Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، امیر سرلشکر سیّد عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با صدور پیامی خطاب به امیر دریادار خانزادی، از برگزاری موفق «تمرین رزم سطحی شهدای دریادل رمضان» توسط نیروی دریایی ارتش و با پشتیبانی و هم‌افزایی وزارت دفاع تقدیر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
امیر دریادار حسین خانزادی
فرمانده محترم نیروی دریایی راهبردی ارتش

سلام علیکم

اجرای موفق تمرین شکوهمند رزم سطحی نیروی دریایی و تأمین اهداف این عملیات دریایی که به همت کارکنان پرتلاش نیروی دریایی ارتش و با همدلی مجاهدانه وزارت دفاع و پشتیبانی به پاسداشت شهدای دریادل رمضان انجام شد، موجی از امید و افتخار و اعزاز در دل امت حزب الله آفرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این همت متعالی در قاموس عاشورایی نیروهای مسلح مقتدر جمهوری اسلامی ایران نهادینه شده که پرچم عزت و اقتدار امت اسلام و ملت ایران از دست هیچ شهیدی بر زمین نیفتد و هیچ مأموریتی بی‌پایان نماند، چون علمدارها پرشمارند و با امید به عنایت الهی و توجهات حضرت ولی عصر، خود را مهیای سخت‌ترین عرصه‌ها برای عزت و اقتدار ملت کرده‌اند.

امروز دشمنان ملت ایران باید بدانند که به نام و یاد هر شهید جمهوری اسلامی ایران، دهها موشک در راه است تا هر تهدید دور و نزدیک را با قدرت و توان فراتر از تصورشان منهدم کند. خلیج فارس و دریای عمان و آب‌های سرزمینی کشورمان، مبدأ این حرکت انقلابی در مسیر روشن خوداتکایی و ارتقای توان دفاعی خواهد بود و هیچ تحریمی اندیشه بلند ایرانی را محدود نخواهد کرد.

موفقیت در «تمرین رزم سطحی شهدای دریادل رمضان» بارقه‌ای از عزم ایستادگی و مجاهدت شما و همرزمانتان و عرصه امیدبخش به ملتی است که خود را شایسته اوج شکوه و اقتدار می‌داند و به همین مناسبت لازم است از همه عزیزانی که پیکر یاران شهیدشان، شهدای دریادل رمضان را در آغوش کشیده و در این فاصله کوتاه با چنین دستاورد عظیمی پای در میدان افزایش اقتدار نهادند، قدردانی کنم.

به مقام شهدای دریادل رمضان و خانواده معظمشان ادای احترام می‌کنم و ضمن قدردانی از فرماندهی و کارکنان نیروی دریایی ارتش، وزیر محترم دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و متخصصان متعهد وزارت دفاع و همه مراکز دانش‌بنیان مؤثر در دستاورد اخیر، برای موفقیت‌ بیشتر فرزندان شایسته ملت در همه عرصه‌های اقتدار نظامی طلب دعای خیر و برخورداری از رهنمودهای حکیمانه از محضر فرمانده معظم کل قوا را دارم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: موشک رمضان عبدالرحیم موسوی رزم سطحی جمهوری اسلامی ایران شهدای دریادل رمضان نیروی دریایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۰۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود

فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش، گفت: امروز دومین مرحله مردمیاری و توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز در مناطق سیل زده شهرستان دشتیاری و روستاهای اطراف آن انجام شد.

به گزارش ایسنا،‌ ناخدا دوم علی خزائی، فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش، با اشاره به اقدامات این پایگاه در کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان، گفت: در پی بارندگی در جنوب شرق کشور و خسارات‌ وارد شده به شهرستان دشتیاری و روستاهای اطراف، نیروی دریایی ارتش، برابر اوامر سلسله مراتب فرماندهی و با هدف کمک به مردم سیل‌زده در این مناطق به امدادرسانی و تامین نیازهای اساسی مردم پرداخت.

فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش ادامه داد: پایگاه نیروی دریایی پسابندر با تمام توان و تجهیزات خود و با همکاری دیگر نهادها و سازمان ها، نسبت به تهیه کالاهای اساسی مورد نیاز اقدام کرد و امروز در دومین مرحله، این کالاها در بین مردم شهرستان دشتیاری و روستاهای اطراف تقسیم شد.

ناخدا دوم خزائی، همچنین از استمرار آمادگی نیروی دریایی ارتش برای امداد به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان خبر داد و خاطرنشان کرد: تا زمانی که مشکل سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان رفع نشود کارکنان نیروی دریایی راهبردی ارتش آماده خدمت‌رسانی به این عزیزان هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ناخدا صمدی: امام خمینی(س) اردیبهشت 58 فرمودند «ارتش باید بماند»/ پیش از آن پرسنل ارتش در پادگان‌ها امیدی به فردای خود نداشتند/ ابراهیم متقی: خلیج فارس یکی از حوزه‌های اصلی تهدید بوده، هست و خواهد بود
  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • کشتی‌های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • خلیج فارس یکی از مهم‌ترین حوزه‌های تمدنی ماست/ نسل جوان باید با گذشته پرافتخارمان آشنا شود
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • مسابقه‌ای برای کلاه‌سبزان نیروی دریایی