان مجبور شد به آستاراخان برود. مدیر امنیت یوفا نیز تابستان سال گذشته برای تماشای یک بازی لیگ برتر روسیه میان تیم‌های احمد گروژنی و کراسنودار به مرکز جمهوری چچن سفر کرده بود.

ستاره رئال ۶ بازی را از دست داد

پزشکان رئال اعلام کردند ایسکو به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه همسترینگ، سه هفته خانه‌نشین خواهد بود.

انتظار می‌رود او پنج تا ۶ بازی آینده کهکشانی‌ها را از دست بدهد.

104 / 351 بسته خبری فوتبال جهان کای هاورتز چلسی بایر لورکوزن چلسی نقل و انتقالات رونالدو تئو هرناندز پاری سن ژرمن کیکه ستین بارسلونا خامس رودریگز فاستینو آسپریا فابیو کاپلو خوان کارلوس اونسوئه یوفا ایسکو بسته خ

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کای هاورتز چلسی بایر لورکوزن چلسی نقل و انتقالات رونالدو تئو هرناندز پاری سن ژرمن کیکه ستین بارسلونا خامس رودریگز فابیو کاپلو یوفا ایسکو بسته خ لیگ قهرمانان اروپا ستاره آلمانی رقابت ها دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۸۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره جنجالی به ایران بازنگشت ؛ واکنش سرمربی

به گزارش همشهری آنلاین،‌ باشگاه مس رفسنجان اعلام کرد، با توجه به غیبت‌های غیرمجاز و مکرر بازیکن عراقی، با نظر محرم نویدکیا سرمربی مس رفسنجان علی عدنان از این تیم کنار گذاشته شده و در اختیار باشگاه قرار گرفت.

بر این اساس باشگاه مس رفسنجان با کسر مبلغ باقیمانده قرارداد و امضای توافق‌نامه فسخ دوجانبه، به همکاری با بازیکن عراقی پایان داد.

کد خبر 847901 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • بدترین خبر برای فرانسه 6 هفته پیش از یورو
  • راموس گوش ستاره سابق رئال را کشید!
  • ستاره جنجالی به ایران بازنگشت ؛ واکنش سرمربی
  • ستاره اینتر احترام میلانی‌ها را نگه می‌دارد
  • تساوی سرد و بی‌حاصل یوونتوس و میلان
  • درگیری لفظی کلوپ و صلاح / تساوی پرحاشیه برای لیورپول برابر وستهم رقم خورد +فیلم
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • نقشه بارسا برای ستاره بایرن: مجانی یا 30 میلیون!
  • یک سال انتظار: بایرن بی‌خیال ستاره لورکوزن نمی‌شود
  • ساعت پخش بازی یوونتوس و آث میلان امروز ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳