Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@23:23:28 GMT

نقشه‌های دشمن برای از بین بردن جایگاه زن و خانواده

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۴۰۱۲۷

نقشه‌های دشمن برای از بین بردن جایگاه زن و خانواده

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: دشمنان طی نقشه های متوالی خود می‌خواهند خانواده‌های ایرانی را از هم بپاشانند و قصد دارند احترام مادر و خانواده را از بین ببرند.

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی امام جمعه شهرستان پردیس بعد از ظهر امروز در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه که در مسجد الغدیر فاز ۴ شهر پردیس و با حضور پرشور نمازگزاران برگزار شد، ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی، اظهار کرد: سید حسن نصرالله خود را تربیت شده چمران و امام موسی صدر میداند و این بیانات نشان از جایگاه والای این دو شهید را نشان میدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: اول تیرماه سالروز صدور پیام تاریخی امام خمینی(ره) برای تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی است که این سازمان نعمت و یادگار بزرگی از امام راحل است.

حسینی افزود: : امیدواریم این نهاد در شهرستان پردیس به خوبی رسالت اصلی که برعهده دارند انجام دهند زیرا دشمنان داخلی و خارجی عزم خود را جزم کردند تا اعتقاد و هویت ایرانی را از بین ببرند و اسلام زدایی کنند.

امام جمعه پردیس ادامه داد: در صورت محقق شدن این نقشه دشمنان کشور را فتح کردند و دیگر نیاز به موشک و جنگ ندارند و ما باید دین را تبلیغ و تقویت کنیم و نگذاریم این اتفاقات رخ دهد.

وی اضافه کرد: اول تیرماه آغاز هفته قوه قضاییه و سالروز شهادت شهید بهشتی است که در کنار خدمات ارزنده، وی بنیانگذار نظام قضایی کشور بودند. وی افزود: زمانی که رهبری حکم آیت الله رییسی را ابلاغ کردند ۶۰ مطالبه را مطرح کردند که اگر به دو نکته از همین مطالبات عمل شود تمام مشکلات حل میشود که تشکیل قوه قضاییه ای انقلابی و مردمی است.

حسینی تصریح کرد: امروز می‌بینیم این سید بزرگوار مطالبات رهبری را یک به یک به مرحله عمل درمی آورند و با این برنامه اصلاح گرایانه امیدها در دل مردم روشن شده است.

امام جمعه پردیس بیان کرد: رئیس قوه قضاییه به حوزه رونق جهش تولید ورود کردند و پیرو آن بسیاری از واحدهای تولیدی بزرگ و کوچک راه اندازی شده و مبارزه با زمین، کوه، جنگل و وقف خواری را آغاز کردند.

حسینی ادامه داد:  محاکمه اکبر طبری که با استفاده از جایگاه خود فساد‌های بسیاری را مرتکب شده و اقدام به کارچاق کنی میکرد از کارهای بزرگ آیت الله رییسی است و امیدواریم در مسیر ساختن قوه قضاییه‌ای انقلابی و مردمی موفق شوند.

امام جمعه پردیس اضافه کرد: دشمنان طی نقشه های متوالی خود می‌خواهند خانواده‌های ایرانی را از هم بپاشانند و قصد دارند احترام مادر و خانواده را از بین ببرند.

وی تصریح کرد: دشمنان با ساخت و پخش سریال‌های ترکیه‌ای- آمریکایی در ماهواره، برای مادران حال و آینده کشورمان که عموما موضوعات زنانه دارند قصد دارند خانواده ایرانی را به لجن کشانه و بنیان خانواده را سست و شغل فرزند پرودی را سخیف بشمارند.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/الف

منبع: فارس

کلیدواژه: خانواده زن امام خمینی شهید خانواده زن امام خمینی شهید قوه قضاییه امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۰۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراقبت از جایگاه وکلا و کارشناسان دادگستری ضروری است

ایسنا/سمنان رئیس کل دادگستری استان سمنان بر ضرورت مراقبت از شأن و جایگاه وکلا و کارشناسان دادگستری تاکید کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق اکبری امروز (۱۰ اردیبهشت ماه) در اولین نشست مشترک هیأت مدیره کانون و مرکز وکلا و کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده دادگستری استان سمنان که با حضور رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان، رئیس مرکز کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده دادگستری استان، رئیس کانون وکلای قوه قضائیه در استان و رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه در استان سمنان برگزار شد با اشاره به جایگاه وکیل و کارشناس در نظام قضایی ایران، اظهار کرد: وکیل و کارشناس باید در انجام وکالت و کارشناسی صداقت، تقوی، امانتداری، سرعت و دقت را رعایت کند تا زمینه ارتقای رسیدگی‌های قضایی در دوره تحول و تعالی قوه قضائیه در استان فراهم شود.

وی گفت: بسیاری از مراجعه‌کنندگان به دادگستری از توان علمی چندانی برخوردار نیستند تا بتوانند از حق و حقوق خود دفاع کنند. وکیل دادگستری و کارشناس رسمی باید درباره طرح دعاوی، شکایت‌ها یا دفاع از دعاوی و شکایت‌ها یاری کنند.

اکبری با اشاره به ضرورت مراقبت از شأن و جایگاه وکلا و کارشناسان، بیان کرد: گزارش‌های ارائه‌شده حاکی از آن است که اعمال نظارت‌ها مثمر ثمر بوده است و اندک افرادی در این مجموعه دچار لغزش شده‌اند. وکلا و کارشناسان نباید مرتکب مفاسدی از جمله وکالت تضمینی، گرفتن وجه غیرقانونی و نامتعارف، ارتباطات نامتعارف و موارد تخلفات مندرج در قوانین شوند. 

رئیس کل دادگستری استان سمنان اظهار کرد: وکلا و کارشناسان می‌توانند در مسیر اجرای عدالت و چارچوب قانون به دستگاه قضایی استان کمک کنند تا خدمت‌رسانی به مردم به بهترین وجه اتفاق بیفتد. 

در این جلسه، حجت‌الاسلام والمسلمین جلالی، معاون قضایی رئیس کل و مسؤول نظارت بر وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده دادگستری استان سمنان به بیان گزارش عملکرد پرداخت و گفت: با توفیق‌های بسیار خوبی که تاکنون در مسیر نظارت بر وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده دادگستری استان اتفاق افتاده، دادگستری سمنان در زمره استان‌های پیش‌رو و برتر در حوزه انجام تکالیف است. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجو معلم در لرستان
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجومعلم در لرستان
  • مراقبت از جایگاه وکلا و کارشناسان دادگستری ضروری است
  • یاری شهروندان به پلیس در اجرای قانون حجاب
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم
  • اولین گردهمایی ائمه جمعه استان خوزستان با محوریت تبیین جایگاه مسجد در الگوی اعتلای شهر
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟