Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: دبیرکل پیشین اتحادیه عرب اظهار کرد که در حال حاضر، ترکیه بزرگترین خطرات را بر جهان عرب ایجاد کرده است.
به گزارش خرداد به نقل از ایسنا، عمرو موسی، دبیرکل پیشین اتحادیه عرب و وزیر خارجه پیشین مصر در مصاحبه با اسکای نیوز گفت که ترکیه ظرف سه روز اخیر در سه مکان در جهان عرب تحرکات نظامی داشته است که این مکان‌ها عبارت از شمال عراق از طریق حملات هوایی و شمال سوریه با حضور نظامی میدانی و در لیبی از طریق حضور هوایی و دریایی و نیروهای اجیر شده و شبه نظامیان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این دیپلمات تصریح کرد: بنابراین ما با تحولات بسیار خطرناکی در منطقه مواجه هستیم که آخرین تحولات توانایی ترکیه برای حضور در چندین مکان در زمان واحد است.
وی گفت که ترکیه خطرات بسیاری را بر جهان عرب با توجه به توانمندی‌های استراتژیک خود ایجاد کرده است و این توانمندی‌ها عبارت از این است که ترکیه در پیمان ناتو حضور دارد و روابط استراتژیک و مستحکمی با آمریکا و همچنین با روسیه دارد و منافع درهم‌تنیده‌ای نیز با اتحادیه اروپا دارد. برچسب ها: عمرو موسی ، ترکیه

منبع: خرداد

کلیدواژه: عمرو موسی ترکیه جهان عرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۰۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌بازار دائمی صادرات ۱۵ میلیون قطعه‌ای مرغ

به گزارش خبرگزاری مهر، علی ابراهیمی گفت: وزیر جهاد کشاورزی در تعامل با بخش خصوصی حمایت از تولید داخل را برای ورود به بازارهای بین‌المللی مرغ مورد تاکید قرار داده است.

وی ادامه داد: بازار دائمی صادرات با پویا ساختن تولید داخل، عاملی قطعی در توسعه زنجیره تولید و تأمین مرغ برای کشورهای همسایه خواهد بود.

ابراهیمی وظیفه شرکت پشتیبانی امور دام کشور در خرید مرغ داخل را مقطعی و برای تکمیل ذخایر راهبردی عنوان کرد و نقش اصلی تنظیم و تثبیت بازار را گشایش پنجره صادراتی و حضور در بازار بین‌المللی دانست.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی در تشریح همکاری وزارت جهاد کشاورزی برای تحقق برنامه صادرات مرغ توسط بخش خصوصی گفت: برنامه سالانه اتحادیه‌ها به وزیر جهاد کشاورزی ارائه شده است و با حمایت ستاد وزارت در حال انجام است.

به گفته وی، تولید محصول با کیفیت، ایفای به موقع تعهدات و پایداری حضور از عوامل حفظ بازار صادراتی است.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی خاطر نشان کرد: در همه جای دنیا؛ صادرات مورد حمایت دولت‌ها است و به شکل‌گیری اولیه آن یارانه تعلق می‌گیرد، این اتحادیه هم در سایه حمایت در یک بازه زمانی ۳ تا ۴ ماه می‌تواند حضور خود را در بازار کشورهای همسایه تثبیت کند.

کد خبر 6089221 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • ‌بازار دائمی صادرات ۱۵ میلیون قطعه‌ای مرغ
  • زنان نباید از تحصیل محروم شوند
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال
  • قیمت لیر ترکیه امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با حضور سرمربی تیم ملی
  • اصفهان، اقلیم معناست
  • قرار نیست مسئولیت استانداری کرمان را بپذیرم/ حضور در شورای هماهنگی را ترجیح می‌دهم
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • جدایی دستیار پیشین گل‌محمدی از تیم‌ملی/ تمرین تراکتور زیر نظر مطهری
  • کواچ قهرمان شد و خداحافظی کرد