Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-07@11:47:54 GMT

واکنش باشگاه تراکتور به خبر جدایی دژاگه

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۴۱۴۰۴

واکنش باشگاه تراکتور به خبر جدایی دژاگه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  در حالی که گفته می شود اشکان دژاگه کاپیتان تیم فوتبال تراکتور در پیامی به مسئولان این باشگاه اعلام کرده است که قصد بازگشت به تبریز ندارد و این بدان معنی است که او با سرخپوشان تبریزی قطع همکاری کرده است، اما مدیر رسانه ای تراکتور این موضوع را تکذیب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمالی مدیر رسانه ای باشگاه تراکتور ضمن تکذیب این مطلب  اظهار کرد: دژاگه برای بازگشت به ایران دغدغه هایی دارد، اما پیام این بازیکن به مسئولان باشگاه مبنی بر برنگشتن به تبریز صحت ندارد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ما امروز با جفرسون یوری قطع همکاری کردیم بعضی‌ها تصور کردند دژاگه هم به ایران برنمی گردد، اما مسئله مدافع برزیلی با دژاگه فرق می کند و جفرسون در صورتی که قصد بازگشت به تبریز داشت باید در کشور ثالث ١٤ روز قرنطینه می شد و به طور عملی نزدیک یک ماه این بازیکن  را در اختیار نداشتیم به همین علت او به صورت توافقی از تیم ما جدا شد.

جمالی بیان کرد: به طور حتم دژاگه به ایران بازمی گردد، اما زمان بازگشت این بازیکن مشخص نیست و مسئولان باشگاه این موضوع را پیگیری می کنند.

زنوزی درخواست سازمان لیگ رارد کرد کد خبر 523237 برچسب‌ها باشگاه تراکتور تبریز لیگ برتر فوتبال ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: باشگاه تراکتور تبریز لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۱۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌گهر فقط با این بازیکن کلین‌شیت می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، بازگشت مسیح زاهدی برای گل‌گهر خوش یمن بود و این تیم پس از مدت‌ها مجدد توانست در لیگ برتر کلین‌شیت انجام دهد و دروازه خود را در دیدار مقابل شمس‌آذر قزوین بسته نگه دارد.

زاهدی آخرین بازی خود را مقابل سپاهان انجام داد و پس از آن گل‌گهر در تمامی مسابقات گل دریافت کرد و پس از بازگشت مجدد این مدافع توانست دروازه خود را بسته نگه دارد و عملکرد متفاوتی در خط دفاع داشته باشد.

مسیح زاهدی در بازی مقابل شمس‌آذر عملکرد خوبی در خط دفاعی این تیم داشت و با تسلط خوبی که روی توپ‌های هوایی و زدن ضربات سر اول داشت خیال سامان فلاح را برای پوشش محوطه جریمه و عمق خط دفاعی گل‌گهر راحت کرده بود و خروجی آن عملکرد خوب زوج دفاعی این تیم و کلین‌شیت در این مسابقه بود.

با بازگشت زاهدی به خط دفاعی علیرضا علیزاده به خط هافبک منتقل شد و در کنار احمد زنده‌روح زوج موفق هافبک را دوباره شکل دادند و همین موضوع هم تاثیر زیادی روی عملکرد دفاعی گل‌گهر در این مسابقه داشت.

گل‌گهر در 22 بازی که مسیح زاهدی در آن حضور داشته یازده کلین‌شیت انجام داده و این بازیکن بیشترین سهم را در بین تمام بازیکنان گل‌گهر داشته و این تیم فقط در زمان حضور او موفق به کلین‌شیت شده است!

دیگر خبرها

  • درخواست تراکتور برای تعویق بازی با گل‌گهر
  • گل‌گهر فقط با این بازیکن کلین‌شیت می‌کند
  • ملاقات زنوزی با امام جمعه تبریز؛ گل محمدی تعهدنامه ای که نکونام امضا کرد را امضا نکرد!
  • واکنش یحیی به امضا نکردن تعهدنامه برای بازگشت | گل‌محمدی: این اقدامات به نفع فوتبال نیست
  • درخواست از امام جمعه تبریز برای یحیی گل‌محمدی
  • اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و واکنش به نحوه جدایی دمیر
  • بازگشت ۱۵۰۰ حاجی از خانه خدا
  • بازگشت 1500 حاجی از خانه خدا
  • عبدی به دنبال دو رقمی شدن در تراکتور برای بازگشت
  • واکنش قلعه‌نویی به جدایی مطهری از تیم‌ملی؛ موفق باشی حمید جان + عکس