Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-27@17:06:11 GMT

اولین رویداد طراحی شهرفام در نگار خانه شهر برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۴۲۰۶۶

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، در اولین دوره از رویداد طراحی«شهرفام»، که به همت اداره کل روابط‌عمومی و امور بین الملل شهرداری در نگارخانه شهر مشهد برگزار شد، 90 هنرمند جوان طرح و گرافیست مشهد با هم به رقابت پرداختند.

اولین دوره رویداد طراحی«شهرفام» امروز جمعه 30 خردادماه با هدف شناخت طراحان جوان و بهره مندی از هنر و توانمندی طراحان برتر در حوزه های طراحی پوستر، ساخت موشن گرافیک، طراحی تبلیغات و بسته بندی، عکاسی و فیلمبرداری در نگارخانه شهر واقع در میدان شهدا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خاتمه اولین دوره از رویداد طراحی«شهرفام» آثار حدود 90 نفر از هنرمندان طراح شرکت کننده در این رویداد از سوی 3 تن از داوران که از کارشناسان مطرح حوزه طراحی و گرافیک هستند داوری و به نفرات اول تا سوم رشته های طراحی پوستر، طراحی تبلیغاتی و بسته بندی، ساخت موشن گرافیک، عکاسی و فیلمبرداری به ترتیب رتبه جوایز نقدی به مبلغ 30میلیون ریال، 20 میلیون ریال و 10 میلیون ریال اهدا شد.

گفتنی است، که از این پس نیز به همت اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری مشهد و همچنین همکاری شورای شهرمشهد، رویداد طراحی«شهرفام» هر ماه به صورت ادامه دار برگزار خواهد شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: رقابت روابط عمومی و امور بین الملل عکاسی مشهد جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۲۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، مجید فدوی عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طی یک سال گذشته ۴۲ مدرسه در مناطق شهری و روستایی شهرستان گناباد با اعتبارات نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس و مشارکت خیران بازسازی شدند اظهار کرد: در همین مدت علاوه بر ساماندهی ۶۵ ملک مازاد آموزش و پرورش، شش چمن مصنوعی هم نصب شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد با بیان اینکه از آغاز سال تحصیلی تا کنون ۳۸ کلاس درس با صرف اعتبار ۱۲ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال در شهرستان گناباد هوشمندسازی شد، افزود: برای هوشمند سازی هر کلاس درس به طور متوسط ۳۲۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی کلاس‌های هوشمند را در ارتقا بهره وری آموزشی و مشارکت پذیری دانش آموزان مؤثر دانست و تصریح کرد: این کلاس‌ها فرصت‌های یادگیری بیشتری را برای دانش آموزان فراهم، فرآیند یادگیری را سرگرم کننده و به دانش آموزان کمک می‌کند فناوری‌های جدید را بهتر فرا بگیرند.

فدوی با اشاره به تحصیل ۱۷ هزار و ۶۱۴ دانش‌آموز در مدارس مناطق شهری و روستایی گناباد خاطرنشان کرد: از این تعداد ۹ هزار و ۵۶۵ نفر در دوره ابتدایی، چهار هزار و ۷۹۶ نفر در دوره اول متوسطه و ۲ هزار و ۲۸۸ نفر در دوره دوم متوسطه مشغول به تحصیل هستند.

کد خبر 6088736

دیگر خبرها

  • حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت  
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • سینما اسیر سندرم فتوشاپ
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • وقتی می گوئیم چیدمان هوشمندانه داخل خانه دقیقا منظورمان این است!(+تصاویر)
  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد
  • نمایشگاه کتاب و ظرفیت «گردشگری ادبی»
  • نمایشگاه کتاب تهران «گردشگری ادبی» را ترویج می‌کند/ تهران می‌تواند «شهر خلاق ادبی» شود
  • استفاده از گونه‌های گیاهی خشک منظر در فضای سبز مشهد