Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@14:47:14 GMT

آتش‌سوزی مراتع منشاد مهریز مهار شد

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۴۳۴۱۹

آتش‌سوزی مراتع منشاد مهریز مهار شد

سید علی باقری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه این حادثه روز گذشته اتفاق افتاد افزود: با اقدام سریع و به موقع یگان حفاظت منابع طبیعی و همکاری مردم آتش‌سوزی مهار شد.

به گفته وی ، این آتش‌سوزی به علت روشن کردن آتش از سوی برخی از شهروندان و مسافران صورت گرفت که با وزش باد به سمت ارتفاعات و مراتع منطقه شعله‌ور شده بود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول اظهار کرد: آتش‌سوزی مراتعی که در سال‌های بی‌آبی با تنوع پوششگیاهی، همچنان با طراوت باقی مانده و بعد از باران‌های اخیر به اوج زیبایی رسیده در اثر سهل‌انگاری به یکی از خبرهای پرتکرار مبدل شده است.

وی از عموم مردم خواست با توجه به خشکی علوفه‌های مرتعی از روشن نمودن آتش در مراتع خودداری نموده تا دیگر شاهد بروز اینگونه حوادث نباشیم و در صورت مشاهده آتش سوزی در مراتع موضوع را بلافاصله به شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴ اطلاع دهند تا بتوان با اقدامات به موقع خسارات را کاهش داد.

همچنین در هفته گذشته آتش‌سوزی مراتع اردشکن کنج‌کوه دهستان تنگچنار بخش ‌مرکزی مهریز مهار شد.

روستای منشاد با ۲ هزار نفر جمعیت در  ۳۰ کیلومتری شهر مهریز قرار دارد.

عرصه‌های منابع طبیعی مهریز ۶۰۰ هزار هکتار وسعت دارد.

بخش مرکزی مهریز شامل دهستان‌های میانکوه، ارنان، تنگچنار، بهادران و خورمیزات است و از جمعیت ۵۵ هزار نفری این شهرستان حدود ۳۰ درصد در روستاها زندگی می‌کنند.

برچسب‌ها مهریز مراتع اطفای حریق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهریز مراتع اطفای حریق مهریز مراتع اطفای حریق آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۳۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۲ برنامه شاخص آموزش و پرورش در مهریز


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، رئیس آموزش و پرورش مهریز گفت: در راستای بزرگداشت مقام معلم اداره آموزش و پرورش مهریز برنامه ریزی‌های خود را در قالب این مناسبت انجام داده است.


سید ضیاء طباطبایی از اجرای ۱۲ برنامه شاخص در آموزش و پرورش ویژه هفته معلم خبر داد و اظهار داشت: بیش از ۵۰ برنامه در هفته معلم در شهرستان مهریز برگزار می‌شود.


طباطبایی ادامه داد: برگزاری جشن ویژه معلمان و خانواده آنها در سالن چند منظوره فرمانداری پنجشنبه شب و تجلیل خانوادگی از مقام معلم و تهیه کلیپ در راستای شهدای دانش آموز و شهدای فرهنگی از برنامه‌های شاخص این هفته می‌باشد.


وی در ادامه از ساخت و تکمیل شش طرح آموزشی در شهرستان خبر داد و گفت:یکی از این پروژ‌ها در مهرماه سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

دیگر خبرها

  • اعتبار هزار میلیاردی برای طرح‌های عمرانی روستاها
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج
  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • مهار آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز
  • سوزاندن بقایای محصولات کشاورزی منجر به نابودی زمین می‌شود
  • جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان مهریز
  • رویش دشت شقایق در اردستان
  • چشم نوازی چشمه غربالبیز در دل طبیعت شهر مهریز + فیلم
  • آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد
  • اجرای ۱۲ برنامه شاخص آموزش و پرورش در مهریز