Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیر کل امداد فارس با دومین نماینده منتخب مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.
به گزارش دریافتی آریا از شیراز، روح الله نجابت، دومین نماینده منتخب مردم شیراز و زرقان در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی با مدیر کل امداد فارس دیدار کرد.
در ابتدای این دیدار محمد بذرافشان، مدیر کل مداد فارس به ارائه گزارشی از عملکرد این نهاد در حوزه های مختلف پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بذرافشان خواستار افزایش سقف وام های قرض الحسنه اشتغال تبصره 16 ( آن دسته از وام هایی که جهت راه اندازی حرفه برای مددجویان و نیازمندان پرداخت می شود ) شد و افزود: با توجه به وضعیت اقتصادی جامعه و گرانی ها، عملا اجرا و پایداری طرح اشتغال با 50 میلیون تومان دشوار بوده و این مبلغ کافی نیست.
او در ادامه اضافه کرد: از این رو امیدواریم رایزنی های لازم توسط نمایندگان انجام شود و این مبلغ حداقل تا سقف 100 میلیون تومان افزایش یابد.
مدیر کل امداد فارس همچنین خواستار نگاه ویژه مجلس یازدهم به امر مسکن مددجویان شد و گفت: مشکل اکثر خانواده های نیازمند به خصوص ایتام، تامین مسکن و سرپناهی امن است.
دومین نماینده منتخب مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با توجه به گزارشات ارائه شده، عملکرد استان را در حوزه های مختلف خوب ارزیابی کرد و گفت: در سال جهش تولید و در راستای توسعه اشتغال آفرینی به عنوان نماینده مردم پیگیر افزایش 2 برابری سقف اعتبار وام های قرض الحسنه اشتغال هستم.
نجابت ادامه داد:  تجربیات کمیته امداد و دستگاه های اجرایی در حوزه مسکن می تواند بسیار راه گشا باشد، در همین راستا این تجربیات به صورت مکتوب تهیه و در اختیار نمایندگان گذاشته شود تا با دستی پُر در برنامه های آتی مجلس از آنها استفاده شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فارس کل امداد فارس منتخب مردم مدیر کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۱۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ضمن دعوت مردم و نیروهای جبهه انقلاب به حضور و مشارکت گسترده در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، لیست نهایی نامزدهای مورد حمایت خود در این مرحله از انتخابات را در حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور منتشر کرد.

شورای ائتلاف معتقد است در نهایت این تشخیص مردم و رأی مردم است که نمایندگان ملت را در مجلس شورای اسلامی تعیین خواهد کرد و آنچه ما بر آن اصرار داریم این است که رأی‌دهندگان با ملاحظه و مطالعه سوابق انقلابی و علمی و اجرایی نامزدهای شورا و مقایسه آن با دیگر نامزدها، به صالح‌ترین و مناسب‌ترین فرد رأی دهند.

بر این اساس کاندیداهای مورد حمایت و وثوق جبهه انقلاب مطابق اعلام دفاتر استانی شورای ائتلاف برای دوره دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی به شرح زیر است:

مطابق این خبر، فهرست ۱۶ نفره شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در شهر تهران برای دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم نیز بدین شرح است:

کد خبر 6098211 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه‌کسانی هستند؟
  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه کسانی هستند؟
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • رونمایی از لیست‌های انتخابات؛ آمادگی برای انتخابات الکترونیک
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • اهمیت مرحله دوم انتخابات مجلس از مرحله کمتر نیست
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش