Web Analytics Made Easy - Statcounter

تاتنهام در دیداری خانگی مقابل منچستریونایتد با تساوی ۱-۱ متوقف شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تاتنهام در اولین دیدارش در شروع مجدد رقابت های لیگ برتر، امشب میزبان منچستریونایتد بود و در نهایت به تنها یک امتیاز از این دیدار رضایت داد.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی با همین روند دنبال شد تا اینکه در دقیقه 22، منچستریونایتد صاحب اولین موقعیت جدی بازی شد اما واکنش به موقع هوگو لوریس، مانع از گلزنی مارکوس راشفورد شد.

در حالی که یونایتدها بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند، در دقیقه 26، این تیم میزبان بود که به گل رسید. استیون برخواین که با پاس سرژ اوریه در میانه زمین یونایتد صاحب توپ شده بود، با یک حرکت انفرادی عالی خود را در موقعیت گلزنی قرار داد و با یک شوت محکم که با اشتباه داوید دخیا همراه شد، دروازه را باز کرد.

بعد از این گل بار دیگر یونایتدها ابتکار عمل را در دست گرفتند اما باز هم تاتنهام بود که در آستانه گلزنی قرار گرفت ولی ضربه سر سونگ هیونگ مین، که روی ارسال خوب برخواین صاحب موقعیت شده بود، را دخیا با یک واکنش تماشایی به بیرون فرستاد.

در دقایق باقی مانده از نیمه اول، این بازیکنان تاتنهام بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما در نهایت در این نیمه توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و نیمه اول با برتری 1-0 میزبان به پایان رسید.

نیمه دوم را یونایتد بهتر آغاز کرد و در دقیقه 54، برونو فرناندز روی همکاری با مارسیال، صاحب یک موقعیت خوب شد اما ضربه او به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

برتری یونایتدها ادامه پیدا کرد و در مقابل تیم میزبان به دنبال استفاده از ضدحملات برای رسیدن به گل دوم بود. در دقیقه 65، این بار برونو فرناندز بود که مارسیال را صاحب موقعیت کرد اما دیویس به هر ترتیب ممکن مانع از گلزنی ستاره فرانسوی یونایتد شد.

یک دقیقه بعد نوبت لوک شاو بود تا با یک حرکت خوب، مارسیال را در موقعیت گلزنی قرار دهد اما شوت او را لوریس با واکنشی به موقع به بیرون فرستاد.

در ادامه بازی متعادل تر دنبال شد و بازیکنان میزبان هم تا اندازه ای پیش کشیدند اما در دقیقه 80، این یونایتد بود که صاحب یک ضربه پنالتی شد. پوگبا که در اواسط نیمه دوم وارد زمین شده بود، با یک حرکت خوب از سمت راست وارد محوطه جریمه تاتنهام شد اما اریک دایر او را سرنگون کرد و داور هم نقطه پنالتی را نشان داد. برونو فرناندز پشت ضربه قرار گرفت و برخلاف جهت حرکت لوریس، دروازه را باز کرد.

در دقایق باقی مانده هر دو تیم به دنبال زدن گل برتری بودند تا اینکه در دقیقه 89، یونایتد بار دیگر صاحب یک ضربه پنالتی شد. این بار هم دایر بود که برونو فرناندز را در محوطه جریمه سرنگون کرد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. اما داور بعد از استفاده از VAR تصمیمش را تغییر داد زیرا مشخص شد که دایر برخوردی با هافبک یونایتد نداشت.

تلاش یونایتدها برای رسیدن به گل دوم تا آخرین ثانیه های وقت اضافه ادامه داشت و در دقیقه 90+5 بود که شوت گرین وود به تیر دروازه تاتنهام برخورد کرد. در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: لیگ انگلیس منچستریونایتد تاتنهام فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۳۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد ویژه جلالی در استقلال قطع شد

به گزارش ورزش سه، ابولفضل جلالی فول بک خلاق استقلال که در صدر جدول گلسازترین بازیکنان لیگ قرار دارد در بازی با تراکتور نتوانست موقعیت چندانی روی دروازه حریف خلق کند و سبک بازی و حساسیت مسابقه دلیل اصلی این اتفاق بود.

جلالی در بازی‌های پیشبین استقلال زمانی که بازیکنان استقلال در محوطه جریمه استقرار دارند و جایگیری انجام دادند با اضافه شدن از خط دفاع و دریافت توپ در سمت چپ آن هم در حال حرکت با توپ ارسال روی دروازه را انجام می‌دهد و همین موضوع باعث بهم ریختگی خط دفاعی حریف و خلق موقعیت روی دروازه رقبا می‌شود، او در بازی شمس آذر با همین روش مهرداد محمدی را در محوطه جریمه صاحب توپ کرد و گل اول استقلال به ثمر رسید.

حساسیت دیدار تراکتور و استقلال باعث شده بود که دو تیم با فشردگی بیشتری در خط هافبک و دفاع حضور داشته باشند و همین مسئله فضای کمتری در اختیار مهاجمان استقلال قرار داده بود، همچنین مدافعان این تیم برای فرار از یارگیری مستقیم به عقب باز می‌گشتند و حرکات انفجاری ابوالفضل جلالی در این مسابقه راه به جایی نبرد.

رقیب اصلی جلالی، ریکاردو آلوز هم در این مسابقه در خلق موقعیت چندان موفق نبود و نتوانست پاس گل به نام خودش ثبت کند تا همچنان هر دو بازیکن با 9 و 8 بازیکن در صدر جدول گلسازترین بازیکنان لیگ قرار بگیرند و روبرتو تورس با پاس گلی که مقابل مس رفسنجان ارسال کرد با 6 پاس گل یک قدم به آنها نزدیک شود.

جلالی در چهار بازی متوالی برای استقلال پاس گل ارسال کرده بود و این مسابقه پایانی بود به روند فوق‌العاده او و باید دید در هفته‌های آینده چه عملکردی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • پیروزی لیدز یونایتد مقابل آرسنال و قطعی شدن قهرمانی منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس (4 می، 2003)
  • تن‌هاخ:آژاکس؟دوست دارم برگردم اما فصل بعد هم با ‌‌یونایتدم
  • پیام مهم: تن‌هاخ حاضر نیست از یونایتد برود!
  • رکورد ویژه جلالی در استقلال قطع شد
  • چلسی دربی لندن را از تاتنهام برد
  • رم ۰-۲ لورکوزن: ژابی در اروپا هم نمی‌بازد
  • چلسی ۲-۰ تاتنهام: حفظ امیدها برای اروپا با بردن دربی
  • اریک تن هاخ: سانچو مقابل پاری سن ژرمن خیلی خوب بازی کرد
  • کنایه پوستکوگلو به آرسنال: ما اینطور بازی نمی‌کنیم
  • کنایه دورتموند به یونایتد: از سانچو عذرخواهی کنید!