Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-02@22:44:50 GMT

اقدام مصر باعث نارضایتی طرف‌های فلسطینی و اردنی شد

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۳۸۷۲۴

ساعت 24-منابع دیپلمات اعلام کردند که سفر وزیر خارجه مصر که قرار بود روز پنج‌شنبه به رام الله انجام شود به دلیل «مشغول بودن قاهره به مسائل دیگر» لغو شد که این مسئله باعث نارضایتی طرف‌های فلسطینی و اردنی شده است.

منابع دیپلمات عالی‌رتبه در مصاحبه با المیادین اعلام کردند که تشکیلات خودگردان فلسطین منتظر سفر سامح شکری، وزیر خارجه مصر به همراه ایمن الصفدی، وزیر خارجه اردن به رام‌الله بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع عنوان داشتند: قاهره در آخرین لحظات با تشکیلات خودگردان فلسطین تماس گرفت تا اعلام کند که شکری از آمدن به فلسطین معذور است.

استدلال طرف مصری نیز این بود که قاهره مشغول سه پرونده مهم لیبی، سد النهضه و نوار غزه است.

به گفته منابع، طرف مصری اعلام کرد که ممکن است سامح شکری به تنهایی و بدون وزیر خارجه اردن طی هفته‌های آتی سفری به رام‌الله داشته باشد.

منابع عنوان داشتند، اینکه سامح شکری در آخرین لحظات سفر خود را لغو کرد باعث ناخرسندی رام‌الله و نگرانی اردن نسبت به این شد که موضع قاهره در قبال طرح الحاق موضعی خفیف باشد و از محکوم کردن رسانه‌ای پا فراتر نگذارد.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: وزیر خارجه رام الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۸۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقب‌نشینی تل‌آویو از شروط خود در توافق پیشنهادی با مقاومت فلسطین

به گزارش خبرگزاری مهر، منابع فلسطینی آگاه در گفت و گو با شبکه المیادین تاکید کردند: توافق پیشنهادی که جزئیات آن منتشر شده پایه و اساس جدی مذاکراتی را تشکیل می‌دهد که ممکن است به یک توافق فراگیر قریب الوقوع منجر شود.

این منابع اضافه کردند: مساله مهم و حیاتی برای جنبش حماس که در این توافق نهایی نشده موضوع آتش بس است که باید صراحتاً در توافق ذکر شود.

آنها تصریح کردند: ما شاهد پیشرفت آشکار در این توافق پیشنهادی اخیر بودیم چرا که طرف صهیونیستی از شروط خود در خصوص بازگشت آوارگان فلسطینی و عقب نشینی دست برداشته است.

لازم به ذکر است که سایت شبکه المیادین امروز جزئیات توافق پیشنهادی سه مرحله‌ای را میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین منتشر کرد که بر اساس آن اسرای موجود نزد دو طرف آزاد شده و آوارگان فلسطینی به منازل خود بازمی گردند و نظامیان صهیونیست نیز به سمت مرزهای نوار غزه عقب نشینی می‌کنند.

کد خبر 6095175

دیگر خبرها

  • عقب‌نشینی تل‌آویو از شروط خود در توافق پیشنهادی با مقاومت فلسطین
  • ۱۵ شهید در حمله های رژیم صهیونیستی/لحظه بمباران منزلی در غزه+فیلم
  • وزیر خارجه فرانسه به قاهره می‌رود 
  • تهدید علنی حزب‌الله توسط اسرائیل: لبنان را اشغال می‌کنیم!
  • هشدار وزیر خارجه انگلیس درباره پیامدهای تروریستی خواندن سپاه
  • آخرین تحولات و جزئیات مذاکرات قاهره از زبان منبع فلسطینی
  • رژیم صهیونیستی پاسخ پیشنهاد حماس را با اصلاحات به مصر داد
  • مخالفت وزیر خارجه انگلیس با اقدام علیه سپاه
  • نارضایتی وزیر ارشاد از وضعیت روزنامه‌نگاران حوزه طنز
  • شهادت جوان فلسطینی در الخلیل به ضرب گلوله صهیونیست‌ها