Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس پایگاه انتقال خون شهرستان مسجدسلیمان گفت: وضعیت این پایگاه از نظر ذخیره خون در وضعیت بحرانی و حاد قرار دارد.

الهام رحیمیان امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در مسجدسلیمان با اعلام این موضوع اظهار کرد: وضعیت این پایگاه از نظر ذخیره خون بحرانی و حاد است.

 او با بیان اینکه ذخیره خون برای تمامی گروهای خونی در این پایگاه بسیار کم شده، گفت: به دلیل گرمای تابستان و شیوع بیماری کرونا تعداد مراجعه اهدا کنندگان خون بسیار کمتر از مقدار مورد نیاز است و با توجه به جمعیت قابل توجهی از بیماران خاص در شهرستان و خدای ناکرده حوادث جاده ای، با ادامه این روند قادر به تامین نیازهای خونی و نجات جان همشهریانمان نیستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پایگاه انتقال خون مسجدسلیمان در پایان از شهروندان خیر درخواست کرد با مراجعه به پایگاه انتقال خون شهرستان، خون خود را برای ذخیره و نجات جان بیماران نیازمند اهدا نمایند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اهدای خون برنا خوزستان کرونا ویروس گروه های خونی ذخیره خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۳۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه خط انتقال آب روستای آبخورده شهرستان پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،هوشیاراحمدیان اظهار داشت:خط انتقال آب روستای آبخورده به طول ۸۰۰ متر و با سایز لوله ۶۳ پلی اتیلن و از طریق مسیر سخت و سنگی کوهستان و به صورت دستی با مشارکت اهالی روستا انجام شد.   وی افزود: با اتمام این خط انتقال که از چشمه جدید روستا و با احداث مخزن بتنی ۲۰ مترمکعبی انجام گرفت مشکل آب شرب ۴۵ خانوار با ۲۰۳ نفر جمعیت رفع شد.

دیگر خبرها

  • توسعه خط انتقال آب روستای آبخورده شهرستان پیرانشهر
  • حل برخی مشکلات اهدای خون در شهرستان‌های استان یزد
  • احداث استخر ذخیره آب کشاورزی شهرستان آوج
  • انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء
  • اهدای ۵۹ شیء تاریخی به اداره میراث‌ فرهنگی شهرستان ملایر
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • دستگیری صیاد غیر مجاز ماهی توسط یگان حفاظت محیط‌ زیست مسجدسلیمان
  • شهروندان از شنا در آب‌های جمع شده ناشی از رواناب‌ها و سدهای خاکی خودداری کنند
  • رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در خراسان شمالی
  • بررسی آخرین وضعیت بودجه واعتبارات وطرح‌های نیمه تمام گیلان