Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@03:59:32 GMT

کلایورت: رم باید اسمالینگ و میختاریان را بخرد

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۳۸۶۶۹

کلایورت: رم باید اسمالینگ و میختاریان را بخرد

جاستین کلایورت، وینگر هلندی آ اس رم می‌گوید امیدوار است اسمالینگ و میختاریان، دو ستاره قرضی این تیم در اولیمپیکو ماندگار شوند.

به گزارش "ورزش سه"، جاستین کلایورت، ستاره هلندی باشگاه آ اس رم، می‌گوید دو بازیکن قرضی این فصل رم، کریس اسمالینگ و هنریک میختاریان، نقش مهمی در عملکرد رمی‌ها داشته‌اند و او امیدوار است شاهد ماندگار شدن آنها و دائمی شدن قراردادشان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

اسمالینگ که مدافع منچستریونایتد است تابستان گذشته با قراردادی قرضی به رم پیوست. سه روز بعد باشگاه آرسنال هم به بازیکنش میختاریان اجازه داد با شرایطی مشابه به رم ملحق شود. هم اسمالینگ و هم میختاریان که در انگلیس با بی‌مهری مربیان‌شان روبرو بودند در ایتالیا به مهم‌ترین ستاره‌های تیم رم تبدیل شده‌اند. 

 

کلایورت، وینگر هلندی رم می‌گوید بی‌صبرانه مشتاق است تا باشگاه رم قرارداد این دو ستاره را دائمی کند تا او بتواند از فرصت بازی در کنار دو فوتبالیستی که از آنها به عنوان فوتبالیست‌هایی در کلاس جهانی یاد کرده استفاده کند.

 

 

کلایورت در این باره گفت:" آنها خیلی خوب در تیم جا افتاده‌اند. حتما دیدید که کریس اسمالینگ چقدر سریع در رم ستاره شد. واقعا فوق‌العاده است. کریس یک جنجگوی واقعی و مدافعی بی‌نظیر است. میختاریان هم در تیم ما ارزش خودش را ثابت کرده. او هم گل می‌زند، هم پاس گل می‌دهد و هم برای تیم ما مهره مهمی است. هنریک تجربه‌اش را به تیم منتقل می‌کند و به خصوص من از تجربه او خیلی استفاده می‌کنم".

 

 

 

میختاریان آ اس رم کریس اسمالینگ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: میختاریان آ اس رم کریس اسمالینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۸۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه ترور «ام فهد» ستاره تیک‌تاک عراقی + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: چندثانیه

tags # اخبار جهان سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • صورت بازیکن تیم آلمانی را خُرد کردند!
  • حمله به ویکی پدیای کریس وود؛ او از منچسترسیتی پول گرفته است! + عکس
  • فرصت سوزی عجیب کریس وود مقابل دروازه منچسترسیتی (ناتینگهام فارست 0-1 منچسترسیتی)
  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟
  • جدایی ستاره عراقی از مس رفسنجان
  • داستان‌های ادامه‌دار ستاره عراقی؛ علی عدنان از ایران رفت!
  • دردسر جدید بارسلونا: ویتور روکه قربانی مسائل مالی می‌شود؟
  • فیلمی از درگیری شدید ستاره فوتبال جهان با مربی‌اش وسط مسابقه
  • لحظه ترور «ام فهد» ستاره تیک‌تاک عراقی + ویدئو
  • روشن: استقلال ستاره ندارد، دونده دارد