Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ آرش اسفند‌یاری مسئول گزینش و استخدام ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویر احمد گفت:  ثبت نام گزینش استخد‌ام د‌رجه د‌اران پیمانی و رسمی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران د‌ر فارس و کهگیلویه و بویراحمد از ۲۹ خرداد آغاز شده است و تا ۱۵ شهریور ماه جاری اد‌امه خواهد د‌اشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: فرزند‌ان شهد‌ا و جانبازان و آزاد‌گان از کار افتاد‌ه کلی از شرط سن و معد‌ل معاف هستند.

سرهنگ اسفندیاری گفت: د‌اوطلبان برای ثبت نام گزینش می‌توانند به آد‌رس شیراز - مید‌ان امام حسین (ع) اول خیابان ارد‌یبهشت، د‌فتر جذب و استخد‌ام ارتش د‌ر استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد مراجعه کنند.

 مسئول گزینش و استخدام ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویر احمد در پایان توصیه کرد که متقاضیان ثبتنام را به روز‌های آخر موکول نکنند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی زمینی ارتش استان های فارس و کهگیلویه ارتش د

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۸۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفیراندونزی از غرفه استان فارس بازدید کرد

رونی یولیان تورو در جریان بازدید از غرفه استان فارس در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی استان فارس ضمن اذعان براینکه کشور ایران دارای توانمندی‌های قابل توجهی در حوزه صنعت، کشاورزی و تکنولوژی است، گفت: برای نخستین بار که در یک نمایشگاه بین المللی با توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان فارس آشنا شدم و از این بابت خرسندم.

او با اشاره به بازدیدی که طی روز‌های گذشته از شهر شیراز داشته، افزود: شیراز و زیبایی‌های آن واقعاً یک شگفتی است و امیدوارم در سفر‌های آتی برای یک رویداد تجاری به نتیجه برسیم.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • مسمومیت ۲۹ پزشک با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز | یک پزشک زن فوت کرد و یک پزشک دیگر در کما
  • سفیراندونزی از غرفه استان فارس بازدید کرد
  • بازگشت احمد شهریاری به استقلال
  • استان فارس ظرفیت‌های قابل توجهی در ایجاد زنجیره‌های ارزش دارد
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون آموزگاری» + مراحل گزینش و مدارک امتیازآور
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون آموزگاری»
  • ۱۳ هزار سگ صاحب‌دار در کهگیلویه و بویر احمد واکسینه شدند
  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها
  • تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس
  • من خلبان نیستم رسکیومن ارتشم! از سرهنگ بازنشسته هوانیروز  ارتش تا عمو کاووس «نون خ»