Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-06@02:19:29 GMT

آتش سوزی در بارانداز چند هزار متری

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۴۱۵۱۳

آتش سوزی در بارانداز چند هزار متری

سخنگوی سازمان آتش نشانی از آتش سوزی در باراندازی در خیابان شهید رجایی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران در گفتگویی در خصوص وقوع یک فقره آتش‌سوزی در جنوب شهر تهران گفت: در ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه وقوع یک فقره آتش‌سوزی در خیابان شهید رجایی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بلافاصله ماموران سازمان آتش نشانی از سه ایستگاه به همراه تجهیزات مورد نیاز از جمله تانکر آب و بالابر هیدرولیکی به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی تصریح کرد با حضور مأموران سازمان آتش نشانی مشخص شد در یک بارانداز چند هزار متری در یک بخش پانصد متری که لاستیک‌خودرو نگهداری میشد حریق رخ داده است.

وی گفت: دود زیادی از سوختن لاستیک‌ها در محیط پخش شده بود و آتش در حال سرایت بود که آتش‌نشانان کار اطفای حریق را آغاز کرد.

ملکی افرود آتش نشانان در حال حاضر مشغول خاموش کردن آتش و لکه گیری آتش هستند و تا این لحظه خوشبختانه موردی از مصدومیت گزارش نشده است.

منبع: فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آتش سوزی بارانداز تانکر آب جلال ملکی سازمان آتش نشانی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۱۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی آشپزخانه در محله مفتح اطفا شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتش پاد دوم حسن عظیمیان اظهار کرد: عصر امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه حادثه حریق آشپزخانه بالای سالن زیبایی به مرکز فرماندهی آتش نشانی اعلام و بلافاصله همکاران ایستگاه‌های عملیاتی ۶، ۴۴ و ۵۴ به محل حادثه واقع در مفتح ۵ اعزام شدند.

مدیر منطقه ۳ آتش نشانی مشهد با بیان اینکه محبوسین قبل از رسیدن همکاران به بیرون منتقل شده بودند، از اطفای این حریق با تلاش آتش نشانان خبر داد و گفت: علت حادثه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • آتش سوزی مجتمع مسکونی در منطقه پردیسان قم
  • نجات جان ۱۵ نفر در آتش‌سوزی مجتمع مسکونی در قم
  • آتش سوزی آشپزخانه در محله مفتح اطفا شد
  • برقراری بیش از ۴۷ هزار تماس با سامانه ۱۲۵ / نجات ۴۸۳ نفر از حوادث رخ داده
  • تصاویری از بلایی که سیلاب شبانه بر سر اتوبان معروف تهران آورد
  • بلایی که سیلاب شبانه بر سر اتوبان معروف تهران آورد
  • گرفتار شدن خودرو‌ها در گل و لای در بزرگراه خرازی
  • گرفتار شدن ۳ خودرو در گل و لای اتوبان شهید خرازی
  • گرفتار شدن خودروها در گل و لای در بزرگراه خرازی+ تصاویر
  • آسیب‌دیدگی یک نفر در پی سقوط از کوه صفه