Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@17:45:23 GMT

سازمان تبلیغات به دنبال شناسایی آسیبهای خانواده باشد

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۴۰۲۶۹

سازمان تبلیغات به دنبال شناسایی آسیبهای خانواده باشد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین اصغر رضوانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر دهاقان با اشاره به ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها روزدختر و دهه کرامت بیان داشت: امام رضا علیه السلام می‌فرمایند بهشت هشت در دارد که یکی از آن درها به اهل شهر قم تعلق دارد و در اینجا وجود دری برای ورود اهل قم چیزی جز وجود مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) نمی‌تواند باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اگر قم حوزه علمیه دارد به برکت وجود حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در قم است، تاکید کرد: امام صادق (ع) می‌فرمایند هرکس حضرت معصومه (س) در قم زیارت کند بهشت بر او واجب می‌شود.

امام جمعه دهاقان با اشاره به اینکه میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها روز دختر قرار داده‌اند و باید برای تربیت دختران، زندگی این حضرت را مطالعه کنیم، تصریح کرد: ه امروزه سوژه‌هایی را افرادی به صورت عمد می‌سازند که در نگاه اول برای شیعیان و ایرانیان و در کل برای انسانیت خوب نیست مانند ماجرایی که در چند روز پیش در ارتباط با رومینا اشرافی اهد بودیم.

حجت الاسلام رضوانی تاکید کرد: احترام به دختر و محبت به او می‌تواند وی را را تربیت نماید و اگر می‌خواهیم دختر نمازش را بخواند یا مثلاً حجابش را رعایت کند باید او را از محبت سیراب نمائیم.

وی خواستار شد: مسئولین در شرایطی که شکست سنگین آمریکا برای تمامی جهانیان نمایان است اجازه ایجاد سوژه‌هایی مانند قتل‌های ناموسی آتش سوزی‌ها چه در داخل کشور چه توسط سرویس‌های امنیتی را ندهند.

امام جمعه دهاقان با اشاره به سالروز تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی با بیان صحبتی از امام خمینی (ره) که می‌فرمایند اگر علما و مبلغین نبودند، اسلام در کوتاه‌ترین زمان سست می‌شد، گفت: ما باید قدر روحانیون و مبلغین را بدانیم. چرا در تمامی زمان‌ها وظیفه خود را با کمال انجام می‌دهند.

رضوانی اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی به دنبال شناسایی آسیب‌هایی که خانواده‌ها را تهدید می‌کند باشد و قبل آنکه مشکلی به وجود آید از آن جلوگیری کند.

کد خبر 4952732

منبع: مهر

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه اقامه نماز جمعه روز دختر ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا ایلام آتش سوزی بیرجند گرگان استانداری سمنان صنایع دستی آتش سوزی جنگل ها یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۰۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«با شما سربلندیم» شعار محوری دهه کرامت شد

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) خبر داد: شعار محوری دهه کرامت امسال عبارت "با شما سربلندیم" انتخاب شده ست.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد مشرف -معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) - امروز در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار شد، گفت: هر ساله دهه کرامت با یک شعار محوری و عناوین مشخصی اعلام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شعار محوری دهه کرامت امسال عبارت «با شما سربلندیم» است، عنوان کرد: برای سایر روزهای دهه کرامت نیز عناوینی ازجمله «حضرت فاطمه معصومه(س)، بهترین دختر دنیا، الگوی عفاف و حجاب»، «زیست عفیفانه به دست بانوی کرامت و مهربانی»، «شهر مقدس قم حرم اهل بیت(ع)، خواستگاه انقلاب اسلامی» انتخاب شده‌اند.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) ابراز کرد: «خدمت کریمانه، مشارکت مردمی، اقتدارمردمی»، «امامزادگان پرچمداران جهاد تبیین ومعرفت افزایی»، «امین ولایت، عزیز برادر»، «مساجد تراز اسلامی، خواستگاه والدین ولایی، شهیدان خدایی»، «مبارزه با ظالم، دفاع از مظلوم، زمینه‌ساز ظهور منجی»، «ماه امید، نشاط معنوی، زیارت عارفانه» و «خاندان موسی بن جعفر(ع)، الگوی خانواده ایمانی» از دیگر عناوین انتخاب شده برای روزهای دهه کرامت هستند.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بیان اینکه جشن‌های ویژه دهه کرامت از ۲۰ اردیبهشت‌ماه در قم آغاز خواهد شد، تصریح کرد: تلاش کرده‌ایم محوریت این جشن‌ها دختران و بانوان باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • روز مادر سال ۱۴۰۳ چه روزی است؟
  • «با شما سربلندیم» شعار محوری دهه کرامت شد
  • «با شما سربلندیم» شعار دهه کرامت
  • شعار دهه کرامت ۱۴۰۳ «با شما سربلندیم» اعلام شد
  • ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حرم حضرت معصومه(س)
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد