Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@00:52:52 GMT

جوایز منتخب منتقدان ۲۰۲۱ عقب افتاد

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۳۹۴۳۰

جوایز منتخب منتقدان ۲۰۲۱ عقب افتاد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، مراسم اهدای جوایز منتخب منتقدان که برای تجلیل از سینما و تلویزیون اهدا می‌شود هر چند هنوز قصد دارد به صورت زنده در سانتا مونیکای کالیفرنیا برگزار شود، اما زمان برگزاری‌اش را به تعویق انداخته است.

سازمان‌دهندگان این رویداد با صدور بیانیه‌ای دیروز (پنج شنبه) اعلام کردند این مراسم را ۷ مارس ۲۰۲۱ برگزار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال بار دیگر تای دیگس به عنوان مجری این مراسم باز می‌گردد تا برای سومین سال متوالی این مسئولیت را برعهده بگیرد. این مراسم به صورت زنده از سی‌وی نتوورک پخش می‌شود.

در بیانیه این انجمن آمده: حال که مردم بیش از هر زمان دیگری به سینما و تلویزیون روی آورده‌اند تا احساس آرامش کنند و آموزش ببینند، با تغییر زمان اهدای این جوایز ما قصد داریم تا به تجلیل از همه کارهای خلاقانه در این فصل بپردازیم.

در این بیانیه تاریخ‌های جدیدی برای نامزدی فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی اعلام شده است. از ۲ نوامبر ۲۰۲۰ فصل انتخاب در برنامه‌های تلویزیونی و از یکم فوریه زمان انتخاب آثار سینمایی آغاز می‌شود و تا ۵ مارس در هر دو بخش رای گیری نهایی انجام می‌شود.

در جشن اهدای جوایز سال ۲۰۲۰ که در ماه ژانویه برگزار شد فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» کوئنتین تارانتینو ۴ جایزه به خانه برد که شامل بهترین فیلم، بهترین بازیگر نقش مکمل برای برد پیت، بهترین فیلمنامه غیراقتباسی برای تارانتینو و بهترین طراحی تولید برای باربارا لینک و نانسی های بود. خواکین فینیکس نیز برای «جوکر» به عنوان بهترین بازیگر مرد شناخته شد و رنه زلوگر برای «جودی» جایزه بهترین بازیگر زن را از آن خود کرد. جایزه بهترین کارگردانی نیز به صورت مشترک به سم مندس برای «۱۹۱۷» و بونگ جون هو برای «انگل» رسید. در بخش تلویزیونی نیز «فلی بگ» به عنوان بهترین سریال کمدی انتخاب شد و ادی مورفی جایزه یک عمر دستاورد هنری را دریافت کرد.

کد خبر 4952546

منبع: مهر

کلیدواژه: فیلم سینمایی جایزه سینمایی شیوع کرونا فیلم سینمایی ویروس کرونا تئاتر ایران برنامه تلویزیونی موسیقی ایرانی شبکه پنج سیما محمدعلی کشاورز سازمان سینمایی رادیو نمایش شبکه دو سیما سازمان صداوسیما برنامه رادیویی بازیگر سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۹۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق کمتر مصرف کنید خودرو جایزه بگیرید

به گزاش پارس نیوز ، وزیر نیرو  گفت: در آستانه روز کارگر این روز را به همه کارگران عزیز و همه فعالان عرصه تولید تبریک و تهنیت عرض می‌کنم امروز افتخار داریم که از گروه مپنا دیدن کنیم و در طی این دوره برای سومین بار بازدید صورت می‌گیرد

وی ادامه داد: مهمترین نیاز امروز کشور مسأله انرژی و سرمایه گذاری در آن بخش برای رفاه و رفع نیازهای کشور است و در این زمینه امیدواریم رویکردها اصلاح شود.

وزیر نیرو ادامه داد: ما در طی ۳ سال اخیر برنامه‌های که برای رفع نیاز کشور در صنعت برق در نظر گرفتم این بود که برنامه‌های مشخصی وجود داشت که مطابق آن برای تابستان بدون خاموشی پیش رفتیم.

محرابیان خاطر نشان کرد: مشترکانی که در تابستان امسال مصارف برق خود را نسبت به سال قبل کاهش دهند، علاوه بر برخورداری از پاداش روی قبوض و رایگان شدن قبض برق، از جوایز متنوعی برخوردار می‌شوند.

به گفته محرابیان برای تابستان امسال ۸۰ میلیون جایزه غیرنقدی برای مشترکان برق پیش‌بینی شده است‌. که این جوایز از اینترنت همراه تا بیش از صدها دستگاه خودرو و لوازم برقی خانگی کم در نظر گرفته شده است که به قید قرعه به افرادی که در مصرف برق صرفه‌جویی کرده‌اند اعطا می‌شود، برخوردار خواهند شد.

منبع : مهر

دیگر خبرها

  • معرفی نامزدهای کسب جوایز بهترین‌های فوتبال فرانسه در سال ۲۰۲۴
  • همایش اعطای جوایز شصت و دومین دوره جایزه البرز برگزار می شود
  • شصت و دومین جایزه نوبل ایرانی ۶۲ منتخب خواهد داشت/ جایزه البرز(جایزه نوبل ایرانی) قدیمی‌ترین جایزه علمی کشور است
  • جشنواره فیلم پکن برندگانش را شناخت/تجلیل از چن کایگه با حضور ییمو
  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/حمایت مکرون فایده‌ای نداشت
  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/ حمایت مکرون فایده‌ای نداشت
  • ژرار دوپاردیو سرانجام بازداشت شد/ بازجویی برای اتهامات جنسی
  • برق کمتر مصرف کنید خودرو جایزه بگیرید
  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • فوتسالیست های ایران جوایز را درو کردند؛ احمد عباسی آقای گل، محمدی بهترین دروازه بان