Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سید محسن محمودی، امام جمعه موقت ورامین نیز با بیان اینکه امروز عفت و حجاب و چادر زنان و دختران ما به شدت مورد هجوم است گفت: از بین بردن حریم‌های اخلاقی یکی از اهداف دشمن برای نابود کردن این کشور است و بسیار متاسف هستیم که برخی به عنوان ورزش، دختران و زنان را به بیراهه می‌برند، دوچرخه سواری یک زن با لباس‌های نامناسب با کدام ارزش اخلاقی سازگار است، چرا برخی از ما به این موضوعات بی‌تفاوت شده‌ایم، غیرت‌ها کجا رفته است برخی دختران را با آن وضعیت در ویترین مغازه‌ها قرار دادن با کدام معیار انسانی و اخلاقی سازگار است از عواقب این رفتارها بترسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه مسئولان در تمام رده‌ها باید به وظیفه خود عمل کنند بیان داشت: بی تفاوتی و بی خیالی از یک مسئول در هیچ رده قابل قبول نیست، اگر بسیاری از مسئولان به وظایف شرعی خود عمل می‌کردند وضع ما بهتر از این بود.

خطیب جمعه ورامین عنوان داشت: در حوزه اقتصادی نیز باید عرض کنم خوشبختانه حوزه کار و تلاش بسیار فراهم و آماده شده است تولید کنندگان پای کار هستند ظرفیت‌های اقتصادی بسیار است که در این زمینه توفیق داشتم از چند شرکت و کارخانه بازدید کنم که خوشبختانه ظرفیت و شرایط بسیار خوب بود.

امام جمعه موقت ورامین بیان داشت در جهش تولید نیازمند تلاش و مدیریت میدانی هستیم نه مدیریت فانتزی اگر مدیران ما با تمام ظرفیت در خدمت تولید کننده ها بودند و در شرکت‌ها و کارخانجات حضور داشتند می‌دیدند که تولید کنندگان امروز در خط مقدم جبهه اقتصادی در حال جنگ هستند و از کار آنها گره گشایی می‌کردند معلوم می‌شد به کار جهادی اعتقاد دارند اما اگر تولید کننده از این اتاق به آن اتاق فرستاده شد و کار انجام نشد معلوم می‌شود که هیچ کاری صورت نگرفته و انتظار جهش تولید انتظار بی‌پایه است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: امام جمعه نماز جمعه حجاب غیرت پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۰۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ آیت الله عاملی در این دیدار گفت: معلمان ولی نعمتان ما هستند و اگر جامعه‌ای معلمان را فراموش کند بی رحم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • تاکید ماموستا رستمی بر توجه به معیشت و زندگی کارگران
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است