Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر خارجه بحرین تاکید کرد که اگر اسرائیل طرح‌های خود برای الحاق اراضی فلسطین و گسترش شهرک‌های یهودی نشین در کرانه باختری را اجرا کند، این اقدام نقض آشکار قطعنامه‌های بین المللی بوده و به منزله از بین‌ بردن فرصت‌های تحقق صلح عادلانه و همیشگی در خاورمیانه است.

به گزارش ایسنا، به نقل از الیوم السابع، این اظهارات عبداللطیف بن راشد الزیانی، وزیر خارجه بحرین در تماس تلفنی وی با نیکولای ملادینف، هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل در روند صلح خاورمیانه مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو طرف در این تماس در خصوص تلاش‌های هماهنگ کننده روند صلح خاورمیانه جهت ازسرگیری رایزنی‌ها به منظور نشست با طرف‌های کمیته چهارجانبه صلح خاورمیانه گفت و گو کردند.

وزیر خارجه بحرین نیز نسبت به پیامدهای این نیت‌های اسرائیل و خطرناک بودن تصمیم الحاق بر روند صلح خاورمیانه و امنیت و ثبات منطقه هشدار داد.

دو طرف در این تماس در خصوص مسائل مورد توجه مشترک نیز به تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بحرين طرح الحاق الحاق کرانه باختری وزیر خارجه بحرین صلح خاورمیانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۸۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه به تلاش برای توقف جنگ وحشیانه علیه غزه ادامه می دهد

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ وزیر امور خارجه ترکیه اعلام کرد ظلم‌هایی که به فلسطینیان می‌شود به خاطر اقدامات نژادپرستانه صهیونیست‌ها است.
وزیر امور خارجه ترکیه گفت: جامعه بین المللی باید کشور مستقل فلسطینی را بر اساس قوانین بین المللی به رسمیت بشناسد. ما به همکاری با جامعه بین المللی برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین ادامه می‌دهیم. ما به تلاش‌ها برای توقف جنگ بسیار وحشیانه علیه غزه ادامه می‌دهیم.  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد پس از ۱۳ سال
  • وزیر خارجه بحرین با بشار اسد دیدار کرد
  • سفر وزیر خارجه بحرین به سوریه پس از ۱۳ سال
  • تفرقه در وزارت خارجه آمریکا/ اختلاف بر سر حمایت تسلیحاتی از اسرائیل است
  • امیرعبداللهیان بر استمرار همکاری های دو کشور در عرصه های بین المللی تاکید کرد
  • ریاض اولین مقصد «بلینکن» در دور جدید سفر منطقه‌ای خاورمیانه
  • تحولات «غزه»، محور سفر وزیر خارجه ترکیه به ریاض
  • ترکیه به تلاش برای توقف جنگ وحشیانه علیه غزه ادامه می دهد
  • بلینکن: چین می‌تواند نقش میانجی‌گر را در خاورمیانه ایفا کند
  • معاون وزیر امور خارجه: بریکس در چندجانبه‌گرایی دارای ابتکار عمل است