Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-08@03:50:56 GMT

کاپلو: بهتر بود رونالدو پنالتی چهارم را می‌زد

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۳۹۶۷۱

کاپلو: بهتر بود رونالدو پنالتی چهارم را می‌زد

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از رای اسپورت، یوونتوس در فینال جام حذفی ایتالیا برابر ناپولی در ضربات پنالتی تن به شکست داد تا نتواند جام قهرمانی را بالای سر برد.

فابیو کاپلو سرمربی سابق یوونتوس درباره این بازی و پنالتی نزدن کریستیانو رونالدو گفت: یوونتوس برابر میلان نیز مشکلات زیادی داشت و در این دیدار در نیمه دوم تلاش زیادی برای گلزنی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته ناپولی نیز موقعیت های خوبی برای گلزنی داشت. بهتر بود رونالدو چهارمین پنالتی را می زد. اولین بازیکنی که ضربه پنالتی می زند همیشه کسی است که بیشترین اطمینان را برای گلزنی دارد. بارها برای من اتفاق افتاده است که شخصی به دنبال من آمد و به من گفت که می‌خواهد اولین پنالتی را بزند.

او درباره حضور ساری در تیم یوونتوس برای فصل بعد نیز گفت: من فکر می کنم سال آینده هم دوره ساری در یوونتوس ادامه خواهد داشت. او مربی آماده ای است. یووه به راحتی هدایت نمی شود. بازیکنانی با شخصیت های عالی وجود دارند و باید نشان دهید که به ایده های آنها اعتقاد دارید تا به آنها برسید. مربیگری در یوونتوس آسان نیست.

فابیو کاپلو اخیرا تولد ۷۴ سالگی خود را پشت سر گذاشته است. این ایتالیایی مدتهاست که بازنشسته شده و مربیگری نمی کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: كاپلو رونالدو يونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۹۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت‌های جالب سرمربی اینتر در واکنش به جذب طارمی

سرمربی تیم فوتبال اینترمیلان تایید کرد که مهدی طارمی در تابستان راهی این تیم خواهد شد.

به گزارش مشرق، شب گذشته در چارچوب هفته سی و پنجم رقابت‌های سری‌آ ایتالیا، تیم فوتبال اینترمیلان که قهرمانی خود را مسجل کرده برابر ساسلو قعرنشین با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

در پایان این بازی سیموئنه اینزاگی در واکنش به جذب مهدی طارمی ستاره تیم ملی فوتبال ایران در تابستان سال جاری عنوان کرد: بله، ما مهدی طارمی را با قراردادی آزاد از پورتو جذب کردیم. او بازیکن بزرگی در سطح بین‌المللی است و گل‌های بسیاری به ثمر رسانده، پس از این انتقال بسیار خوشحالیم.

اینزاگی در خصوص ضربات پنالتی طارمی و گلزنی او اظهار داشت: اگر او در تمرینات آماده باشد می‌تواند پنالتی‌زن اول اینتر نیز باشد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • سرنگونی ام باپه در محوطه جریمه دورتموند که داور اعتقادی به پنالتی نداشت / فیلم
  • نوری: بحث نقل و انتقالات تیم ما را جمع کنید
  • گلیسون برمر، استاد گلزنی با ضربه سر
  • نظر کارشناس داوری در مورد صحنه‌های دیدار استقلال/ یک پنالتی گم شد
  • اعتراض پیکان به داور دیدار با آلومینیوم
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • توقف میلان مقابل جنوا در ماراتن گلزنی سن‌سیرو
  • گل متئو رتگی به میلان از روی نقطه پنالتی (میلان 0-1 جنوا)
  • ۱۰ گلزن فعال تاریخ لیگ قهرمانان
  • صحبت‌های جالب سرمربی اینتر در واکنش به جذب طارمی