Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-01@19:07:54 GMT

رسمی؛ مدافع برزیلی از تراکتور جدا شد

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۳۹۸۳۵

رسمی؛ مدافع برزیلی از تراکتور جدا شد

جفرسون یوری ماتیاس مدافع برزیلی تیم تراکتور رسما از این تیم جدا شد.

باشگاه تراکتور سرانجام پس از دو ماه تایید کرد که مدافع برزیلی بازیکن این تیم نیست و جدا شده است. خبر پایان کار یوری در تراکتور روز ۲۶ فروردین در ورزش سه منتشر شد که با واکنش تند مدیران تراکتور همراه بود و آن ها تاکید کردند که یوری در این تیم خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سهرابی مدیرعامل تراکتور در این باره گفته بود: این بازیکن به دلیل اتفاقات پیش آمده از ما مرخصی می خواست که ما هم با توجه به تعطیلی لیگ با آن موافقت کردیم. قرار است با شروع تمرینات هم به ایران برگردد.

این در حالی است که جفرسون قرارداد یک و نیم ساله با تراکتور داشت اما با تعطیلی موقت لیگ ایران، قراردادش را با تراکتور فسخ کرد و به برزیل رفت. او در تبریز دو بازی انجام داده بود و عملکردش مورد رضایت طرفداران نیز بود.

مصطفی کاراندیش معاون حقوقی باشگاه تراکتور در همان مقطع گفته بود: «او درخواست جدایی داشت که با مخالفت کادرفنی همراه شد». در واقع ساکت الهامی به تداوم حضور وی علاقه داشته است.

این در حالی است که تراکتور تنها ایمان سلیمی و محمدرضا خانزاده را به عنوان مدافع میانی تخصصی در ترکیب دارد و همین موضوع کار را برای ۹ بازی لیگ نوزدهم و دو دیدار جام حذفی سخت و سخت تر خواهد کرد.

باشگاه تراکتور در خبر پایان همکاری با یوری نوشت: نظر به عدم امکان حضور جفرسون یوری در تمرینات تیم به دلیل محدودیت‌های جهانی شیوع ویروس کرونا، باشگاه تراکتور با توجه به بندی از قرارداد فی مابین، طی توافقی دو طرفه به همکاری با این بازیکن را پایان داد.

جفرسون دهمین خارجی تراکتور در دو فصل اخیر بود که حالا کارش با این تیم به پایان رسیده و احتمالا برای لیگ بیستم یک مدافع جدید خارجی جای وی را خواهد گرفت./ ورزش سه

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: باشگاه تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۹۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

به نقل از ورزش سه دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند، به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند، تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901146

دیگر خبرها

  • بازگشت مدافع چپ جنجالی به شهر آرزوها
  • شش دانگ حواس حردانی به محمد نادری
  • انتشار تصویر امیدوارکننده از تمرین استقلال (عکس)
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • تلاش استقلال برای رساندن مدافع مصدوم به تراکتور
  • عشق تیاگو سیلوا به چلسی: یک روز به این تیم برمی‌گردم
  • سیلوا: دوران حضورم در چلسی به پایان رسیده است