Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام عباس امینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شاهرود در حسینیه مدرسه قلعه این شهر ضمن بیان اینکه حقوق بشر در آمریکا معنا و مفهومی ندارد، اظهار داشت: دولت آمریکا با شعار حقوق بشر از هیچ ظلم و ستمی به کشورهای مسلمان در جهان دریغ نمی‌کند.

وی با تأکید بر اینکه امروز چهره خبیث و ظالم آمریکا برای همه جهان نمایان شده است، تصریح کرد: اعتراضات اخیر مردم در شهرهای مختلف آمریکا نشان از افول قدرت نرم و سخت این کشور در جهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ضرورت مبارزه با فساد در سیستم اداری و قضائی

امام‌جمعه شاهرود در ادامه با اشاره به در پیش رو بودن هفته قوه قضائیه خاطرنشان کرد: مبارزه با فساد یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که باید در دستور کار دستگاه‌های قضائی این شهرستان قرار گیرد.

امینی بابیان اینکه مردم به دستگاه قضائی امیدوار شده‌اند، تصریح کرد: مبارزه با فساد را باید از دستگاه‌های قضائی آغاز کنند و در تمام دستگاه‌های اجرایی نیز این طرح عملیاتی شود.

وی یکی از کارهای خوب قوه قضائیه را شروع مبارزه با فساد از درون خود دستگاه دانست و گفت: این تلاش انقلابی موجب شده تا در مردم احساس عدالت و اعتماد به این نهاد ایجاد شود و باید برای مبارزه با فساد در سیستم اداری تلاشی مضاعف انجام شود.

تربیت صحیح دختران برای ایجاد جامعه ایده آل

امام‌جمعه شاهرود با اشاره به در پیش رو بودن سالروز ولادت باسعادت حضرت معصومه (س) بیان کرد: دشمنان در شرایط فعلی به‌شدت درصدد از بین بردن فرهنگ اسلامی در جامعه هستند و دراین‌بین دختران به‌عنوان مادران آینده این سرزمین نقش محوری دارند.

امینی با بیان اینکه تربیت صحیح دختران در محوریت یک جامعه ایده آل قرار دارد، گفت: فرهنگ ایرانی در معرض هجمه‌های متعددی از سوی دشمنان قرارگرفته که باید نسبت به این امر هوشیارانه عمل کنیم.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: مبارزه با فساد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۹۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کره شمالی: آمریکا از حقوق بشر بعنوان ابزار سیاسی خصمانه علیه پیونگ یانگ استفاده می‌کند

به گزارش رویترز، سخنگوی وزارت خارجه کره شمالی گفت: پیونگ یانگ در واکنش به استفاده واشنگتن از حقوق بشر به عنوان ابزاری برای تهاجم و رفتار خصمانه علیه کره شمالی، گزینه‌های سختگیرانه و قاطعی برای حفاظت از حاکمیت و امنیت خود خواهد داشت.

وزارت خارجه کره شمالی افزود: واشنگتن همواره از حقوق بشر برای اقدامات تحریک‌آمیز سیاسی و توطئه علیه پیونگ یانگ استفاده می‌کند.

وزارت خارجه آمریکا هفته گذشته گزارش سالانه خود درباره حقوق بشر در کشور‌های مختلف را منتشر کرد و در آن کره شمالی را به «نقض گسترده حقوق بشر» متهم کرد.

در این گزارش ادعا شده است که گزارش‌های معتبری درباره «کشتار‌های غیرقانونی و خودسرانه از جمله قتل‌های فراقانونی، ناپدیدسازی قهری، شکنجه یا مجازات یا رفتار وحشیانه و غیرانسانی و تحقیرآمیز توسط مقام‌های دولتی» کره شمالی وجود دارد.

این گزارش در حالی منتشر شده که تنش‌ها میان آمریکا و متحدانش با کره شمالی در اوج قرار دارد و پیونگ یانگ به تازگی از تحریم‌های آمریکا انتقاد کرده است.

خبرگزاری مرکزی کره بامداد پنجشنبه به نقل از یک مقام ارشد وزارت خارجه کره شمالی که نامش را منتشر نکرد، نوشت: تحریم‌های ظالمانه آمریکا نیرویی برای افزایش تدریجی توان ملی ما بوده است.

وی تاکید کرد: کره شمالی در برابر تهدید‌های خصمانه و فشار‌های تحریمی آمریکا از حق حاکمیت و منافع امنیتی خود دفاع می‌کند و اقدامات قوی‌تری به منظور تقویت توان فنی و نظامی خود اتخاذ خواهد کرد.

این مقام اظهار کرد: ما به تحریم‌های آمریکا عادت کرده‌ایم و توان و قدرت بالایی برای ایستادن در مقابل هر گونه تحریم شدیدی داریم.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • آمریکا نسخه‌های حقوق‌بشری را در کشور خودش هم اجرا نمی‌کند
  • ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است
  • کنعانی: ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است
  • کره شمالی: آمریکا از حقوق بشر به‌عنوان ابزار سیاسی علیه پیونگ یانگ استفاده می‌کند
  • طوفانی که پرده از چهره غرب کنار زد  
  • کره شمالی: آمریکا از حقوق بشر بعنوان ابزار سیاسی خصمانه علیه پیونگ یانگ استفاده می‌کند
  • اقدامات آمریکا در دهه‌های اخیر نمایشگاهی از جنایات جنگی است
  • عقب نشینی آمریکا از تحریم یگان نظامی رژیم صهیونیستی
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • روایت مقام سابق موساد از «زیرساخت باور نکردنی دور زدن تحریم‌ها در ایران»