Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس مرکز وکلای خراسان رضوی گفت: به مناسبت هفته قوه قضاییه مشاوره حقوقی رایگان توسط وکلای مرکز خراسان رضوی به صورت حضوری و مجازی ارائه می‌شود. تاریخ انتشار: 13:54 - 30 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۳۰۱۰۳ علی غفوری در گفت و گو با میزان با اعلام خبر مشاوره رایگان حقوقی به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه گفت: مرکز وکلای قوه قضاییه خراسان رضوی اقدام به ارائه مشاوره حقوقی رایگان به دو شیوه حضوری (در دفاتر وکلای داوطلب و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی) و همچنین به شیوه غیر حضوری و در فضای مجازی نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیرماه و شهید آیت الله دکتر بهشتی و تبریک ایام هفته قضاییه عنوان کرد: در این ایام، مرکز وکلای قوه قضاییه خراسان رضوی اقدام به ارائه مشاوره حقوقی رایگان به دو شیوه حضوری (در دفاتر وکلای محترم داوطلب و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی) و همچنین به شیوه غیر حضوری و در فضای مجازی نموده است.   غفوری در ادامه به بهره مندی از این خدمات به شرح زیر اشاره کرد: 

۱- در روز‌های یکم و سوم تیرماه ۱۳۹۹ که به نام‌های روز کرامت مردم و حقوق بشر و روز مبارزه با فساد و احیای حقوق عـامه نامگذاری شده است جهت استفاده از خــدمات حضوری با تماس با شماره تلفن ۳۷۶۶۸۳۰۰-۰۵۱ و یا مراجعه به سایت www.mvq.ir از لیست وکلای داوطلب مطلع شده و پس ازبرقرای تماس با دفتر وکیل و تعیین وقت مشاوره به صورت حضوری به آدرس اعلام شده مراجعه نمایند.

۲- برطبق جدول زمان بندی در تاریخ‌های دوشنبه ۲/۴/۹۹ ساعت ۱۸ با موضوع قرارداد‌ها و داوری – چهارشنبه ۴/۴/۹۹ ساعت ۲۰ با موضوع ساخت و ساز و شهرداری ها- پنجشنبه ۵/۴/۹۹ ساعت ۹ صبح با موضوع خانواده و شنبه ۷/۴/۹۹ ساعت ۹ صبح با موضوع ملکی و شرکت‌ها با مراجعه به صفحه مرکز وکلای خراسان رضوی به آدرس www.instagram.com/markazvokalakhorasan مراجعه و سوالات خود را مطرح نمایند.
بیشتر بخوانید:  ارائه مشاوره رایگان قضایی به مناسبت هفته قوه قضاییه
انتهای پیام/   

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وکلای مرکز مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی رایگان هفته قوه قضاییه ارائه مشاوره خراسان رضوی مرکز وکلای ۴ ۹۹ ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۹۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد البرز گفت: در سال گذشته ۱۲۰ وکیل نیکوکار خدمات قضایی، معاضدت و مشاوره حقوقی رایگان به بیش از ۳۰۰۰ مددجوی البرزی ارائه کردند.   طاهره شهبازی از راه‌اندازی میز خدمت حقوقی در این نهاد خبر داد و گفت: در سال ۱۴۰۲ وکلای نیکوکار در دفاتر و مراکز کمیته امداد امام خمینی (ره) استان حضور یافتند و به ۴۵۰ مددجوی مورد حمایت البرزی خدمات مشاوره حقوقی ارائه کردند.   او با اشاره به اینکه مشاوره‌های حقوقی و خانواده نقش بسزایی در پیشگیری از وقوع مشکلات و ایجاد نابسامانی‌های اجتماعی در جامعه دارد، افزود: توسعه ارائه خدمات قضایی و آموزشی رایگان به مددجویان کمیته امداد (ره) جز برنامه‌های این نهاد است که می‌تواند نقش بسیار مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و پرونده‌های قضایی داشته باشد.   شهبازی با قدردانی از وکلای دادگستری البرز، مرکز وکلا و کارشناسان قوه قضائیه استان به لحاظ تعامل و همکاری خوب با این مجموعه، گفت: کانون وکلا و مرکز مشاوران قوه قضاییه نقش مهمی در حل مشکلات حقوقی مددجویان کمیته امداد (ره) دارند چرا که بسیاری از مددجویان توان پرداخت حق وکالت را ندارند.

دیگر خبرها

  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حرم حضرت معصومه(س)
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • پیش بینی کاهش دما در خراسان رضوی/آسمان ابری خواهد بود
  • خراسان رضوی هفته ای سرد و بارانی را پیش رو خواهد داشت
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی
  • ارائه خدمات «مشاوره‌ای – آموزشی»، آنلاین و حضوری مرکز روانشناختی «جهت» برای عموم