Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-05@02:14:32 GMT

خطبه‌های نماز جمعه شهرستانهای خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۴۰۱۶۹

خطبه‌های نماز جمعه شهرستانهای خراسان رضوی

حمایت از اقدامات قوه قضائیه در مقابله با فساد،توجه به کم شدن موالید، ضرورت در صرفه جویی در مصرف آب تحلیل اقدامات نژاد پرستانه دولت آمریکا و تحریمهای جدید دولت این کشور علیه شخصیتهای جمهوری اسلامی ایران از نکاتی بودند که ائمه جمعه شهرستانهای خراسان رضوی در خطبه‌های نماز جمعه امروز خود به آنها اشاره کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش قدس آنلاین، امام جمعه تربت‌حیدریه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان گفت: امنیت اقتصادی جامعه در سایه مبارزه جدی با مفاسد تامین می شود و از ریاست قوه قضائیه به خاطر برخورد جدی با مفسدان تشکر می‌کنیم و امیدواریم این آغازی باشد برای مبارزه جدی با فساد تا دستان مفسدان از داخل کشور قطع شود. حجت الاسلام محمدرضا عصمتی افزود:جایگاه قضا در جامعه اسلامی با عظمت و تاثیرگذار است و  مقام معظم رهبری نیز از این دستگاه مطالباتی را بیان داشتند که می بایست اجرایی شود. وی ادامه داد: با توجه به کم شدن موالید، رشد اندک فرزند آوری تهدیدی برای آینده جامعه اسلامی است و در صورت ادامه این روند شاهد جامعه‌ای پیر و سالمند و ناکارآمد خواهیم بود. امام جمعه گناباد هم در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهرستان از نمایندگان مجلس یازدهم خواست تا با شناسایی دقیق مسائل و مشکلات مردم با عزمی جدی برای پیگیری و رفع آنها بکوشند. حجت الاسلام حسن صادقی نسب امروز افزود: افراد و مسوولان پاکدست فراوانی در دولت هستند و  مجلس شورای اسلامی با تعامل قوای مجریه و قضاییه برای رفع مشکلات جامعه برنامه‌ریزی هدفمند و روشنی کنند و از همه ظرفیتها برای توسعه و رونق اقتصادی و کاهش تنگناهای جامعه بهره بگیرند. وی با اشاره به هفته صرف جویی در مصرف آب از مردم خواست که با توجه به افزایش دمای هوا در فصل تابستان تا حد امکان در مصرف آب و برق صرفه جویی کنند تا مردم سایر نقاط کشور و استان خراسان رضوی با مشکلات و کمبود مواجه نشوند. امام جمعه سبزوار هم در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان گفت: حوادث اخیر آمریکا و رویکردهای نژادپرستانه این رژیم نشان داد قدرت آنها رو به افول است. حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا مقیسه افزود: به اعتراف اندیشمندان غربی، آمریکا در مسیر از هم پاشیدگی و شکاف قرار گرفته و امروز قدرت رهبری آمریکا به چالش کشیده شده است.
وی با اشاره به اقدام رذیلانه دولت آمریکا در اعمال تحریم‌های جدید علیه شخصیت‌های جمهوری اسلامی ایران گفت: آنها اخیرا فرمانده نیروی انتظامی سردار حسین اشتری را در فهرست تحریم های خود قرار دادند و این در حالی است که  نیروی انتظامی پیشگام مبارزه با مواد مخدر است و با جلوگیری از ورود مواد مخدر به غرب، جوانان اروپایی را از آلودگی به این مواد حفظ کرده است.
منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: نماز جمعه خراسان رضوی خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۰۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه جدید ششتمد معرفی شد

به گزارش قدس خراسان، مسئول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی در آیین معرفی امام جمعه جدید شهرستان ششتمد گفت:‌ حجت الاسلام خاکشور که سابقه ۱۸ سال امامت جمعه در دیگر نقاط استان را دارد، عالمی فعال و فاضل است که هم در حوزه و هم در دانشگاه موفق عمل کرده و سابقه‌ای درخشان داشته است.

حجت الاسلام محمدحسین ایزدی افزود:‌ وی دارای سه لیسانس رسمی از دانشگاه فردوسی، فوق لیسانس علوم اسلامی قم و دکترای مبانی فقه و حقوق است که امید می‌رود حضور ایشان در شهرستان ششتمد منشأ خیر و برکات برای منطقه باشد و اتحاد و همدلی بیشتر بین مردم و مسئولان این خطه از خراسان را تقویت کند.

وی از حجت الاسلام دستجردی، امام جمعه پیشین ششتمد که مدتی پیش به عنوان امام جمعه خلیل‌آباد معرفی شده بود، برای خدمات چند ساله وی در کسوت امامت جمعه این شهرستان قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام خاکشور پیش از این امامت جمعه شهر کاخک از توابع شهرستان گناباد را عهده‌دار بود که حجت‌الاسلام صادقی نسب، امام جمعه گناباد و جمعی از مدیران، معتمدان کاخک و گناباد و نیز بهروز محبی نجم‌آبادی، نماینده منتخب شهرستان‌های غرب خراسان رضوی و جمعی از مردم و مسئولان شهرستان ششتمد در آیین معارفه وی حضور داشتند.

زیارت گلزار شهدای ششتمد و حضور بر مزار ابوالحسن زید بیهقی، نخستین شارح نهج البلاغه، در شهر ششتمد از دیگر برنامه‌های آیین معارفه امام جمعه جدید این شهرستان خراسان رضوی بود.

فرماندار ششتمد اخیرا با اشاره به نبود امام جمعه ثابت در این شهرستان تازه‌ تأسیس تأکید کرده بود که شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان زودتر نسبت به تعیین تکلیف این شهر و معرفی امام جمعه اقدام کند.

حسین ایثارگر افزوده بود:‌ بیش از ۶ ماه است که حجت‌الاسلام محمدعلی دستجردی، امام جمعه ششتمد به امامت جمعه شهرستان خلیل‌آباد منصوب شده است و نماز جمعه ششتمد با خطیب موقت برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • خطبه های نماز جمعه نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان
  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد
  • برپایی میز خدمت دانشگاه آزاد اسلامی رودسر و املش در نماز جمعه 
  • امام جمعه جدید ششتمد معرفی شد
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان
  • دولت علاوه بر کنترل قیمت‌ها، اخلال گران اقتصادی را معرفی کند
  • دولت اژدهای هفت سر فساد را در بخش‌های مختلف شناسایی کند
  • جنبش دانشجویان در آمریکا نشانگر بیدار شدن مردم دنیاست
  • خطبه‌های نماز جمعه تهران آغاز شد
  • با استقرار دولت سیزدهم، توجه ویژه‌ای به جامعه کارگری شد