Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نظر می‌رسد امکان جذب لائوتارو مارتینز، ستاره ۲۲ ساله و آرژانتینی برای بارسلونا وجود ندارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بارسلونا در ماه های اخیر تلاش زیادی برای جذب لائوتارو مارتینز، مهاجم گلزن و جوان اینتر داشته، اما مذاکرات آنها با مدیران اینتر به سرانجامی نرسیده و نشریه گاتزتا دلااسپورت در گزارشی مدعی شد فعلا روند مذاکرات متوقف شده و بارسلونا شرایط خرید لائوتارو مارتینز را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق ادعای این نشریه، از نظر مالی وضعیت قرمز بر باشگاه بارسلونا حاکم است و درخوتست حداقل 90 میلیون یورویی اینتر و عدم استطاعت مالی باشگاه اسپانیایی شانس نهایی شدن انتقال لائوتارو مارتینز را به حداقل رسانده است.

بدین ترتیب و بعد از لغو بند آزادسازی 111 میلیون یورویی قرارداد لائوتارو با اینتر در تاریخ هفتم جولای، مدیران نراتزوری پروسه تمدید قرارداد با این بازیکن را آغاز می کنند و حاضر به شنیدن درخواست های لائوتارو مارتینز هستند.

بارسلونا توان پرداخت رقمی بالاتر از 65 میلیون یورو را ندارد و در ادامه حاضر است یک یا دو بازیکن نیز به اینتر واگذار کند، اما مدیران نراتزوری این پیشنهاد را رد کرده اند و تنها با پرداخت 90 میلیون یورو به اضافه جونیور فیرپو حاضر به فروش لائوتارو مارتینز هستند.

بدین ترتیب اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، پروسه رفتن لائوتارو مارتینز به بارسلونا را می توان منتفی توصیف کرد. بدین ترتیب احتمال دارد قرارداد این بازیکن با اینتر تمدید شود و در صورت رخ دادن این اتفاق، بارسا در سال های آتی نیز کار دشواری برای خرید لائوتارو مارتینز خواهد داشت. بارسلونا در حال حاضر ستاره هایی چون لوییس سوارز، لیونل مسی و آنتوان گریزمان را در خط حمله در اختیار دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بارسلونا فوتبال لائوتارو مارتینز اینترمیلان لائوتارو مارتینز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۲۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد

ستاره خط میانی نراتزوری با این تیم تمدید می کند

طرفداری | نیکولو بارلا، هافبک ایتالیایی آماده امضای قرارداد جدیدش با اینتر است.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، نیکولو بارلا به زودی با اینتر تمدید می کند. نراتزوری با هافبک 27 ساله خود بر سر قراردادی تا تابستان 2029 با دستمزد 7 میلیون یورویی به توافق رسیده و فقط امضا شدن آن باقی مانده است. بارلا تاکنون 230 بار برای اینتر به میدان رفته و آمار 22 گل و 51 پاس گل را به ثبت رسانده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • با تنها ۷ بازی؛ صعود لیونل مسی به صدر جدول برترین گلزنان MLS
  • صعود اینتر به فینال لیگ قهرمانان اروپا و حذف بارسلونا در نیوکمپ (2010/4/28) / فیلم
  • عشق الخاندرو گارناچو به کریستیانو رونالدو، حتی هنگام بیلیارد بازی کردن! / عکس
  • تابستان داغ بارسلونا؛ به این 5 وینگر چپ علاقه داریم
  • بارسلونا در آستانه جذب گیدو رودریگز از رئال بتیس
  • توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد
  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرارداد
  • مهدی طارمی و اینتر: هی‌یر وی گووووووووو!‏
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • افشاگری ستاره چلسی: 6 ماه با درد بازی کردم