Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، زهرا افتخاری گفت: از برنامه‌های دهه کرامت شامل جشن ولایت در فضای مجازی، دریافت پیام‌های تبریک اعضا مراکز کانون و پخش از سیمای فارس (برنامه گمپ گلا)، اجرای برنامه مداحان رضوی و انتشار مولودی‌خوانی اعضا کودک و نوجوان در فضای مجازی است.

او ادامه داد: مربیان هنری کانون فارس نیز در مسابقه فضاسازی با موضوع بزرگداشت دهه کرامت و ارسال در گروه‌های مجازی مراکز کانون شرکت و اعضا نقاشی‌هایشان را ارسال می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افتخاری از برپایی پویش «نامه‌ای به دخترم» خبر داد و گفت: این پویش ویژه والدین به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر طراحی شده است و به آثار برتر جوایزی اهدا می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس افزود: جمع آوری خاطرات کودکان و نوجوانان از اولین زیارت حرم‌های مقدس حضرت علی بن موسی‌الرضا علیه‌السلام، حضرت معصومه (س) و حضرت شاهچراغ (ع) با عنوان خاطرات زیارت، قصه‌گویی اعضا و مربیان، معرفی شخصیت، معرفی ایام و وقایع، نوشتن شعر و دلنوشته، ساخت کاردستی، شعرخوانی، معرفی کتاب و ساخت انیمیشن از دیگر برنامه‌های است که در دهه کرامت توسط اعضا و مربیان کانون فارس اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کانون پرورش فکری فضای مجازی برنامه های دهه کرامت دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۸۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی برای برگزاری جشن های دهه کرامت


به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، جشن‌های دهه کرامت از پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت در حرم حضرت معصومه آغاز می‌شود و از سه روز مانده به میلاد حضرت معصومه (س) برنامه‌هایی به همین مناسبت به ویژه برای بانوان برنامه ریزی شده است.

یکی از این برنامه‌ها اجتماع عظیم و جشن ملی است که در روز میلاد حضرت معصومه برگزار می‌شود.

امسال با توجه به حملات رژیم صهیونیستی به غزه، مسئله دختران فلسطین نیز در دهه کرامت مورد توجه قرار می‌گیرد.

دهه کرامت (۱۴۰۳) از جمعه ۲۱ اردیبهشت تا دوشنبه ۳۱ اردیبهشت برگزار می‌شود. دهه کرامت یازده روز ابتدایی دهه اول ماه ذی‌القعده است که همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) در ۱ ذی‌القعده آغاز می‌شود و با ولادت امام رضا (ع) در ۱۱ ذی‌القعده پایان می‌یابد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری
  • آمادگی برای برگزاری جشن های دهه کرامت
  • طرح تحول در انتشارات کانون پرورش فکری کلید خورد
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان کودکان اراکی
  • کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟