Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@04:24:30 GMT

نوسازی 60 کلاس درسی در ایلام با مشارکت بنیاد علوی

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۴۲۶۵۰

نوسازی 60 کلاس درسی در ایلام با مشارکت بنیاد علوی

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام، گفت: ساخت و بازسازی 60 کلاس درس با اعتبار 90 میلیارد ریال با مشارکت بنیاد علوی، نهایی شد.

نصرت‌الله رحیمی مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: پس از پیگیری‌های مکرر و مکاتبات استاندار ساخت و بازسازی 60 کلاس درس با اعتبار 90 میلیارد ریال با مشارکت بنیاد علوی، نهایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در فاز اول این مشارکت در سال جاری عملیات اجرایی 20 کلاس درسی با مشارکت و همکاری بنیاد علوی آغاز می‌شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام، تصریح کرد: در ادامه بسته تحویلی آجر به آجر از اول امسال تاکنون مشارکت در ساخت 80 کلاس درسی توسط خیرین نیک اندیش قطعی شده است.

انتهای پیام/ 970813

منبع: فارس

کلیدواژه: ایلام مشارکت کلاس درس توسعه ایلام مشارکت کلاس درس توسعه بنیاد علوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۲۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق نیمی از تعهدات خیران مدرسه ساز در سال گذشته

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان گفت: خیران مدرسه ساز در این مدت ۹۸۰ میلیارد تومان از تعهدات خود ررا تحقق کردند که بیش از ۵۰ درصد از تعهدات این سنگرسازان علم و دانش است.

ناصر فتحی افزود: نوسازی مدارس استان با حدود ۱۰۰ نفر پرسنل در کنار بیش از ۱۷۰۰ خیر مدرسه ساز در حال ساخت و تجهیز ۴۵۰ طرح آموزشی پرورشی و ورزشی است.

وی گفت: همواره خیران نیکوکار در کنار دولت به ساخت و ساز فضای آموزشی کمک می‌کنند و در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد فضاهای آموزشی استان به صورت صد درصدی و یا کمتر با مشارکت خیران نیک اندیش در حال اجرا است.

ناصرفتحی ابراز امیدواری کرد در سال ۱۴۰۳ تعداد ۱۰۰ طرح آموزشی در قالب ۵۰۰ کلاس درس تحویل دانش آموزان و فرهنگیان استان شود.

دیگر خبرها

  • پایه‌گذاری بیش از ۱۰۰۰۰۰ شغل توسط بنیاد علوی در سال جاری
  • استفاده از ظرفیت بنیاد علوی در توانمندسازی اقتصادی مناطق کمتر توسعه‌یافته
  • امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود
  • تحقق نیمی از تعهدات خیران مدرسه ساز در سال گذشته
  • ساخت آموزشگاه ۶ کلاسه سعدی در بندرخمیر
  • ۶۰ هزار هکتار شالیزار مازندران تجهیز و نوسازی شد
  • تجهیز زیر ساخت‌های ۹۰ درصد روستا‌های ایران
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج
  • رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه با ابلاغ و اجرای طرح جامع
  • تحویل بیش از ۳۸۰ دستگاه کولر به مدارس خوزستان