Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@14:43:59 GMT

رعایت اصول بهداشتی یک ضرورت است

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۴۰۳۳۱

رعایت اصول بهداشتی یک ضرورت است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر کیخا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زابل که در مصلی المهدی (عج) این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: تقوا کلید سعادت انسان در دنیا و آخرت است و یکی از مهم‌ترین ابزار تقوا، مراقبت نفس است.

وی با اشاره به اینکه رعایت مسائل مربوط به سلامت جسم و پرهیز از به خطر انداختن جان انسان‌ها و حفظ نفس از ضروریات و واجب است، افزود: در ایامی که شیوع بیماری کرونا همه را درگیر و گرفتار کرده مراقبت و مواظبت از سلامت خود و دیگران بسیار ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه زابل ضمن تشکر ویژه از کادر درمانی و بهداشتی و آرزوی سلامتی و توفیق برای این عزیزان گفت: از آحاد مردمی که نکات و اصول بهداشتی را رعایت کرده و می‌کنند نیز تقدیر و تشکر دارم.

وی با اشاره به اینکه اگر مراجعه‌ای به مسائل شرعی، اجتماعی و اصول اخلاقی داشته باشیم در همه آنها توصیه و سفارش به رعایت اصول بهداشتی شده است، ادامه داد: البته در اجتماع افرادی هستند که از لحاظ جسمی ضعیف‌ترند و خدایی نکرده ممکن است از جانب ما آسیبی به این عزیزان وارد شود.

حجت الاسلام کیخا با تاکید بر اینکه رعایت اصول بهداشتی ضروری است، بیان کرد: ۳۱ خرداد سالروز شهادت، شهید دکتر مصطفی چمران در سال ۱۳۶۰ و روز بسیج اساتید است که این روز را گرامی می‌داریم.

وی افزود: شهید چمران یک دانشمند مجاهد و یک عالم عامل بود و دارای ویژگی‌های خاصی بود زیرا ایشان علاوه بر اینکه یک روشنفکر واقعی بود، یک دانشمند با سواد، یک مجاهد شجاع و همچنین یک انسان بااخلاق، احساسی و عاطفی بودند.

امام جمعه زابل در ادامه خطبه‌ها ضمن گرامی داشت روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی و سالروز صدور فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی در سال ۱۳۶۰ گفت: این روز را به مجاهدان عرصه تبلیغ دین، طلاب و روحانیون، حوزه‌های علمیه برادر و خواهر، دفتر تبلیغات اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی و همه فعالین عرصه تبلیغ دین، تبریک عرض می‌کنم.

وی ادامه داد: در این برهه از زمان که هجمه‌های فراوان دشمن بر اعتقادات و اخلاقیات مردم وارد می‌شود، وظیفه سنگینی بر عهده مبلغین دین است.

کد خبر 4952772

منبع: مهر

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان شهرستان زابل خطبه های نماز جمعه نماز جمعه زابل ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا ایلام آتش سوزی بیرجند گرگان استانداری سمنان صنایع دستی آتش سوزی جنگل ها یاسوج اصول بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۰۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پانی پوری ؛ غذای سنتی خیابانی در هند با رعایت کامل بهداشت! (فیلم)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اصول اساسی نظام «مردم محوری» است
  • باشگاه آلومینیوم: مذاکره با بازیکنان خلاف اصول حرفه ای است
  • جنتی: «معلمان» مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند/ ضرورت الگوگیری از نظام آموزشی امام صادق(ع)
  • جذب امریه سربازی در سازمان جهاد دانشگاهی خواجه نصیر
  • اصول فکری شهید مطهری برای جامعه دانشگاهی بسیار کارآمد است
  • اجرای قانون هوای پاک از توان مسئولین استان تهران خارج است
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی
  • خود مراقبتی در فضای مجازی امری ضروری است
  • غدیر، اصل و اصول مهندسی دین خداست
  • پانی پوری ؛ غذای سنتی خیابانی در هند با رعایت کامل بهداشت! (فیلم)