Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر قالیباف امروز (جمعه ٣٠ خرداد) با حضور در بیت شهید مدافع حرم «جوادالله کرم» با خانواده وی دیدار کرد. 

گفتنی است شهید مدافع حرم «جواد الله‌کرم» متولد دوم تیر ماه سال ۱۳۶۰ و اهل محله مهرآباد تهران بود. وی از رزمندگان‌ سلحشور و فرماندهان رشید مقاومت بود که برای دفاع از حرم اهل بیت علیهم السلام داوطلبانه به سوریه اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او سه‌بار در سال های ۹۳ و ۹۴ در جریان جنگ سوریه مجروح شد و در نهایت در جریان حمله نیروهای تکفیری به خان‌طومان در جنوب غرب حلب در اردیبهشت سال ۹۵ به شهادت رسید. پیکر مطهر وی در منطقه ماند و در زمره شهدای جاویدالاثر قرار گرفت.

سرانجام پیکر مطهر شهید مدافع حرم جواد الله‌کرم پس از چهار سال مفقودی طی عملیات تفحص  شهدای مدافع حرم در منطقه خان‌طومان کشف و  پس از شناسایی هویت در تاریخ ۱۰ خرداد ماه ۱۳۹۹ به کشور بازگشت.

لازم به ذکر است، مراسم تشییع پیکر مطهر فرمانده شهید "جواد الله‌کرم" در روز چهارشنبه (۲۸ خرداد ماه ۱۳۹۹) همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) و اقامه عزای آن حضرت باحضور همرزمان و مردم خداجوی تهران  برگزار شد.

کد خبر 4952863

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد باقر قالیباف مجلس شورای اسلامی شهدای مدافع حرم جواد الله کرم سوریه جنگ سوریه خان طومان مجلس شورای اسلامی محمد باقر قالیباف ایالات متحده آمریکا حجت الاسلام حسن روحانی مجلس یازدهم محمدجواد ظریف ایران هیئت دولت سید عباس موسوی خبرگزاری مهر ویروس کرونا مجلس محمود واعظی حسن روحانی شهید مدافع حرم جواد الله کرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۱۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار با والدین شهید قربان پیری در نقده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فرماندار نقده در پنج شنبه های شهدایی با اشاره به اینکه  رهبر معظم انقلاب فقط دو خانواده را برای دیدار حضوری   انتخاب می کنند افزود : ایشان خانواده شهدا و علمای بزرگ اسلام را برای حضور انتخاب می کنند و این  جایگاه ویژه این دو خانواده را نزد معظم له نشان می دهد.

 محمد نوبخت نیار با اشاره به اینکه منزل خانواده شهدا بعلت رفت و آمد شهید به آن مکان مقدس است و همیشه باید با وضو وارد این منازل شویم تصریح کرد : امروز اقتدار موشکی   و امنیت حاکم را مدیون شهدا و صبر و استقامت خانواده های شهدا و ایثارگران هستیم و ما نیز باید در تداوم راه این بزرگواران باید تلاش کنیم و ثابت قدم باشیم .

صابر شهردار نقده نیز در این دیدار ضمن تبریک به خانواده شهید بخاطر حملات موشکی به رژیم غاصب ، داشتن مقام شهرداری را بخاطر گذشت و ایثار شهدا از تمامی داراییهای خودشان دانست و افزود : بعنوان کوچکترین مسئول شهر که خود از اعضای خانواده شهدا هستیم در تمامی صحنه ها برای رفع مشکلات این خانواده ها تلاش خواهیم کرد و خود را سربازان این خانواده ها می دانیم .

شهید قربان پیری جمعی سپاه شهرستان نقده ۱۳ تیر ماه ۱۳۶۹ در منطقه عمومی آلواتان در درگیری با اشرار ضد انقلاب به فیض شهادت نایل آمد .

دیگر خبرها

  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به مناسبت هفته کار و کارگر
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد +عکس
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد
  • استاندار لرستان با خانواده شهید سید عباس صالحی روزبهانی دیدار کرد
  • دیدار مسئولان خوروبیابانک با خانواده شهید حسین ایرانی
  • دیدار با والدین شهید قربان پیری در نقده
  • تجلیل از خانواده شهید مدافع سلامت در پیرانشهر
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید بیژن حسنی
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد