Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@17:39:33 GMT

آزمون ورودی جامعه الزهرا(س) برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۴۰۷۱۴

آزمون ورودی جامعه الزهرا(س) برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جامعه الزهرا (س)، حجت‌الاسلام اباذر عمرانی‌فر با بیان اینکه امسال با توجه به شرایط بهداشتی کشور و برای حفظ سلامت داوطلبان، آزمون ورودی جامعه الزهرا در سطح ۲ و ۳ و بازپذیری به صورت برخط و آزمون سطح ۴ با رعایت مسائل بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی به صورت حضوری و در شهر قم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر سنجش و پذیرش جامعه الزهرا علیهاالسلام افزود: داوطلبان غیرایرانی ورود به سطح ۳ در داخل و خارج از کشور و داوطلبان ایرانی در سطح ۲ و ۳ و بازپذیری در داخل کشور به صورت برخط در ۳ بازه زمانی ۸ و ۱۱ صبح و ۱۷ عصر در این آزمون شرکت کردند.

وی ادامه داد: امروز از ساعت ۱۷ تا ۱۹ حدود ۳ هزار داوطلب ورود به سطح ۲ و بازپذیری در این آزمون شرکت می‌کنند. همچنین صبح امروز حدود ۲ هزار داوطلب ورود به مقاطع تکمیلی سطح ۳ و ۴ برای تحصیل در یکی از ۲۰ رشته مندرج در دفترچه آزمون با هم به رقابت علمی پرداختند.

حجت الاسلام عمرانی‌فر با بیان اینکه آزمون سطح ۴ با توجه به متفاوت بودن شیوه سنجش علمی در آن و تعداد محدود داوطلبان این سطح نسبت به مقاطع دیگر به صورت حضوری در محل جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار شد، تصریح کرد: آزمون سطح ۴ در ۵ رشته تفسیر تطبیقی، تفسیر علوم و معارف قرآن، فقه خانواده، کلام اسلامی و حکمت متعالیه به مدت سه ساعت به طول انجامید.

مدیر سنجش و پذیرش گفت: زمان اعلام نتایج آزمون متعاقباً از طریق سامانه سنجش و پذیرش و پایگاه اطلاع رسانی جامعه الزهرا علیهاالسلام اطلاع رسانی می‌شود و دوسوم از داوطلبان حائز شرایط قبولی در همه سطوح و مقاطع تحصیلی به مصاحبه دعوت خواهند شد.

وی در پایان اظهار داشت: داوطلبان می‌توانند سوالات و ابهامات یا انتقادات و پیشنهادات خود درباره آزمون را از طریق سامانه سنجش و پذیرش جامعه الزهرا (س) به نشانی paziresh.jz.ac.ir بخش ارسال و پیگیری درخواست‌ها ارسال کنند تا مورد بررسی قرار گیرد.

گفتنی است، حجت‌الاسلام سجودی، معاون آموزشی تربیتی جامعه الزهرا علیهاالسلام نیز در حاشیه بازدید از آزمون حضوری سطح ۴، با تقدیر از همه دست‌اندرکاران برگزاری آزمون ورودی به ویژه همکاران بخش سنجش و پذیرش و فناوری اطلاعات گفت: با توجه به اینکه آزمون ورودی جامعه الزهرا در سطح ۲ و ۳ برای نخستین بار به صورت برخط برگزار می‌شود، تهیه و آماده‌سازی زیرساخت‌های چنین رویدادی جز با حمایت‌های مدیر محترم، حجت الاسلام والمسلمین مدنی و تلاش و همراهی همکاران بخش فناوری اطلاعات میسر نبود که جا دارد از این بزرگواران تقدیر ویژه شود.

وی همچنین از بخش‌هایی که در برگزاری آزمون همکاری کردند از جمله اداره کل صیانت، معاونت اداری مالی، گروه‌های علمی، روابط عمومی و نیز رسانه‌های گروهی که در بازتاب اخبار پذیرش جامعه الزهرا (س) همراه این مجموعه علمی بودند قدردانی کرد.

کد خبر 4952798

منبع: مهر

کلیدواژه: قم جامعه الزهرا س حوزه علمیه خواهران ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا ایلام آتش سوزی بیرجند گرگان استانداری سمنان صنایع دستی خطبه های نماز جمعه آتش سوزی جنگل ها جامعه الزهرا علیهاالسلام سنجش و پذیرش آزمون ورودی حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۰۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ منتشر می‌شود

کلید اولیه نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ از تاریخ سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آزمون اختصاصی هر یک از گروه‌های آزمایشی نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در ۴۱۲ شهرستان و بخش مختلف کشور در روز‌های پنجشنبه ۶ اردیبهشت و جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار شد.

یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ نفر در نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۷۲۹ هزار و ۶۵۶ نفر زن و ۴۳۲ هزار و ۸۶۲ نفر مرد هستند.

تمامی دفترچه‌های سوالات نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در سایت سازمان سنجش منتشر شده است.

نوبت اول کلید اولیه آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ از تاریخ سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد و داوطلبان می‌توانند از سه شنبه ۱۱ اردیبهشت تا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت هر گونه مطلبی در خصوص سوالات و کلید آزمون دارند، منحصراً از طریق سیستم پاسخگویی الکترونیکی به سازمان سنجش اعلام کنند.

بر اساس اعلام رئیس سازمان سنجش پس از برگزاری نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در تیرماه، نتایج اولیه به صورت کارنامه در نیمه مردادماه ۱۴۰۳ منتشر می‌شود.

دیگر خبرها

  • مرحله مصاحبه داوطلبان مجاز آزمون دکتری ۱۴۰۳ حضوری برگزار می‌شود
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • کلید اولیه نوبت نخست کنکور فردا منتشر می شود/ ۵ روز فرصت اعتراض داوطلبان
  • مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
  • برگزاری آزمون اختصاصی برای ۶۰ داوطلب جامانده از کنکور/ تعداد متقلبان کنکور امسال اعلام شد
  • کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می‌شود
  • آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می شود
  • مرحله اول کنکور در مازندران در سلامت کامل برگزار شد
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ منتشر می‌شود