Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده در همایش یکروزه فرماندهان نیروی هوایی با تاکید بر ضرورت ارتقاء دانش، مهارت افزایی و چند مهارتی کردن کارکنان اعم از کارکنان پایور و وظیفه برای استفاده بهینه از ظرفیت نیروی انسانی،  استمرار حرکت بر لبه دانش و ایفای نقش سازنده در تولید امنیت، مستلزم تولید ایده و حمایت از طرح های ابتکاری، ساختاری و تجهیزاتی دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی هوایی ارتش در این همایش که معاونین عملیات و بازرسی یگان های تابعه نیروی هوایی ارتش نیز حضور داشتند با تاکید بر لزوم توجه ویژه به هدفمند کردن آموزش ها برای افرایش بهره وری در مأموریت‌های عملیاتی، بر ضرورت هدفمند کردن پروازهای آموزشی تاکید کرد.

وی با اشاره به تأکید فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) بر رعایت الزامات ایمنی، انجام مأموریت های ایمن و پرهیز از سهل انگاری را تکلیف همه ی عوامل دانسته و توجه به نکات ایمنی در همه ابعاد را بسیار حائز اهمیت عنوان کرد.
امیر سرتیپ نصیرزاده ضمن توجه دادن مسئولان به تهدیدات فرهنگی، امنیتی و شناختی، گفت: ارتقاء سواد رسانه ای برای استفاده ایمن از فضای مجازی امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش خطاب به فرماندهان یگان‌های تابعه خاطر نشان کرد: رسیدگی ویژه به معیشت کارکنان یکی از اولویت های ماموریت شما بوده و نوسازی پادگان ها و خوشایند سازی محیط زندگی کارکنان و خانواده ها در کوی های سازمانی مستلزم کار جهادی است.

امیر سرتیپ نصیرزاده با برشمردن آسیب های تهاجم فرهنگی و برنامه ریزی دشمن برای از هم گسستن قوام خانواده ها، بر تعالی معنوی و بصیرتی کارکنان تاکید کرد.
شورای عالی فرماندهان و معاونان نیروی هوایی ارتش با هدف هم اندیشی و تعامل هم افزا برای ارتقائ توان عملیاتی و استفاده بهینه از تجریبات یگان ها بویژه در بخش های عملیاتی،  پروازی و بازرسی و ایمنی با تشکیل دو نشست عمومی و کارگاه‌های تخصصی در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سرتیپ نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی نیروی هوایی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۸۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز خودرو‌ها به ردیاب برای جلوگیری از سرقت خودرو

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سردار علی ولیپور گودرزی در حاشیه اجرای طرح دستگیری سارقان و مالخران وسایل نقلیه گفت: جلسات مستمری در خصوص ایمنی و امنیت خودرو‌ها میان خودروسازان و پلیس آگاهی برگزار شده و پلیس آگاهی در این جلسات موارد و پیشنهادات خود را در مورد ایمنی خودرو‌ها و راهکار‌های ارتقاء امنیت خودرو‌ها ارائه داده است که یکی از موارد مطرح شده این بود که تمامی خودرو‌ها به ردیاب مجهز شوند.

­این مقام انتظامی افزود: در این جلسات پلیس آگاهی مواردی از نقص ایمنی خودرو‌ها را به خودروسازان منتقل می‌کند تا آن را برطرف کنند و به همین علت تولید برخی خودرو‌ها که امنیت و ایمنی لازم را نداشتند، متوقف شد.

­رئیس پلیس آگاهی پایتخت با اشاره به تفاهم نامه همکاری میان پلیس و یکی از شرکت‌های دانش‌بینان در حوزه ساخت ردیاب گفت: مالکان خودرو‌های فعلی می‌توانند با مراجعه به مراکز معتبر خودروی خود را به ردیاب مجهز کنند و علاوه بر آن توجه به هشدار‌ها و توصیه‌های پلیسی از جمله استفاده از قفل فرمان، پارک خودرو درمحل‌های دارای روشنایی و تردد ضروری است.

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • بنیاد ایمنی هوایی لورا تابر باربور
  • رکوردشکنی ایمنی هوایی در 2023
  • تاکید امام جمعه خمینی شهر بر حمایت مردم از طرح نور
  • حمله هوایی دشمن صهیونیستی به حومه دمشق
  • بین منافع پست بانک ایران و کارکنان بانک مرزی وجود ندارد
  • ارتش به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات رسیده است
  • تجهیز خودرو‌ها به ردیاب برای جلوگیری از سرقت خودرو
  • نقش سازنده سپاه در امنیت پایدار منطقه و مبارزه با تروریسم
  • سوخت گیری در آسمان چگونه و چقدر طول می‌کشد؟