Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@21:54:44 GMT

حاج‌یوسف‌زاده: همه خانواده‌ام قرنطینه بودند

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۴۳۸۲۰

حاج‌یوسف‌زاده: همه خانواده‌ام قرنطینه بودند

سرمربی تیم ملی جودو نابینایان و کم بینایان گفت: 40 روز از خانه بیرون نیامدم و 30 روز هم در یک اتاق بودم و 12 کیلوگرم وزن کم کردم و همه خانواده ام هم قرنطینه شدند.

به گزارش "ورزش سه" محمدرضا حاج‌یوسف‌زاده در گفت و گو با  فارس در خصوص آغاز تمرینات جودوی تیم ملی نابینایان و کم بینایان، اظهار داشت: با توجه به اینکه رشته ما، درگیرانه و مبارزه‌ای است، باید منتظر بمانیم چه زمانی ستاد مقابله با کرونا در ورزش مجوز آغاز تمرینات را به ما خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر مجوز نیز به ورزشکاران داده نشود، کماکان تمرینات آمادگی جسمانی خود را ادامه می دهند. احتمالا مسئولان کمیته ملی پارالمپیک جلسه‌ای برگزار خواهند کرد تا در خصوص مشخص شدن وضعیت و تمرینات ورزشکاران تصمیم نهایی را بگیرند.

 

وی ادامه داد: ورزشکاران تمایل دارند هر چه زودتر تکلیف‌شان مشخص شود. در رشته ما نیز برگزاری اردوی آماده‌سازی بدون حریف تمرینی غیرممکن است و باید مشکل حضور اردونشینان برای آغاز تمرینات حل شود. البته سلامتی ورزشکاران در اولویت کار قرار دارد و نباید بچه‌ها نیز عجله کنند چون اگر اتفاقی رخ دهد، آینده آنها به خطر خواهد افتاد.

 

سرمربی تیم ملی جودو نابینایان و کم بینایان با اشاره به اینکه در اواخر سال گذشته به بیماری کرونا مبتلا شده بود، تاکید کرد: روز 24 اسفندماه کرونا گرفتم و دو ماه طول کشید به شرایط خوب و عادی برگردم. دقیقاً می‌دانم تحمل این بیماری چقدر سخت است و برای ورزشکاران خطر بیشتری دارد. آنها با حداکثر قدرت تمرین می‌کنند و تمام انرژی بدنشان تخلیه می‌شود بعد از آنکه بدن ضعیف شد، مستعد ورود میکروب و ویروس است.

 

وی افزود: ورزشکار حرفه‌ای که در مسابقات بین‌المللی شرکت می‌کند، نباید به کرونا دچار شود چون آینده ورزشی‌اش به سالم بودن اعضای بدنش بستگی دارد. وقتی فوتبالیست‌ها مرتب تکرار می‌کنند مسابقات را برگزار نکنید و جان ما را به خطر نیندازید! کشتی و جودو که دو حریف در طول مسابقه به یکدیگر چسبیده اند، چه باید بگویند؟

 

حاج‌یوسف‌زاده در خصوص اینکه چطور از چنگ این بیماری گریخته است، توضیح داد: من حداقل روزی یک ساعت ورزش می‌کنم. آمادگی جسمانی، هوازی و تمرین با وزنه را انجام می دهم و اصلا سیگار نمی‌کشم. 40 روز از خانه بیرون نیامدم و 30 روز هم در یک اتاق بودم و 12 کیلوگرم وزن کم کردم. همه خانواده‌ام قرنطینه بودند و بسیار اذیت شدند و همین جا از همسرم تشکر می‌کنم که با همراهی او توانستم کرونا را ایپون کنم.

جودو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جودو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۳۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان اسبق ایران درگذشت

به گزارش همشهری آنلاین، روابط عمومی فدراسیون جودو نوشت: امیر ملکی‌پور قهرمان اسبق سنگین وزن تیم ملی جودو کشورمان به دلیل عارضه قلبی شب گذشته (جمعه هفتم اردیبهشت ماه) درگذشت.

ملکی پور سال‌ها عضو تیم ملی جوانان و بزرگسالان بود، وی مدال طلای مسابقات جوانان آسیا،چندین مدال در تورنمنت‌های مختلف و چندین دوره قهرمان مسابقات قهرمانی کشور بوده است.

خبرورزشی ضایعه درگذشت مرحوم ملکی‌پور قهرمان اسبق جودو جوانان آسیا را خدمت خانواده مرحوم ملکی‌پور و خانواده بزرگ جودو تسلیت گفت.

کد خبر 847413 برچسب‌ها جودو ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • کناره‌گیری وزیر اول اسکاتلند از سمت خود
  • لحظه اعلام خبر شناسایی شهید «فیضی زاده» به خانواده اش
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • قهرمان اسبق ایران درگذشت
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • عضو سابق تیم ملی جودو ایران درگذشت
  • در هوای بهاری چطور ورزش کنیم؟
  • قرنطینه‌شدن کتاب‌های مشکوک به آرسنیک در کتابخانه ملی فرانسه