Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار گیان از انسداد ورودی سراب گیان نهاوند با توجه به وضعیت قرمز شیوع کرونا در این شهرستان خبر داد.

علی جلالی در گفتگو با خبرنگار برنا از همدان با اشاره به افزایش میزان تردد مسافران و گردشگران در سراب گیان، اظهار کرد : با توجه به شرایط قرمز نهاوند و درخواست و نگرانی مردم گیان نسبت به شیوع کرونا در شهر گیان و حضور بیشمار گردشگران و مسافران طی روزهای اخیر در سراب از فرماندار نهاوند تقاضا شد که اجازه مسدود شدن ورودی سراب گیان تا عادی شدن وضعیت کرونا در شهرستان را بدهد ، لذا سراب گیان از امروز تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: از هموطنان عزیز تقاضا داریم تا عادی شدن شرایط شیوع ویروس کرونا برای حفظ سلامت خود و جامعه از حضور در اماکن گردشگری خصوصا سراب و تپه باستانی گیان جدا خود داری نمایند.

شهردار گیان در ادامه گفت: امروز با توجه به شرایط و تقاضای بحق همشهریان گیانی که نگران شیوع کرونا در شهر گیان بودند از فرماندار محترم تقاضا شد که اجازه مسدود شدن مجدد ورودی سراب گیان تا برون رفت از وضعیت قرمز را صادر نماید.

وی گفت: بازگشایی مجدد سراب گیان با فراهم نمودن امکانات لازم از جمله تب سنج و گندزدایی خودرو گردشگران انجام خواهد شد.

جلالی همچنین افزود: در صورت بازگشایی مجدد سراب گیان گردشگران در ساعات و تعداد محدود مجوز حضور در سراب را پیدا خواهند کرد.

وی گفت: هدف ما بالا بردن کیفیت خدمات و رعایت بهداشت توسط گردشگران و مهمتر از آن حفظ سلامت همشهریان است.

شهردار گیان در پایان ضمن تقدیر از فرماندار نهاوند ایشان را فردی جهادی و دلسوز خواند و گفت: مجوز مسدود نمودن ورودی سراب گیان از روز شنبه تا فراهم شدن امکانات ذکر شده توسط فرماندار محترم صادر شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شیوع کرونا علی جلالی شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۸۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت چاپ و نشر علوم دریایی مطلوب است

به گزارش خبرنگار مهر، دریادار دوم عرشه ابوطالب مطلبی صبح یکشنبه در سیزدهمین میز تخصصی ناشران کتاب با تبریک عملیات قاطعانه وعده صادق توسط نیروهای مسلح افزود: این عملیات سبب شد تا نیروهای نظام و مسلح نیز مقتدرتر و شجاع‌تر شوی با اشاره به اهمیت کار ناشران گفت: در نیروهای مسلح به این حوزه توجه خاصی شده است واعتبارات خوبی به حوزه پژوهش توجه شده است.

وی با بیان اینکه وضعیت خوبی در حوزه چاپ و نشر داریم و به مؤلفان نیز بدهی چندانی نداریم، برای فعالان این حوزه آرزوی موفقیت کرد.

یوسفی مدیر حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه دریایی نوشهر نیز با اشاره به این با هزار جلد کتاب در قالب ۸۰ عنوان در نمایشگاه بین المللی کتاب سال قبل شرکت کردیم، گفت: طرح جلد ۱۸ عنوان کتاب تهیه شد.

وی از تصویب ۹۰ عنوان کتاب در فاز ۹ خبر داد و گفت: چاپ هزار جلد کتاب عکس طبیعت نوشهر از جمله اقدامات است.

وی با اظهار اینکه ۹ نشریه در دانشگاه منتشر می‌شود، گفت: رفع مشکل واگذاری اعتبار در حوزه تألیف و نوسازی تجهیزات چاپ، بازنگری دستورالعمل حق تألیف و ویراستای، عدم واگذاری کاغذ یارانه‌ای، عدم وجود ردیف اعتباری مشخص از جمله مشکلات است.

کد خبر 6090525

دیگر خبرها

  • توصیه‌هایی درباره تب کریمه کنگو که باید جدی گرفته شود
  • جدیدترین قیمت مسکن در منطقه ۱۹ تهران
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • تولید زباله در سراب ۴۰ درصد بالاتر از میانگین کشوری است
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به تاسیسات نفتی روسیه
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین
  • وضعیت چاپ و نشر علوم دریایی مطلوب است
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی
  • هم‌قسم شدن مدیران مناطق آزاد برای جذب گردشگران غرب آسیا
  • آخرین وضعیت بزرگراه شهید بروجردی در غرب تهران | این بزرگراه به آزادگان و آزادراه تهران- ساوه متصل خواهد شد