Web Analytics Made Easy - Statcounter



مرکز اطلاع رسانی رزمایش اقتدار شهدای کرد مسلمان از فرار عناصر حزب منحله دمکرات کردستان ایران و کومله از ارتفاعات آلانه، چومان و حاجی عمران خبر داد.

به گزارش انتخاب، مرکز رزمایش اقتدار شهدای کرد مسلمان روز جمعه اعلام کرد: توپ‌باران مناطق مرزی کردستان عراق که محل حضور تروریست‌های حزب دمکرات و کومله است روز سه‌شنبه و چهارشنبه از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صبح چهارشنبه ٢٨ خرداد دومین روز حملات توپخانه ای سپاه به مواضع ضد انقلاب، ارتفاعات مرزی کردستان، آماج حملات قرار گرفت و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقدام به توپ باران منطقه آلانه در مرز اقلیم کردستان کرد.

با تداوم حملات توپخانه ای سپاه پاسداران، مطلع شدیم مصطفی هجری و خالد عزیزی سرکردگان گروهک تروریستی حزب دمکرات کردستان ایران، به نیروهای خود دستور داده‌اند تا بلافاصله از مناطق ذکر شده متواری و به اردوگاه اصلی در کویه بازگردند.

بر اساس گزارش های دریافتی مستند، اعضای گروهک تروریستی کومله و دو شاخه دمکرات وارد این منطقه نمی‌شوند و قرار است جابجا شده و به مکان های دیگر کوهستانی در شمال عراق عزیمت کرده و پایگاه های دیگری را در مناطق دورتر ایجاد کنند.

کاوه بهرامی مسوول دستگاه فرماندهی نیروهای پیشمرگ دمکرات به پیشمرگان دستور عقب نشینی از این مناطق را داده و اعلام کرده با توجه به لو رفتن مخفیگاه این گروهک، از این پس نیروهایشان در این مناطق حضور نخواهند داشت.

کاوه بهرامی در گفتگو با رسانه های اقلیم کردستان اعلام کرد سپاه پاسداران در این توپ‌باران از سلاح‌های سنگین همچون توپ و کاتیوشا استفاده کرده و همزمان نیز هواپیماهی تجسسی بدون سرنشین سپاه بر فراز آسمان این منطقه به پرواز در آمدند.

امروز (جمعه) نیز چند فروند هواپیمای بدون سرنشین در مناطقی که توپ باران شده بود، دیده شده است.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۹۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از ظرفیت های خدادادی برای توسعه لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛استاندار لرستان گفت:استفاده از ظرفیت های خدادادی می تواند توسعه استان را به همراه داشته باشدو برای برطرف کردن مشکلات لرستان عزم همگانی و بهره مندی از ظرفیت های موجود یک ضرورت است.
ابوطالب شفقت در دیدار با فرماندهان سپاه لرستان با تأکید برحضورمردم واستفاده ازظرفیت مردمی افزود:در بیش از چهل سال عمر انقلاب در برخی مواقع غفلت کرده‌ایم و به خوبی از ظرفیت مردم استفاده نشده اما هر زمان از این ظرفیت بهره برده‌ایم پیروز میدان شده‌ایم و نمونه بارز آن هشت سال دفاع مقدس می‌باشد.
استاندار لرستان گفت:در بسیاری از صحنه های مهم انقلاب، مردم از مسوولان جلوتر هستند و در این راستا سپاه پاسداران به وظایف خود به خوبی عمل کرده است و باید نقاط قوت و ضعف را شناسایی کرده تا توسعه محقق شود.
شفقت افزود:اداره کشور با حضور مردم در عرصه های مختلف امکان پذیر است و خدمت رسانی به مردم باید پیوست دینی و انقلابی بودن داشته باشد.
استاندار لرستان گفت:اقداماتو خدمت به مردم باید برای رضای خداوند باشد و سپاه پاسداران در این راستا تلاش می‌کند و الگویی مناسب برای اقشار مختلف است.
شفقت افزود:نهادهای حمایتی در نظام اسلامی برای محرومیت زدایی ماموریت دارند و توانمند سازی محرومان توسط بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام ضروری است.
استاندارلرستان گفت:توجه به مجموعه آموزش و پرورش در اولویت قرار دارد و دانش آموزان باید فرهنگ دینی را فرا گیرند و معلمان نخبگان را به جامعه معرفی می‌کنند.
شفقت افزود: آسیب های این استان باید شناسایی شود  و با عزم واحد بتوانیم مشکلات را  بتدربج برطرف کنیم تا اعتماد مردم بیشتر از قبل شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • بازدید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • بازددید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت
  • تصویری از جدیدترین پهپاد سپاه پاسداران؛ کپی سلاح مخوف پوتین
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی برای توسعه لرستان
  • استفاده از ظرفیت های خدادادی برای توسعه لرستان
  • شهید شفیع زاده، مبتکر توپخانه نیروی زمینی سپاه
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • کار بزرگ شهید شفیع زاده در توپخانه سپاه