Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن برزیلی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: اگر هر 5 روز یک بازی برگزار شود تا زودتر تمام شود، برای ما خیلی خوب خواهد بود. اما اگر بخواهد فاصله دیدارها کم‌تر باشد، شرایط پیچیده می‌شود.

مگنو باتیستا، بازیکن برزیلی تیم فوتبال پارس جنوبی جم، در رابطه با وضعیت آمادگی خود به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار داشت: قبل از عید دچار مصدومیت شده بودم و نزد دکتر متخصص رفتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تشخیص پزشک این بود که باید عمل جراحی انجام دهم. اما الان 3 ماه است منتظر باشگاه هستم تا برای من بلیت تهیه کنند، من خیلی از پارس جنوبی جم ناراحت هستم و امیدوارم این مشکل هرچه زودتر حل شود. در حال حاضر هیچ تمرینی انجام نمی‌دهم چون درد زیادی دارم. این اتفاق در بازی دوستانه با نساجی مازندران رخ داد و از ناحیه رباط صلیبی پای چپ آسیب دیدم.

او ادامه داد: خداراشکر در حال حاضر شدت شیوع ویروس کرونا کمی کاهش پیدا کرده است، انشاالله تا 1 ماه آینده همه چیز به روال عادی خود برمی‌گردد. ادامه لیگ از 8 تیر آغاز خواهد شد اما بازی کردن بدون حضور تماشاگران سخت است. اگر هر 5 روز یک بازی برگزار شود تا زودتر تمام شود، برای ما خیلی خوب خواهد بود. اما اگر بخواهد فاصله دیدارها کم‌تر باشد، شرایط پیچیده می‌شود.

باتیستا گفت: قرارداد من با پارس جنوبی جم فقط برای امسال است، به دلیل مصدومیتی که برای من پیش آماده 8 ماه دیگر تازه می‌توانم به فوتبال برگردم و نمی‌دانم باشگاه برای من چه کار می‌کند. پارس جنوبی جم تا به حال 49 درصد مبلغ قرارداد من را پرداخت کرده و منتظر هستیم تا ادامه پرداختی‌ها را انجام دهد. این باشگاه خارج از زمین مشکلات زیادی دارد و این مسئله ارتباطی به بازیکنان ندارد. من 7 سال است در ایران هستم و 2 سال با مهدی تارتار کار کردم، او مربی خیلی خوبی است. تارتار به هر تیمی که می‌رود، موفق می‌شوند و من خیلی دوستش دارم.

بازیکن برزیلی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در پایان عنوان کرد: به نظر من پرسپولیس قهرمان لیگ امسال است، چون 10 امتیاز بیشتر از تیم‌های دیگر کسب کرد. مسئله کرونا فعلا تمام نمی‌شود، به نظرم اگر بازی‌ها با فاصله 3، 4 روز برگزار شود، خیلی سخت است. اگر لیگ‌ها امسال تعطیل شود و سال آینده دوباره شروع کنند، خیلی بهتر است. قصد دارم سال آینده هم در ایران بازی کنم، هر تیمی که مدیر برنامه‌هایم با آن صحبت کند برای من مناسب است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فوتبال مگنو باتیستا پارس جم پارس جنوبی جم برای من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۳۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترزیچ: حالا فقط یک مساوی تا فینال فاصله داریم

سرمربی تیم فوتبال بوروسیا دورتموند نتیجه نبرد خانگی شاگردانش با پاری‌سن‌ژرمن را با توجه به اتفاقاتی که در جریان بازی رخ داد، رضایتبخش می‌داند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال بورسیا دورتموند با پیروزی خانگی یک بر صفر شب گذشته‌ برابر پاری‌سن‌ژرمن (چهارشنبه) به ادامه پیشروی تحسین‌برانگیزش به سمت فینال این دوره از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا ادامه داد. نماینده آلمان که در مرحله قبلی اتلتیکومادرید را حذف کرد، به لطف تک گل نیکلاس فولکروگ و البته بهره‌مندی از چاشنی شانس برای بسته نگه داشتن دروازه‌اش، حریف فرانسوی را شکست داد تا امید آلمانی‌ها برای داشتن حداقل یک نماینده در فینال ومبلی را زنده نگه دارد.

ادین ترزیچ سرمربی زردپوشان وستفالن، در پایان مسابقه به شبکه DAZN‌گفت: با شایستگی کامل بازی را بردیم، بردی که نتیجه یک کار گروهی خوب بود. می‌توانستیم حتی گل‌های بیشتری هم بزنیم هرچند حریف هم می‌توانست. به همین دلیل هم از نظر من نتیجه قابل قبول است.

ترزیچ افزود: بازیکنان ما واقعاً دوندگی زیادی داشتند اما این شرط پیروزی در یک چنین مسابقه‌ای است. تیمی که می‌خواهد به فینال ومبلی برسد باید اینگونه هم تلاش کند. حالا تمام چیزی که از بازی برگشت می‌خواهیم یک مساوی است، هر چند که هدف‌مان این است که هفته آینده هم برنده میدان را ترک کنیم. برتری‌مان خفیف است اما فرصتی خوب برای صعود داریم.

پیروزی نفس‌گیر دورتموند برابر PSG در شب فرصت‌های سوخته

متس هوملس کاپیتان و مدافع کهنه‌کار دورتموندی‌ها که در پایان بازی به عنوان بهترین بازیکن میدان معرفی شد هم گفت: دورتموند بازی سطح بالایی را ارائه کرد و عملکرد بازیکنان‌مان پختگی آنها را نشان داد. همگی به یکدیگر برای ارائه این بازی خوب کمک کردیم. حفظ خونسردی و آرامش در چنین سطحی از مسابقات برای گرفتن تصمیم درست کار آسانی نیست اما ما در اکثر دقایق مسابقات از پس آن برآمدیم، چون می‌خواهیم که به فینال ومبلی برویم. سه‌شنبه هفته آینده در پاریس یک بازی سخت دیگر خواهیم داشت اما تیمی که فینال می‌خواهد در آنجا هم باید از عهده کار برآید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترزیچ: حالا فقط یک مساوی تا فینال فاصله داریم
  • آغاز تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی
  • کریمی: منتظر صحبت ما هستند تا محروم کنند!
  • محرم نویدکیا: اذیت کننده است که بازی‌های خانگی را از دست می‌دهیم
  • محرم نویدکیا: اذیت کننده است که بازی‌های خانگی را دست می‌دهیم
  • پیش‌فروش بلیت «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» آغاز شد
  • فقط شش هزار بلیت برای تراکتور - استقلال
  • بلیت‌ کنسرت محسن ابراهیم‌زاده را از «سینماتیکت» تهیه کنید
  • ۳۰ درصد بازار سرمایه در اختیار صنعت پتروشیمی/ فاز ۱۴ پارس جنوبی تماماً ایرانی است
  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر