Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@08:48:28 GMT

کفر و بی ایمانی از دلایل ایجاد اضطراب و نگرانی است

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۴۰۵۳۵

کفر و بی ایمانی از دلایل ایجاد اضطراب و نگرانی است

حجت الاسلام احمدی زاده گفت: یکی از شایع ترین بیماری های قرن حاضر افسردگی است و کفر و بی ایمانی یکی از دلایلی است که موجب اضطراب و نگرانی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ظهر امروز ۳۰ خرداد حجت الاسلام «احمدی زاده» در خطبه های نماز جمعه قلعه گنج، گفت: یکی از شایع ترین بیماری های قرن حاضر افسردگی است و کفر و بی ایمانی یکی از دلایلی است که موجب اضطراب و نگرانی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امام جمعه موقت قلعه گنج افزود: یکی دیگر از عوامل اضطراب و نگرانی، فراموشی یاد خدا و اعراض از خداوند است، اگر کسی از یاد خدا غافل شد زندگی بر او تنگ شده و در قیامت کور محشور می شود.

وی بیان کرد: خداوند کسی است که آرامش را به دل‌هاى مومنان نازل كرده تا ايمانى بر ايمان آنها افزوده شود.

حجت الاسلام احمدی زاده اظهار کرد: آرامش، دلگرمی و اطمینان عواملی دارد که انسان برای دستیابی به آنها باید علم، آگاهی و بصیرت داشته باشد.

خطیب موقت جمعه قلعه گنج ابراز کرد: یکم تیر روز تبلیغ و اطلاع رسانی و سالروز فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی است، این روز را خدمت زحمتکشان امر تبلیغ تبریک عرض می کنیم.

وی عنوان کرد: حضرت آقا سازمان تبلیغات اسلامی را یکی از حسنات انقلاب یاد می کند و می فرماید؛ سازمان تبلیغات اسلامی چهره نورانی اسلام را برای جهانیان روشن کرد.

حجت الاسلام احمدی زاده با تبریک پیشاپیش دهه کرامت و روز دختر که آغاز آن روز ولادت حضرت معصومه (س) است، تاکید کرد: حضرت معصومه (س) امام زاده ای است که در مسیر اهداف دین اسلام و پدر و برادر  بزرگوار خود گام برداشتند و دین اسلام را یاری کردند.

امام جمعه موقت قلعه گنج با بیان این مطلب که امروز وظیفه ما است که بدانیم  دشمن برای دختران این مرز و بوم برنامه دارد، تصریح کرد: برنامه های دشمن ساختن سریال های مستهجن است تا بنیان خانواده ها را سست و متزلزل کند، دشمنان شغل خانه داری و فرزند آوری را کم ارزش جلوه می دهند و در عوض به ترویج بی بند و باری و فساد در جامعه می پردازند.

وی در خاتمه ضمن توصیه به مردم در رعایت پروتکل بهداشتی، به انفجار بمب در حرم  مطهر رضوی توسط منافقین کوردل در سال ۱۳۷۳ و شهادت مصطفی چمران، اشاره کرد.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه نماز جمعه نماز اضطراب و نگرانی حجت الاسلام احمدی زاده قلعه گنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۰۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن جاده خوسف - معدن قلعه زری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، با توجه به بارندگی های شدید شب گذشته  و جاری شدن رودخانه های فصلی ، جاده خوسف به معدن قلعه زری مسدود شد. 

به گفته هلال احمر خراسان جنوبی هم استانی ها از سفرهای غیر ضرور پرهیز کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی




دیگر خبرها

  • ایمانی پور به ارمنستان سفر کرد
  • مسدود شدن جاده خوسف - معدن قلعه زری
  • ساخت شهرک ساحلی خراسان جنوبی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • دلایل کاهش نرخ باروری در کشور
  • بهترین صندلی در هواپیما برای مسافرانی که از پرواز می‌ترسند
  • پاسخگویی به پرسش ‎های مشترکین در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات
  • حسن روحانی دلایل رد صلاحیت خود را اعلام کرد
  • حسن روحانی دلایل ردصلاحیتش را اعلام کرد
  • تجلیل از ۱۳ مخترع برگزیده در جشنواره ملی اختراعات خلیج فارس
  • جویدن ناخن با کدام اختلالات سلامت روان ارتباط دارد؟