Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@23:30:25 GMT

با اعمال مجرمانه به صورت جدی برخورد شود

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۴۰۲۰۶

با اعمال مجرمانه به صورت جدی برخورد شود

ایسنا/مازندران امام جمعه نوشهر تاکید کرد که باید با اعمال مجرمانه به صورت جدی برخورد شود.

حجت الاسلام محمود مشایخ در خطبه های این هفته نماز جمعه نوشهر که در مصلی امام خمینی برگزار شد، با اشاره به نقشه های منافقین برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی در طول انقلاب اظهار کرد: امروز مصادف با اعلام جنگ مسلحانه منافقین بر علیه نظام در سال ۶۰ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ترور ۱۷ هزار نفر از مقامات و مردم بی دفاع کشور در طول انقلاب به دست منافقین، گفت: منافقین همان داعش امروز هستند که خیانت‌های بزرگی را به نظام جمهوری اسلامی کردند. 

امام جمعه نوشهر با اشاره به سالروز شهادت دکتر چمران، افزود: شهید سلیمانی ادامه دهنده و تکمیل کننده همان راهی بود که دکتر چمران رفت و امروز در گام دوم انقلاب به چمران‌ها و قاسم سلیمانی ها نیاز داریم. 

مشایخ به سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی نیز اشاره کرد و افزود: وظیفه همه دستگاه‌ها و مردم است که در کنار سازمان تبلیغات به کار فرهنگی بپردازند. 

وی با بیان اینکه در حال حاضر به لحاظ فرهنگی مشکلات و معضلات زیادی داریم، تصریح کرد:  بدپوششی، فساد، سگ گردانی و قلیان سراها از جمله این معضلات است که همه باید با زبان نرم در کنار نیروی انتظامی نهی از منکر کنیم. 

امام جمعه نوشهر با تاکید بر اینکه با آنچه جرم است باید برخورد جدی شود، ادامه داد:  استفاده از فضای مجازی و سایر رسانه ها برای کارهای فرهنگی بسیار موثر است. 
مشایخ با بیان اینکه دشمن از هر وسیله ای برای ضربه زدن به دین خدا استفاده می کند، تصریح کرد: باید از مسجد، منبر، رسانه، فضای مجازی و هر وسیله دیگر برای خنثی کردن توطئه دشمن استفاده کرد.

وی ساخت سریالهای مختلف را از یک دهه قبل راهکار اصلی دشمن برای ضربه زدن به کانون خانواده و مادران برشمرد و گفت: دشمن از هر وسیله و سرمایه ای برای به فساد کشاندن مادران استفاده می کند، بنابراین مسئولان و مردم  ما باید احساس مسئولیت بیشتری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی جمعه نوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۰۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنتی: نادیده گرفتن تخلفات امام جمعه تهران، دهن کجی به مردم است

آفتاب‌‌نیوز :

اولین جلسه دفتر سیاسی حزب اعتدال و توسعه در سال جدید برگزار و پیرامون موضوع سیاست خارجی و مباحث مربوط به تقابل نظامی بازدارنده ایران در برابر اسرائیل تبادل نظر و گفتگو شکل گرفت.

علی جنتی رئیس هیأت اجرایی حزب اعتدال و توسعه در این جلسه گفت: متأسفانه افرادی که خودی محسوب می‌شوند، هرگونه تخلف آنان نادیده گرفته می‌شود، ولی کسانی که غیر خودی نامبرده میشود کمترین تخلف مطبوعاتی آنان نیز موجب احضارشان به دادسرا می‌شود.

 جنتی در ادامه گفت: اتفاقات اخیر در مورد امام جمعه تهران و نادیده گرفتن تخلفات ایشان که نوعی دهن کجی به مردم یکی از این موارد است و ده‌ها مورد دیگر نیز از تخلفات و موارد غیر قانونی وجود دارد که با آن برخوردی صورت نگرفته است.

وی افزود: متأسفانه فساد در کشور به صورت نهادینه و سیستماتیک در آمده و از نظر شفافیت ایران در رتبه آخرین کشور‌های عضو سازمان ملل متحد قرار دارد.

جنتی خاطرنشان کرد: ناکارآمدی و بی توجهی به مشکلات اساسی مردم از جمله وجود تورم افسار گسیخته موجبات نارضایتی اقشار مختلف مردم را پدید آورده است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • جنتی: نادیده گرفتن تخلفات امام جمعه تهران، دهن کجی به مردم است
  • وحدت رسانه‌ای دشمن برای ایجاد تنش در کشور است
  • تجلی حقوق بشر آمریکایی در برخورد وحشیانه با دانشجویان معترض
  • محکومیت برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان مدافع غزه
  • دشمن در جنگ اقتصادی با مقاومت مردم نتوانسته کاری از پیش ببرد
  • عادی انگاری شرب خمر توسط برخی افراد/ با مجالس گناه برخورد شود
  • جبهه مقاومت گنبد آهنین رسانه‌ای دشمن را از بین برد
  • واکنش ائمه جمعه به برخورد مقامات غربی با تجمع دانشجویان
  • نباید با ایجاد دوقطبی‌های کاذب دشمن را به طمع بیندازیم
  • اعمال ممنوعیت جابجایی دام و برخورد با متخلفین در کاشمر