Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در این مطلب به مقایسه و بررسی مشخصات فنی دو خودرو میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۱۶ و لکسوس NX۳۰۰h خواهیم پرداخت. تاریخ انتشار: 23:35 - 30 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۳۰۱۴۳

خبرگزاری میزان ـ در این گزارش به مقایسه و بررسی مشخصات فنی دو خودرو میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۱۶ و لکسوس NX۳۰۰h خواهیم پرداخت.

میتسوبیشی اوتلندر در سال ۲۰۱۶ توسط شرکت ژاپنی تولید شده است این خودرو ۴ سیلندر و دارای حجم موتور ۲۳۶۰ سی سی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعبه دنده آن گیربکس اتوماتیک جدید CVT با قابلیت تعویض دستی است و ۹.۳ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر مصرف سوخت ترکیبی آن است.

رینگ ۱۸ اینچی طرح جدید، لاستیک ۲۲۵/۵۵R۱۸ - سیستم چهار چرخ متحرک ۴WD با کلید ۳ وضعیتی (اکو، نرمال، قفل) - قفل دیفرانسیل با کلید تغییر وضعیت بر روی داشبورد – مجهز به سیستم کروز کنترل - سیستم ورود و خروج بدون سوئیچ (keyless) - استارت خودرو دکمه‌ای (starter) - جدید‪‬ چراغ‌های جلو LED - شوینده چراغ‌ها بر روی سپر جلو - Day Light جلو - چراغ‌های عقب LED طیفی - جدید‪‬ فرمان با روکش چرمی با کنترل‌های سیستم صوتی بر روی آن با طرح جدید از جمله امکانات این خودرو است.

لکسوس NX۳۰۰h در سال ۲۰۱۵ توسط شرکت ژاپنی تولید شده است این خودرو ۴ سیلندر و دارای حجم موتور ۲۴۹۴ سی سی است.

جعبه دنده آن eCVT است و ۸.۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر مصرف سوخت ترکیبی آن است.

پیشرانه هیبریدی می‌باشد - چراغ‌های LED مخصوص روز در جلو – صفحه لمسی کنترل صفحه نمایش – صفحه نمایش ۴.۲ اینچی پشت آمپر – شارژ بدون سیم موبایل – سیستم تشخیص نقطه کور BSM – قابلیت کنترل سیستم‌های خودرو از طریق موبایل – نشان دهنده شتاب جانبی – کروز کنترل با رادار – نورپردازی داخلی – سه حالت رانندگی Eco، Normal و Sport – سیستم ورود بدون کلید از جمله امکانات این خودرو است.

بیشتر بخوانید: مقایسه خودرو بیسو T۳ و ام وی ام X۲۲

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: خودرو اخبار اقتصادی میتسوبیشی اوتلندر لکسوس NX۳۰۰h

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۲۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول لیگ برتر انگلیس از زمان ورود پپ گواردیولا به منچسترسیتی / عکس

سیتی با پپ موفق به کسب 704 امتیاز در لیگ برتر شده است.

در فاصله سه هفته تا پایان فصل 2023/24 لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی با یک امتیاز کمتر و البته یک بازی کمتر نسبت به آرسنال در رتبه دوم جدول قرار دارد. سرنوشت قهرمانی در دست سیتیزن ها است؛ آنها با کسب پیروزی در 4 بازی باقیمانده خود می توانند برای چهارمین فصل پیاپی فاتح لیگ برتر شوند. پپ گواردیولا در آستانه ثبت یک رکورد تاریخی است. او در هشتمین فصل حضور خود در منچسترسیتی می تواند برای ششمین بار فاتح لیگ برتر شود. از سال 2016 و زمان ورود پپ به لیگ برتر، جدول این رقابت ها به شرح تصویر زیر است. در این جدول، فاصله معنادار سیتی تحت هدایت گواردیولا با رقبا کاملاً مشهود است.

جدول لیگ برتر از زمان ورود پپ گواردیولا به منچسترسیتی (فصل 2016/17 به بعد)

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • جدول لیگ برتر انگلیس از زمان ورود پپ گواردیولا به منچسترسیتی / عکس
  • هزینه گران مقابله با پهپادهای ایران روی دست آمریکا | تصویر و مشخصات سلاح های موشکی و لیزری
  • سیستم‌های صوتی XTRIM VX | تجربه حضور در یک کنسرت اختصاصی
  • کمبود این ویتامین‌ها، دلیل شدت شوره سر!
  • سایپا سیتروئن C۵ Aircross را در ایران مونتاژ می‌کند
  • (تصاویر) شاهکار طراح ایرانی در نمایشگاه خودرو پکن
  • گاک آیون وی ؛ الگو طراحی این خودرو چینی یک دایناسور بوده است! (+تصاویر)
  • نقص سیستم خودران تسلا دردسرساز شد
  • بدون همکاری شهروندان معضل سگ‌های ولگرد حل نمی‌شود
  • رشد کمتر از انتظار اقتصاد ژاپن