Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@23:11:03 GMT

ترس از منچستر دلیل عجله بارسا برای تمدید با فاتی

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۴۰۳۷۱

ترس از منچستر دلیل عجله بارسا برای تمدید با فاتی

باشگاه بارسلونا آگاه شده است که در صورت تعلل در تمدید با آنسو فاتی شاید این بازیکن را از دست بدهد.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، آنسو فاتی در ابتدای فصل جاری و زمانی که لیونل مسی و لوئیس سوارز مصدوم بودند، شانس بازی در تیم اول بارسا را پیدا کرد و به بهترین شکل نیز از این فرصت سود جست. او خیلی زود توانست چندین رکورد را در بارسا و حتی لیگ قهرمانان به ثبت برساند ولی به تدریج و با بازگشت ستاره های بارسا او نیز نیمکت نشین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسلونا اما خوشبین است که فاتی با کسب تجربیات بیشتر، در فصول آینده بتواند به یک لیونل مسی جدید تبدیل شود و به همین دلیل با تمام پیشنهاداتی که برای وی رسیده، مخالفت کرده است.

 

 

 

 

فاتی رکورد جوان ترین گلزن بارسا در لالیگا و نیز جوان ترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان را در اختیار دارد و طبق ادعای دو هفته پیش نشریه اسپورت، جوزپ ماریا بارتومئو رئیس بارسا اخیرا پیشنهادی 100 میلیون یورویی برای این بازیکن را رد کرده است. او به باشگاه خواهان فاتی گفته است که این بازیکن فروشی نیست و روی او برای آینده حساب ویژه ای باز کرده اند. این پیشنهاد از سوی منچستریونایتد بود.

فاتی در بازی چند روز پیش بارسا برابر لگانس توانست یکی از دو گل تیمش را به ثمر برساند و تعداد گل هایش را به عدد شش رساند. او 5 گل در لالیگا زده و یک گل هم در لیگ قهرمانان.

 

 

 

 

قرارداد فاتی که 17 ساله است، هنوز در سطح حرفه ای نیست و یک سال بعد او اولین قرارداد حرفه ای خود را امضا خواهد کرد. قرارداد فعلی تا 2022 اعتبار دارد که در آن بند تمدید مشروط نیز گنجانده شده است و رقم فسخش نیز 170 میلیون یورو است.

با ورود فاتی به جمع حرفه ای ها، این رقم فسخ به 400 میلیون یورو افزایش خواهد یافت. قرار بود مذاکرات تمدید با او زمستان شروع شود ولی شیوع کرونا همه چیز را به تعویق انداخت و همین باعث شد تا باشگاه های بزرگی مثل یونایتد، شانس خود برای جذب فاتی را امتحان کنند.

به نظر می رسد بارسا حالا خطر را کاملا حس کرده و می داند که باید هر چه سریعتر برای تمدید قرارداد این پدیده جوان اقدام کند. احتمالا پس از تمدید با لیونل مسی، فاتی را باید اولین بازیکن در نوبت تمدید در بارسا دانست.

 

بازیکنان بارسلونا آنسو فاتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بازیکنان بارسلونا آنسو فاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۰۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه بارسا برای ستاره بایرن: مجانی یا 30 میلیون!

به گزارش "ورزش سه"، اختلاف نظر کیمیش با توماس توخل باعث شده بود که شایعات بسیاری درباره جدایی احتمالی او از بایرن مونیخ در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو به گوش برسد اما قطع همکاری این باشگاه با این مربی آلمانی ممکن است شرایط را برای او تغییر دهد.

رسانه‌های آلمانی پیش از این خبر داده بودند که او در حال بررسی شرایط جدایی از بایرن است و از چند باشگاه بزرگ اروپایی به عنوان مشتریان اصلی او نام برده بودند که بارسلونا در بین مدعیان اصلی جذب این بازیکن به چشم می‌خورد.

حالا روزنامه اسپانیایی موندو دپورتیوو خبر داده است که مدیران بارسا همچنان شرایط این ستاره آلمانی را به دقت زیر نظر دارند. قرارداد او در تابستان سال ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد اما هنوز خبری از امضای قرارداد جدید با بایرن مونیخ نیست.

بایرن باید در این باره تصمیم نهایی را بگیرد که آیا حاضر است کیمیش را در این تابستان به فروش برساند یا خطر از دست دادن او به صورت رایگان و به عنوان بازیکن آزاد در تابستان سال آینده را خواهد پذیرفت. اگر آنها تصمیم به فروش او در این تابستان داشته باشند، بارسا می‌تواند این بازیکن را با مبلغی در حدود ۳۰ تا ۳۵ میلیون یورو به خدمت بگیرد.

دیگر خبرها

  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • پائو کوبارسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • ستاره بارسا: بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • تمدید قرار داد امیرحسین داودی با تبم گیتی پسند
  • حمید درخشان: برای تمدید قرارداد اوسمار عجله نکنید
  • هشدار به PSG: بی‌خیال این بازیکن شو!
  • نقشه بارسا برای ستاره بایرن: مجانی یا 30 میلیون!
  • توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد