Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@10:21:01 GMT

افت فشار و قطعی آب در زاهدان

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۳۹۸۳۲

افت فشار و قطعی آب در زاهدان

شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: بر اثر افزایش دمای هوا، یکی از پمپ‌های خط انتقال آب از چاه نیمه به زاهدان دچار حادثه شده و به تبع آن میزان آب ورودی به این شهر کاهش یافته است.

در این اطلاعیه آمده است:

با توجه به کاهش منابع آب، در ساعاتِ پیش رو، در شبکه آب آشامیدنی افت فشار شدید و در برخی مناطق قطع جریان آب را خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های امداد و حوادث شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان هم‌اینک مشغول انجام وظیفه و رفع حادثه هستند.
در این اطلاعیه ضمن قدردانی از صبر، شکیبایی و همراهی شهروندان زاهدانی از مشترکان خواسته شده که با صرفه جویی و اجتناب از استفاده‌ آب در موارد غیرضروری از ایجاد مشکل جلوگیری کنند.

****

خط انتقال آب از چاه نیمه سیستان به زاهدان سالانه بیش‌از ۳۰ میلیون مترمکعب آب را به شهروندان زاهدانی می‌رساند.
چاه نیمه‌ها مخازن طبیعی ذخیره آب در منطقه سیستان هستند که در فاصله بیش‌از ۲۰۰ کیلومتری شمال زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده‌اند.
بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده خط دوم انتقال آب از چاه نیمه به زاهدان در دست اجراست و در آینده نزدیک بهره‌برداری می‌شود./ شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان چاه نیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۹۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی بزرگ‌ترین آب‌شیرین‌‌کن خشکی جهان سرعت می‌گیرد

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور بر تسریع در روند احداث آب‌شیرین‌کن طرح تامین آب اضطراری سیستان و زاهدان تاکید کرد و گفت: افزایش جبهه‌های کاری می‌تواند در تسریع عملیات اجرایی پروژه اثرگذار باشد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، هاشم امینی، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در جریان بازدید از سد جریکه در شهرستان زهک، چاه‌نیمه‌ها و پروژه احداث آب‌شیرین‌کن طرح تامین اضطراری آب سیستان و زاهدان با اشاره به ضرورت تامین پایدار آب شرب و بهداشت شهروندان منطقه و اهمیت پروژه آب‌شیرین‌کن زاهدان از نظر ملی و توجه ویژه دولت به آن، گفت: افزایش جبهه‌های کاری می‌تواند در تسریع عملیات اجرایی پروژه اثرگذار باشد و علاوه بر این باید راهکارهای متنوع دیگری نیز برای تسریع در تکمیل آن مورد توجه قرار گیرد.

امینی با اشاره به نشست تخصصی بررسی راهکارهای تسریع عملیات اجرایی پروژه آب‌شیرین‌کن گفت: در این جلسه اقدامات انجام شده در بخش آب، برق، نصب تجهیزات و راه‌اندازی آب‌شیرین‌کن، ایستگاه پمپاژ و موارد مربوط به محوطه‌سازی و دیوارکشی مورد بررسی قرار گرفت و امیدواریم این پروژه هرچه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.

گفتنی است، این پروژه به عنوان بزرگ‌ترین آب‌شیرین‌کن خشکی جهان با ظرفیت تامین 100 هزار مترمکعب در شبانه‌روز به منظور تامین اضطراری بخشی از آب مورد نیاز سیستان و زاهدان در حال اجراست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی و دستگیری دو متهم در زاهدان
  • هشدار هواشناسی سطح زرد جوی برای سیستان و بلوچستان
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • اطلاعیه قطعی گاز در برخی از مناطق برخوار و کاشان
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان
  • عملیات اجرایی بزرگ‌ترین آب‌شیرین‌‌کن خشکی جهان سرعت می‌گیرد
  • اجرای نمادین مناسک حج تمتع در سیستان و بلوچستان
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • اطلاعیه قطعی گاز در شهرستان آمل