Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرد ملکیان در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: آبی پوشان در لیگ نوزدهم دو چهره متفاوت داشته اند، ابتدای حضور استراماچونی، نتایج ضعیف در هفته های اول و شرایط خوب با گذشت بازی ها که متأسفانه به یک باره اتفاقاتی رخ داد که استراماچونی نتوانست شرایط را تحمل کرده و ایران را ترک کرد، اگر چه روزها بحث برگشتش وجود داشت اما هرگز چنین اتفاقی رخ نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پس از رفتن استراماچونی آبی پوشان سه بازی بدون سرمربی بودند اما بعد از آن مجیدی هدایت آبی پوشان را به عهده گرفت و به اعتقاد من شجاعت زیادی از خود نشان داد که در سخت ترین شرایط قبول کرد استقلال را از آن شرایط بد بیرون بیاورد. استقلال با مربیگری مجیدی امتیازات خوبی کسب کرد اما از دست دادن چند امتیاز باعث شد تا کمی با صدر جدول فاصله پیدا کند. سپس بحث کرونا پیش آمد و کلا مسابقات تعطیل شد اما در همان اواخر بازی ها مصدومان آبی پوشان زیاد شده و شرایط سختی را استقلال تجربه می کرد.

ملکیان ادامه داد: فکر می کنم روزهای بد استقلال تمام شدنی نیست، حالا که مصدومان برگشته اند و مجیدی همه بازیکنانش را در اختیار دارد، بحث مطالبات بازیکنان خارجی شرایط را سخت کرده و هر روز اخبار ناخوشایندی شنیده می شود مبنی بر اینکه احتمال بسته شدن پنجره نقل و انتقالات استقلال وجود دارد و شاید حتی اگر مطالبات بازیکنان خارجی پرداخت نشود، این تیم به دسته پایین تر سقوط کند. امیدوارم هر چه زودتر این مشکلات برطرف شده تا آبی پوشان بتوانند با آرامش کامل ادامه لیگ نوزدهم را شروع کنند.

وی در مورد اینکه چه تیمی در پایان فصل به قهرمانی خواهد رسید، گفت: روی کاغذ شانس پرسپولیس از همه بیشتر است اما فوتبال یک رو ندارد و جذابیت فوتبال در این است که اتفاقات غیرقابل پیش بینی در آن رخ می دهد، بنابراین هنوز هم تیم هایی چون استقلال، سپاهان و تراکتور شانس قهرمان شدن را دارند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد بحث قرارداد ویلموتس که این روزها بیشترین اخبار را به خود اختصاص داده است، گفت: متأسفانه در سال های گذشته خبرهای خوبی از تیم ملی به گوش نمی رسید و این روند همچنان ادامه دارد. کاش از ابتدا قرارداد ویلموتس را شفاف اعلام می کردند تا چنین مسائلی رخ نمی داد. حالا کسانی که مسبب این اتفاق بودند باید پاسخگو باشند. فوتبال ما در حال اُفت کردن است. وقتی کی‌روش از فوتبال ایران جدا شد ما باید بزرگتر از او را می آوردیم اما متأسفانه سیر نزولی در این مورد داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: ویلموتس آمد، موفق نبود و به جای او اسکوچیچ سرمربی تیم ملی شد، مربی که در لیگ برتر کارنامه قابل قبولی نداشت، بنابراین باید دست به دعا شویم تا بتوانیم یک بار دیگر به جام جهانی صعود کنیم.

ملکیان در خصوص نقش دلال ها در فوتبال ایران گفت: عامل اصلی تخریب فوتبال ما دلال هایی هستند که به خاطر منافعشان دست به هر کاری می زنند. آنها فوتبال ایران را به نابودی کشانده اند، بنابراین مسئولان باید هر چه زودتر دست این افراد سودجو را از فوتبال کوتاه کرده تا شاید در سال های آینده شاهد نمایش بهتری از فوتبال در سطح دنیا باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: متأسفانه کرونا دوباره شیوع زیادی پیدا کرده و قرار است لیگ هم آغاز شود. اگر این وضعیت ادامه پیدا کند، مطمئنا شروع بازی ها برای تمامی بازیکنان و عوامل اجرایی خطرناک است، پس باید مسئولان منطقی تر فکر کرده و یک راه حل خوب پیدا کنند تا خدای ناکرده اتفاق ناگواری برای کسی رخ ندهد.

کد خبر 4949498

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس ویروس کرونا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا وزارت ورزش و جوانان فدراسیون فوتبال فوتسال فدراسیون کشتی باشگاه پرسپولیس علیرضا بیرانوند تیم ملی فوتبال ایران لیگ برتر فوتسال احمد سعادتمند فرهاد مجیدی آبی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۳۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهر یزد به اعتبارات ملی نیاز دارد/ پروژه‌های نیمه‌تمام دفع آب‌های سطحی تکمیل می‌شود

شهردار یزد با بیان اینکه شهرداری وظیفه دارد خدمتگزار مردم باشد گفت: هرکجا که مشکلی ایجاد شود، مجموعه شهرداری یزد در صف اول خدمت به مردم است و مطالبات و درخواست‌های آن‌ها را دنبال خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی شهرداری یزد، ابوالقاسم محی‌الدینی با تاکید بر اینکه شهر یزد با ثبت در میراث جهانی صرفاً یک شهر معمولی نیست، اظهار کرد: بافت تاریخی شهر یزد در فهرست میراث جهانی ثبت شده و بسیاری از آثار و ابنیه این شهر نیز ثبت ملی است و نگاهی ملی و جهانی به بافت تاریخی آن وجود دارد و از مقامات کشور، دولت جمهوری اسلامی و استاندار محترم تقاضا داریم در مبحث قنات‌ها، فرونشست‌ها، فاضلاب شهری و ساماندهی مسیل شهر اعتبارات ملی تخصیص داده شد.

وی افزود: احیای مسیل به ویژه قسمت‌های ابتدا و انتهای آن برای جمع آوری روان آب‌ها، افزایش ایمنی و تاب آوری شهر در مقابل سیلاب‌ها امری ضروری است؛ ولی باید در نظر گرفت که تحقق این امر با اعتبارات شهرداری حتی اعتبارات چند سال شهرداری پاسخگو نیست.

شهردار یزد خاطرنشان کرد: درخواست داریم هرچه زودتر نگاه ویژه‌ای به شهر میراث جهانی یزد شود و اگر این اتفاق نیفتد، با توجه به تغییرات اقلیمی که رخ داده است، هر سال شاهد این فرونشست‌ها در شهر یزد خواهیم بود و شاید این امر شدیدتر هم بشود.

محی‌الدینی گفت: اجرای شبکه‌های دفع آب‌های سطحی، حفر چاه‌های جذبی و احداث سیل بندها، گوشه‌ای از تلاش‌های شهرداری یزد در این مدت بوده است، به نحوی که با احداث سیل‌بندها دیگر دغدغه‌ای برای بارندگی‌های اخیر و ورود آب از بیرون یزد به داخل شهر نداشتیم.

وی ابراز امیدواری کرد: سعی می‌کنیم تا پایان سال پروژه‌های باقیمانده در خصوص دفع آب‌های سطحی را تکمیل کنیم و مردم بدانند که دغدغه ما در شهرداری یزد این است که آن‌ها دغدغه‌ای نداشته باشند.

کد خبر 748766

دیگر خبرها

  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است/ پرسپولیس با «خودزنی» حذف شد
  • آخرین روزهای استقلالی بودن | خداحافظی نزدیک است
  • صادقی: انگیزه نساجی از تیم ما بیشتر است
  • مطهری: گل محمدی بزرگتر و فنی‌ترین مربی ایران است
  • کار تن‌هاخ در یونایتد با اخراج رونالدو تمام شد!
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود! | اگر یحیی مانده بو چنین نتایجی کسب نمی شد
  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود!
  • شهر یزد به اعتبارات ملی نیاز دارد/ پروژه‌های نیمه‌تمام دفع آب‌های سطحی تکمیل می‌شود