Web Analytics Made Easy - Statcounter

 امام جمعه موقت بهاباد با بیان اینکه رسوایی که امروز آمریکا با آن روبروست کماکان ادامه دارد، گفت: نژاد پرستی و کشتار سیاه‌پوستان در این کشور مدعی حقوق بشر امری عادی شده است.

حجت الاسلام محمدعلی اخوان بهابادی در خطبه های نماز جمعه این هفته با محکوم کردن جنایات پلیس آمریکا و کشته شدن فرد سیاه پوست و با اشاره به ادامه اعتراض ها اظهار کرد: کجایند امروز مدعیان حقوق بشر آیا سکوت کرده اند و خفه شده اند ؟ مگر افرادسیاه پوست انسان نیستند که این گونه وحشیانه با آنها رفتار می کنند ؟.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب جمعه موقت بهاباد  افزود : آتش زدن پرچم آمریکا توسط مردم خودش و تخریب مجسمه ها و نمادهای نژادپرستی همه نشان از خشم و انزجار مردم آمریکا نسبت به مدعیان حقوق بشر دارد.

رییس حوزه علمیه بهاباد با بیان اینکه عده ای خود را منادی حقوق بشر می دانند و دم از فرهنگ غرب می زنند افزود: افرادی که دم از آزادی بیان می زنند و خود را مدافع حقوق بشر قلمداد می کنند بهانه ای شده تا خشم خودرا علیه سردمداران آمریکا نشان دهند .

اخوان بهابادی با اشاره به اینکه این حادثه و همچنین مرگ و میر ناشی از کرونا در جوامع سیاه پوست آمریکا نشان می دهد جان سیاهان در آمریکا بی ارزش است افزود : آمریکایی که ادعای ابرقدرتی جهان را داشت در مقابل عوامل طبیعی عادی مثل شیوع کرونا درمانده شد.

امام جمعه موفت بهاباد با تشکر از دستگاه قضا در برخورد با مفسدان اقتصادی  اظهار کرد : برقراری عدالت و احقاق حق مردم اولویت مسوولان دستگاه قضا در این نظام الهی است. 

اخوان بهابادی با بیان اینکه دستگاه قضا در نظام اسلامی با مخلان نظم و امنیت عمومی و مفسدان اقتصادی برابر قانون برخورد می کند، افزود : رییس قوه قضاییه با تمام قدرت به دنبال اجرای عدالت اجتماعی، برخورد با مفسدان اقتصادی و سوء استفاده کننندگان از بیت المال است.

امام جمعه موقت بهاباد در ادامه با گرامی داشت یاد و خاطره شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران انقلاب اظهار کرد : شهید بهشتی جزو پیشتازان انقلاب بود که پس از شهادت بر تارک تاریخ انقلاب نشست و عظمت او بر همگان مشخص شد.

وی در ادامه به مناسب های پیش روی هفته از جمله تاسیس سازمان تبلیغات اسلام و روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی اشاره کرد و گفت :نقش تبلیغات در تاثیرگذاری فکر ،فرهنگ و سبک زندگی مردم چیزی نیست که قابل چشم پوشی باشد زیرا تبلیغات و  هنر تاثیرگذاری عمیقی برروند دین، فکر و ذهن مردم دارد.

 اخوان بهابادی نقش سازمان تبلیغات اسلامی را در جامعه بسیار مهم و تأثیرگذار دانست و افزود : این نهاد برخاسته از دین توانسته است در همه زمینه‌ها حضور داشته باشد و نیازهای دینی جامعه و به‌ ویژه شبهات جوانان را رفع کند.

وی تبلیغ اسلام ناب محمدی (ص) را از مهمترین رسالت‌های سازمان تبلیغات اسلامی دانست و اضافه کرد: سیاست‌های تبلیغی این نهاد بر اساس اندیشه حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری تدوین شده است.

مرکز شهرستان ۲۰ هزار نفری بهاباد در فاصله ۲۰۰ کیلومتری شرق شهر یزد قراردارد.

مهریز 

***

همچنین  امام جمعه مهریز با اشاره به مجموعه تلاش های دولت در مهار گرانی گفت: گرانی و تورم در سال‌جاری بر خلاف سال‌های گذشته به صورت لجام گسیخته از سوی افراد فرصت طلب در چندین نوبت اتفاق افتاده که موجب فشار اقتصادی بر مردم به خصوص اقشار آسیب‌پذیر جامعه شده که دولت و مجلس باید در این مورد اقدام جدی انجام دهد. 

حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی در خطبه های نمازجمعه امروز مرکز شهرستان با بیان اینکه مشکلات  معیشتی موجب نارضایتی مردم شده است افزود: مسوولان باید با عمل انقلابی و مدیریت جهادی برای حل مشکل اقتصادی مردم اقدام کنند.

وی با قدردانی از رییس قوه قضاییه که مبارزه با فساد را از داخل این مجموعه آغاز کرده است ادامه داد: نمایندگان مجلس و دولت باید وظایف خود را در عمل و نه در شعار بلکه برای برون‌رفت از شرایط بد اقتصادی انجام دهند.

خطیب جمعه مهریز اظهار کرد: مردم از دولت و مجلس و تمامی مسوولان توقع دارند تا کار نظارت و بازرسی خود را در امور اقتصادی و نحوه فعالیت واحدهای صنفی به خوبی و بدون ملاحظه انجام دهند.

محی‌الدینی به حوادث آمریکا و نژادپرستی اخیر آنها و جنایات این کشور علیه دولت‌ها و ملت‌های مستقل اشاره کرد و گفت: این اقدام‌ها خود گویای کاهش قدرت و تبلور افول آمریکای جنایتکار در عالم است.

خطیب نمازجمعه مهریز به توطئه دشمنان علیه بانوان و خانواده‌ها با استفاده از فضای مجازی با برنامه‌سازی‌های سوء فرهنگی اشاره کرد و هوشیاری همگان را در قبال استکبارجهانی خواستار شد.

محی‌الدینی همچنین به اهمیت رعایت حجاب و عفاف در شهرستان و تفرجگاه‌ها اشاره کرد و گفت: باید همه مردم و  مسوولان در ارتباط با حفظ ارزش‌ها، وظیفه دینی و انقلابی خود را انجام دهند.

ابرکوه 

***

 امام جمعه ابرکوه به مناسبت فرارسیدن هفته قوه قضائیه گفت: امیدواریم همچنان قوه قضائیه باجدیت و عزم انقلابی و بدون ملاحظه صاحبان ثروت و قدرت به حسب توصیه های مکرر مقام معظم رهبری در همه فصول قضائی تحول آفرین باشد.

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر ابرکوه  افزود: انقلابی بودن و ضد فساد بودن ، پاک دست و پاک دامن بودن ،  ملاحظه این آن نکردن ازشاخصه های مردمی بودن قوه قضاییه است.

وی اظهارکرد: به لطف خدا اقدامات جاری قوه قضائیه در برخورد با عناصر فساد درون تشکیلاتی و سالم سازی محیط داخلی قضائی و تحول اصلاح گرایانه آیت الله رئیسی امیدهای زیادی را در دل ها و افکار عمومی و نخبگان زنده کرده است.

وی ادامه داد: اقداماتی همچون ورود جدّی به بحث رونق و جهش تولید و دفاع از حقوق عامه ، شفاف سازی حساب های معین قوه قضائیه ، محاکمه طبری و عناصر فاسد در دستگاه قضائی و زمینه تقویت اعتماد عموی را فراهم کرده است .

رییس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه با تاکید بر اینکه از دیدگاه ما ، شهید مظلوم آیت الله بهشتی معمار قوه قضائیه ناب و پاکی است که نظیر و نمونه جهانی ندارد و باید مبانی آن اجرایی شود ، خاطر نشان کرد: با همین نگاه معتقدیم قوه قضائیه به منزله نفس لوامه برای همه دستگاه های دولتی و اجرایی و بدنه نظام و وجدان بیدار جامعه باشد.

وی اضافه کرد: تحرک و حرکت روزآمد و سالم سازی دائمی دستگاه قضاء مأمن  و پناهگاه مردم، خصوصا" محرومان و مستضعفان باشد.

امام جمعه ابرکوه به مناسبت سالروز رأی انقلابی مجلس شورای اسلامی در سال ۱۳۶۰ به عدم کفایت سیاسی رئیس جمهور بی کفایتی بنی صدر  گفت:  این عنصر نفوذی با عزم و اراده انقلابی امام (ره) و امت از کشور با شمائل زنانه فرار کرد .

وی ادامه : اما عوامل و عناصر نفوذ که همچون موریانه بدنه نظام را تهی می کنند و ارزشهای انقلابی را می خوردند هنوز هستند که باید با همین برخورد قهرآمیز و انقلابی با آنان معامله کرد.

وی با تبریک فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت کریمه اهل بیت، حضرت فاطمه معصومه(س) به گوشه ای از زندگانی بارزآن حضرت پرداخت .

برچسب‌ها مهریز خطبه ها بهاباد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهریز خطبه ها بهاباد مهریز خطبه ها بهاباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۰۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم‌اینک دنیا فلسطین را به عنوان یک کشور مستقل دارای حقوق‌ بین‌الملل به رسمیت می‌شناسد

حجت‌السلام حیدر عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، با اشاره به حمایت‌های مردمی سراسر دنیا از مردم مظلوم فلسطین اظهار داشت: زمانی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و امام خمینی(ره) روز جهانی قدس را نامگذاری کرد و همچنین مردم در 22 بهمن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند که در 46 سال گذشته نیز این شعارها تکرار شد، در یک مقطع زمانی برخی مردم داخل کشور و حتی مردمی که دنبال مطامع خاصی نبودند گمان می‌کردند که گفتن این شعارها بی‌اثر است و اتفاقی برای آمریکا و اسرائیل رخ نمی‌دهد.

وی تصریح کرد: زمانی که امام خمینی(ره) روز جهانی قدس را برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین نامگذاری کرد، بتدریج حمایت‌ها به یک الگو تبدیل شد تا مردم اعتراض‌های خود را در دنیا اعلام کنند و با ندای اعتراض نیز دو اتفاق می‌افتد یکی اینکه انسان‌های آزاده، حتی در خود کشورهایی همچون آمریکا و انگلیس به یکدیگر اعلام می‌کنند که ما به دنبال آزادی و ارزش واقعی انسان‌ها هستیم.

امام جمعه شهر قوشچی بیان کرد: علاوه بر آن در طول این مدت، دست اسرائیل بر همگان رو شد و همگان متوجه شدند که اسرائیل چه جرثومه فسادی است و بنابراین این حمایت‌ها از فلسطین تنها از ناحیه جمهوری اسلامی و امام خمینی(ره) آغاز شد.

وی افزود: حتی در برهه‌ای از زمان در داخل کشور برخی عنوان کردند که با توجه به اینکه به این اندازه برای شعار مرگ بر اسرائیل هزینه می‌دهیم باید آن را تعطیل کرد و این تفکر به این اینجا رسید که هزینه تعطیلی مرگ بر اسرائیل گفتن، هزاران برابر مرگ بر اسرائیل گفتن است و امروز رژیم صهیونیستی تمامی قوانین بین‌المللی، بشری و اخلاقی را زیرپا گذاشته و کسی جرئت ندارد به او چیزی بگوید.

حجت الاسلام عباسی گفت: امروز فلسفه‌هایی که برخواسته از انگلیس، فرانسه، آمریکا و دانشگاهای پیشرفته جهان بوده که از لحاظ روانشناسی، فلسفی و مکاتیب انسانی برای انسان نسخه می‌نوشتند که چگونه باید درس خوانده و در مهدهای کودک انسان پرورش داد تا به انسانیت نزدیک شد و حتی به حقوق حیوانات تاکید می‌کردند، در مقابل کشتار ناجوانمردانه کودکان فلسطینی نه تنها محکوم نمی‌کنند بلکه حمایت مالی و سیاسی نیز می‌کنند.

وی اظهار داشت: این نشان می‌دهد که اگر به آن نقطه حساس و جوش برسد تمامی آنها گفته‌های خود را زیرپا گذاشته و انسانیت را به خاطر منافع خود در کشورهای فلسطین، عراق و افغانستان و سایر کشورهای دنیا ذبح می‌کنند.

امام جمعه شهر قوشچی تصریح کرد: هم اکنون غرب معتقد است که انسانیت و حکومت جهانی باید در دست آنها باشد تا انسان‌ها براساس خواسته آنها زندگی کنند و این را به معنی حقوق بشر و انسانیت می‌دانند، در حالی که ندای مرگ بر اسرائیل که در این 40 ساله توسط مردم ایران و برخی مردم مسلمان و یا آزاداندیش جهان در روز قدس و سایر ایام اتفاق افتاد، ذره ذره بر پیکره اسرائیل ضربه زد و امروز اسرائیل نفس‌های آخر را می‌کشد.

وی تأکید کرد: بی‌تردید این حرکت با خواست خدا ادامه می‌یابد و هیچ زمانی حرکت طوفان‌الاقصی جوانان غیور حماس خاموش نمی‌شود بلکه امروز اتفاقی افتاده که جامعه بین‌الملل به این نقطه رسیده‌اند که باید فلسطین را به عنوان یک کشور مستقل و دارای حقوق بین‌المللی به رسمیت بشناسند.

حجت الاسلام عباسی گفت: تمامی این حرکات مدیون تفکرات حضرت امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای است که در این 46 ساله از این حرکت به شدت دفاع کردند و از سوی دیگر در آخرالزمان آزاداندیشان و آزادمردان در هر دین و مذهبی که باشند یکدیگر را یافته و با هم احساس همبستگی خواهند داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت
  • لحظه تصادف مرگبار و فوت یک امام جمعه
  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد
  • استقبال مردم مهریز از کشتی‌گیرقهرمان ایران
  • سکوت مسلمین در قبال جنایات صهیونیست‌ها زبانه‌های آتش را به جهان اسلام خواهد کشید
  • هم‌اینک دنیا فلسطین را به عنوان یک کشور مستقل دارای حقوق‌ بین‌الملل به رسمیت می‌شناسد
  • دلایل استعفای امام جمعه رفسنجان پس از ۳۹ سال فعالیت /تاکید بر جوان گرایی
  • ۷۵ مراسم عزاداری شهادت امام صادق(ع) در کردستان برگزار شد
  • ۷۵ مراسم شهادت امام صادق(ع) در کردستان برگزار شد