Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس آمار شرکت فرودگاه‌ها، اعزام و پذیرش مسافر فرودگاه امام(ره) در پروازهای بین‌المللی طی اردیبهشت ۹۹ نسبت به اردیبهشت ۹۸ بالغ بر ۹۷ درصد کاهش یافته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مطابق آمار شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران طی اردیبهشت ماه امسال پروازهای بین‌المللی فرودگاه امام خمینی (ره) نسبت به ماه مشابه سال گذشته حدود 90 درصد کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس نشست و برخاست در ماه مورد اشاره از 3255 فروند هواپیما در اردیبهشت 98 با رشد منفی 88 درصدی به 384 نشست و برخاست کاهش یافته است. در اعزام و پذیرش مسافر کاهش 97 درصدی ثبت شده است؛ اردیبهشت سال گذشته 512 هزار و 175 نفر در فرودگاه امام اعزام و پذیرش شدند که اردیبهشت امسال  این میزان به 16536 نفر کاهش یافته است.

همچنین عملکرد فرودگاه امام در بخش ارسال و پذیرش بار پست نسبت به  اردیبهشت سا 98 بالغ بر 84.11 درصد کاهش یافته است. اردیبهشت امسال یک میلیون و 679 هزار و 114 کیلوگرم بار و پست در این فرودگاه اعزام و پذیرش شده است. این رقم طی اردیبهشت ماه سال گذشته 10 میلیون و 568 هزار و 477 کیلوگرم بود.

در فرودگاه شیراز نیز نشست و برخاست هواپیما،‌ اعزام و پذیرش مسافر و ارسال و پذیرش بار و پست طی اردیبهشت ماه امسال نسبت به ماه مشابه سال 98 به ترتیب 92 درصد، 96 درصد و 86 درصد کاهش یافته است. این کاهش برای فرودگاه اصفهان نیز به ترتیب 89 درصد، 97 و 71 درصد بوده است.

در فرودگاه لارستان نشست و برخاست، اعزام و پذیرش هواپیما و ارسال و پذیرش بار و پست نیز به ترتیب رشد منفی 82 درصد، 88 درصد و 88 درصدی را ثبت کرده است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام

   

منبع: دانا

کلیدواژه: درصد کاهش یافته نشست و برخاست اعزام و پذیرش فرودگاه امام طی اردیبهشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۳۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشکسالی در ۲۲ استان کشور؛ کاهش ۸.۹ درصدی بارش‌ها!

از ابتدای سال آبی جاری تا ۱۳ اردیبهشت ماه بارندگی‌ها در کشور ۸.۹ درصد و میزان بارندگی‌ها در کشور در بازه زمانی ذکر شده ۱۸.۶ میلیمتر کاهش یافته است.

به گزارش مهر، بر اساس داده‌ها و اطلاعات بارش‌های سازمان هواشناسی کشور از ابتدای سال جاری آبی تا (۱۳ اردیبهشت ماه) بیشترین کاهش بارش با منفی ۴۳ درصد مربوط به استان قزوین است.

پس از قزوین، استان‌های سمنان و تهران به ترتیب به رشد منفی ۴۱.۳ و ۳۹.۸ درصد در رده‌های دوم و سوم کمترین بارش‌ها در بازه اشاره شده قرار دارند. میزان کاهش بارش در تهران ۹۳.۵ میلیمتر بوده؛ این در حالی است که با وجود بارش‌های قابل توجه طی روز‌های اخیر در کشور، اما همچنان بارش‌ها در ۲۲ استان منفی است. بارش‌ها در استان‌های ایلام، خراسان جنوبی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کردستان، کرمانشاه، گلستان، همدان و یزد نسبت به دوره بلندمدت افزایش یافته است.

بیشترین بارش‌ها برای استان سیستان و بلوچستان با رشد ۵۴.۲ درصدی، یزد ۴۱.۵ درصد و خراسان جنوبی با ۱۹.۷ درصد ثبت شده است.

در مجموع از ابتدای سال آبی جاری تا (۱۳ اردیبهشت ماه) بارندگی در کشور ۸.۹ درصد و میزان بارندگی‌ها در کشور در بازه زمانی ذکر شده ۱۸.۶ میلیمتر کاهش یافته است.

دیگر خبرها

  • ریزش ۷۹ درصدی تورم تولید/کاهش تورم مصرف‌کننده ادامه دارد؟
  • افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • پروازهای فرودگاه ایلام لغو شد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان (۱۷اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت طلا و سکه امروز 16 اردیبهشت 1403
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • خشکسالی در ۲۲ استان کشور؛ کاهش ۸.۹ درصدی بارش‌ها!
  • کاهش ۹ درصدی بارش‌ها در کشور
  • بزرگترین فرودگاه بین المللی دنیا در اینجا ساخته می شود / ۵ باند فرودگاهی برای جابجایی ۲۶۰ میلیون مسافر