Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از تلاش یک هفته ای ۳۴ نیروی امدادی برای جستجوی زن ۶۹ ساله در کوهپایه کرمان خبر داد. 

"رضا فلاح" با اشاره به اعلام مفقودی یک زن ۶۹ ساله توسط نیروهای مردمی از روستای کوهپایه با مرکز کنترل و هماهنگی اضطراری جمعیت هلال احمر کرمان در روز جمعه مورخ ۲۳ خردادماه جاری گفت: در اولین روز جستجو تیم کوهستان کرمان به منطقه فوسک کوهپایه اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به تلاش ۳۴ نیروی امدادی به مدت یک هفته در این منطقه افزود: تیم های امداد و نجات روزانه حدود ۳۳ کیلومتر در منطقه کوهستانی برای پیدا کردن این خانم ۶۹ ساله پیمایش کردند. 

فلاح با اشاره به حضور تیم های امداد و نجات کوهستان، آنست و ارزیاب در منطقه مذکور خاطرنشان کرد: در این عملیات ۲ قلاده سگ و هشت دستگاه خودروی آمبولانس و خودروی کمکدار سبک به کار گرفته شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان ضمن قدردانی از تلاش شبانه روزی نیروهای امدادی کرمان و ماهان افزود: با توجه به اینکه نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر با تمام توان و قوا منطقه فوسک کوهپایه را به مدت یک هفته جستجو و پیمایش کردند متاسفانه این زن ۶۹ ساله پیدا نشد و ادامه پیگیری های این واقعه به سازمان های مربوطه سپرده شده است.

فلاح با اشاره به اینکه این زن ۶۹ ساله برای جمع آوری گیاهان دارویی به منطقه فوسک عزیمت کرده بود، خاطرنشان کرد: در این عملیات نیروهای سپاه، انتظامی، بسیج و مردمی نیز نجاتگران و امدادگران جمعیت هلال احمر را همراهی کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هلال احمر اخبار اجتماعی کرمان استانی اجتماعی جمعیت هلال احمر یک هفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۱۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه آب از منازل مسکونی در شهرستان کیار

مسعود مثنوی اظهار داشت: شب گذشته، طی تماس تلفنی فرمانداری شهرستان کیار خبری مبنی بر آبگرفتگی منازل در روستای معدن و دریافت و تقاضای خدمات امدادی شد.

وی افزود: به سرعت تیم پشتیبانی جمعیت هلال احمر شهرستان کیار به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

امدادرسانی جمعیت هلال احمر به ۷۰ خانواده متأثر از بارش باران

مثنوی اضافه کرد: در این حادثه دو خانوار دچار آبگرفتگی در منازلشان شدند و نیرو‌های امدادی نسبت به انتقال افراد به مکان امن و تخلیه آب از منازل آنان اقدام نمودند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تلاش بی وقفه نیروهای هلال احمر در نجات خودروها از سیلاب تسوج
  • تخلیه آب از منازل مسکونی در شهرستان کیار
  • سقوط مرگبار عکاس ۴۰ ساله از ارتفاعات جنگل ابر شاهرود
  • نجات دختر ۱۴ ساله روستای چرمه سرایان با تلاش امدادگران
  • سیل روستای تختان در دهلران خسارت جانی نداشت
  • سیل روستای «تختان» در دهلران خسارت جانی نداشت
  • ماجرای مفقود شدن «یسنای» ۴ ساله در گلستان
  • ماجرای مفقود شدن«یسنا» ۴ ساله چیست؟
  • ماجرای مفقود شدن «یسنای» ۴ ساله چیست؟
  • این دختر ۴ ساله را پیدا کنید | ماجرای مفقود شدن«یسنا» ۴ ساله چیست؟