Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@02:52:06 GMT

تولید موشک‌های سوپرسونیک در آینده نزدیک

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۳۸۴۵۷

تولید موشک‌های سوپرسونیک در آینده نزدیک

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه به زودی به نسل موشک‌های فراصوت دست می‌‌یابیم، گفت: در آینده نزدیک تولید موشک‌های سوپرسونیک را در دستور کار خواهیم داشت که در آن‌ها موتورهای جدید توربوفن بکارگیری خواهند شد تا با سرعت چند برابر صوت حرکت کنند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار‌ حسین خانزادی فرمانده نیروی‌ دریایی ارتش با حضور در بخش خبری ساعت ۲۱ شبکه یک سیما، اظهار کرد: در مجموعه موتورهای موشکی نیروی دریایی ارتش قطعاً تغییراتی اتفاق خواهد افتاد که این موتورها باید درجه حرارت بالاتر در زمان طولانی‌تر‌ را تحمل‌ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سامانه‌های سوخت‌رسانی و‌ سیستم ناوبری نیروی دریایی ارتش نیز قطعا تغییراتی خواهیم داشت.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: امروز‌ به برد موشکی ۳۰۰ کیلومتر‌ دست پیدا کردیم و به زودی به برد خیره‌کننده بیشتر‌ نیز‌ خواهیم رسید.

امیر دریادار خانزادی با بیان اینکه ساخت موشک‌های نسل طلاییه در برنامه نیروی دریایی ارتش قرار دارد، افزود: موشک‌هایی که امروز‌ به صورت کروز استفاده کردیم از نسل مادون صوت هستند و نزدیک به سرعت صوت پرواز می‌کنند.

وی‌ با بیان اینکه به زودی به نسل موشک‌های فراصوت دست می‌‌یابیم، گفت: در آینده نزدیک تولید موشک‌های سوپر سونیک را در دستور کار خواهیم داشت که در آن‌ها موتورهای جدید توربوفن بکارگیری خواهند شد تا با سرعت چند برابر صوت حرکت کنند.

 فرمانده نیروی دریایی ارتش خاطرنشان کرد: در مجموعه نیروی دریایی به دنبال عمود پرتاب کردن موشک ها هستیم که این اتفاق این امکان را به ما خواهد داد تا تعداد بیشتر موشک ها را بر روی عرشه کشتی‌ها جای داده و اهداف متنوع‌تری را مورد اصابت قرار دهیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ارتش نیروی دریایی ارتش فرمانده نیروی موشک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۸۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود

فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش، گفت: امروز دومین مرحله مردمیاری و توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز در مناطق سیل زده شهرستان دشتیاری و روستاهای اطراف آن انجام شد.

به گزارش ایسنا،‌ ناخدا دوم علی خزائی، فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش، با اشاره به اقدامات این پایگاه در کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان، گفت: در پی بارندگی در جنوب شرق کشور و خسارات‌ وارد شده به شهرستان دشتیاری و روستاهای اطراف، نیروی دریایی ارتش، برابر اوامر سلسله مراتب فرماندهی و با هدف کمک به مردم سیل‌زده در این مناطق به امدادرسانی و تامین نیازهای اساسی مردم پرداخت.

فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش ادامه داد: پایگاه نیروی دریایی پسابندر با تمام توان و تجهیزات خود و با همکاری دیگر نهادها و سازمان ها، نسبت به تهیه کالاهای اساسی مورد نیاز اقدام کرد و امروز در دومین مرحله، این کالاها در بین مردم شهرستان دشتیاری و روستاهای اطراف تقسیم شد.

ناخدا دوم خزائی، همچنین از استمرار آمادگی نیروی دریایی ارتش برای امداد به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان خبر داد و خاطرنشان کرد: تا زمانی که مشکل سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان رفع نشود کارکنان نیروی دریایی راهبردی ارتش آماده خدمت‌رسانی به این عزیزان هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس
  • فرمانده ارشد سپاه : اسم خلیج فارس را با کسی قسمت نمی کنیم/ اگر نفتکشی از ایران ببرید جبران خواهیم کرد
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • مسابقه‌ای برای کلاه‌سبزان نیروی دریایی