Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@00:40:12 GMT

دلالانی که وجودشان مایه ضرر است برداشته شوند

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۴۱۰۲۸

دلالانی که وجودشان مایه ضرر است برداشته شوند

امام جمعه ایلام، گفت: دلالانی که وجودشان مایه ضرر است برداشته شوند؛ دستگاه قضا نیز بدون ملاحظه افراد آن جا که گوش مالی لازم باشد ورود پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین الله‌نور کریمی‌تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهر ایلام، گفت: خدا را شاکریم که بعد از چند ماه وقفه، توفیقی حاصل شد تا نماز جمعه این هفته برگزار شود؛ عرض تسلیت دارم به همه کسانی که در این مدت عزیزان خود را از دست داده‌اند و نتوانستند مجلس تکریم و ترحیم برگزار کنند، تکریم  اموات بر همه ما لازم است، خداوند همه این عزیزان را مورد رحمت خود قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: محسن چناری پدر شهیدان حمزه و جعفر چناری، کسی که اسوه‌ی ایثار و نمونه‌ی برتر استقامت و فداکاری‌ بودند که پس از سال‌ها صبر و بردباری ندای حق را لبیک گفتند و به سوی معبود خویش شتافتند.

امام جمعه ایلام، گفت: رهبر عزیزمان در این شرایط سخت کرونایی اوضاع را به نحو احسن مدیریت کردند و قدم هایی برداشته شد که جمهوری اسلامی در دنیا درخشید؛ جوانان جهادی با پیشرفت خود توانستند محصولات مبارزه با کرونا برای کشورهای اروپایی را صادر کنند و مهم‌تر اینکه هیبت آمریکایی‌ها در هم شکست به خصوص در مقایسه با کشورهای غربی که خود را از جمله کشورهای توسعه یافته تلقی می‌کنند.

جانفشانی پزشکان و جهادگران سلامت

وی ادامه داد: از ستاد استانی کرونا تشکر می‌کنم مخصوصا پزشکان و جهادگران سلامت که جانفشانی کردند و برای دفاع از سلامت مردم از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

حجت الاسلام کریمی‌تبار تصریح کرد: باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و بهداشت فردی همانند گذشته با کرونا ویروس مبارزه کنیم، حفظ جان واجب است و باید نسبت به حفظ جان دیگران هم به تکلیف خود عمل کنیم.

وی با اشاره به گرامیداشت هفته قوه قضائیه، گفت: از زمانی که آقای رئیسی به سمت رئیس دستگاه قضا منصوب شدند یک حرکت امید بخشی در دستگاه قضا ایجاد شده و اصلاح در درون را شروع کردند در این راستا همکاران خود که صلاحیت ماندن را نداشتند مورد محاکمه قرار دادند، دستگاه قضا جایی نیست که جایگاه افراد مورد ملاحظه قرار گیرد و هر کس در هر جایگاهی باید در برابر قانون پاسخ‌گو باشد.

تصویب قوانینی برای بهبود زندگی مردم

 جمعه ایلام ادامه داد: دستگاه قضا نیاز به خانه تکانی از درون دارد و ورود این دستگاه به مقوله بازار هم قابل تقدیر است و اگر کوتاهی از طرف مسوولان صورت گیرد باید دادستان ورود پیدا کند، به منظور پایداری در بازار باید همه عوامل اعم از دولت، مجلس و دستگاه قضا پای کار باشند؛ به خصوص در مجلس که آغاز این مجلس باید تصویب قوانینی باشد که زندگی مردم را بهبود بخشد.

وی افزود: از رئیس ستاد تنظیم بازار و اعضا به خاطر مدیریت این حوزه تشکر می‌کنم اما این اقدامات کافی نبوده و باید اصناف و بازاریان خود نیز ورود پیدا و کنترل کنند و دلالانی که وجودشان مایه ضرر است برداشته شوند؛ دستگاه قضا نیز بدون ملاحظه افراد آن جا که گوش مالی لازم باشد ورود پیدا کند.

کریمی تبار در پایان گفت: تلاش‌های انجام گرفته در استان قابل تقدیر است از استاندار تشکر می‌کنم که علی‌رغم وجود شرایط خاص کرونا با تلاش و کوشش در روزهای گذشته بسیاری از پروژه‌ها افتتاح و کلنگ زنی شد به خصوص پروژه قطار به عنوان آرزوی دیرینه مردم ایلام است.

انتهای پیام/ 9708

منبع: فارس

کلیدواژه: ایلام سلامت امام جمعه قضا ایلام سلامت امام جمعه قضا دستگاه قضا جمعه ایلام ورود پیدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۱۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصول عوارض و معوقات آلایندگی محیط زیستی در استان سمنان پیگیری شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،حجت الاسلام و المسلمین اکبری در دیدار با مدیر کل حفاظت محیط زیست استان گفت: ورود دستگاه قضایی استان به مسائلی که نیاز مردم را رفع می کند جنبه عمومی دارد و در جهت تقویت زیر ساخت ها تاثیر گذار خواهد بود و حل مشکلات معوقات آلایندگی نیاز به پیگیری جدی در چارچوب قانون دارد.

وی تاکید کرد: از جمله تاکیدات ریاست قوه قضائیه « پیگیری عوارض آلایندگی » است و دستگاه ها و بنگاه های اقتصادی که آلایندگی دارند باید وفق مقررات عوارض آلایندگی را پرداخت و این عوارض در راستای ارتقاء امور محیط زیستی استان سمنان صرف شود.

رئیس کل دادگستری استان سمنان با اشاره به اینکه ورود دستگاه قضایی استان در موضوعات محیط زیستی همچنان دارد افزود: حوزه حقوق عامه بستر وسیعی در پیگیری نیازها و مطالبات قانونی مردم دارد و دستگاه قضایی استان توسعه عدالت در جامعه را دنبال می کند تا در نتیجه هم افزایی و همراهی تمامی مسئولان استانی اهتمام به اجرای قانون صورت پذیرد.

بهرامعلی ظاهری مدیر کل حفاظت محیط زیست استان سمنان گفت: ورود دستگاه قضایی استان سمنان در موضوعات محیط زیستی موجبات توفیقات بیشتر این سازمان در مسیر پیگیری قانونی تکالیف این سازمان را فراهم آورده است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900229

دیگر خبرها

  • ورود اتوبوس‌های نو­ به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت
  • حمله خرس به دامدار ایلامی در پی ورود به زیستگاه
  • واحدهای آلاینده سمنان زیر ذره‌بین دستگاه قضا
  • ورود سامانه بارشی جدید از دهم اردیبهشت به ایلام
  • وصول عوارض و معوقات آلایندگی محیط زیستی در استان سمنان پیگیری شود
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام
  • وصول عوارض آلایندگی محیط‌زیست در استان سمنان پیگیری شود
  • ورود سامانه بارشی به استان ایلام از سه‌شنبه
  • برداشته شدن سدهای صخره‌ای هتل صخره‌ای
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد