Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز به دنبال انتشار ویدئویی از پیرمرد بی خانمان در زیر پل راه آهن تبریز در شبکه های اجتماعی و رسانه های خبری، از آمادگی این شهرداری برای انتقال افراد بی خانمان به گرمخانه های شهرداری تبریز خبر داد.

محمدرضا قربانیان تبریزی گفت: شب گذشته عوامل خدمات شهری در حین گشت های شبانه با این شهروند مواجه شده اند و قصد انتقال وی به گرمخانه شهرداری را داشتند، اما وی به عوامل ما اعلام کرده وسایلش را بر می دارد و آن محل را ترک می کند و همین کار را هم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با توضیح اینکه گرمخانه های شهرداری تبریز به روی افراد بی خانمان و بی سرپناه هم باز است، اظهار کرد: از نظر قانونی ما نمی‌توانیم آن‌ها را به زور و اجبار به گرمخانه‌ها ببریم و حضور این شهروندان باید داوطلبانه باشد.

قربانیان تبریزی از عموم شهروندان درخواست کرد با مشاهده چنین مواردی با سامانه ۱۳۷ شهرداری تبریز تماس گرفته و محل دقیق حضور افراد را خبر دهند تا به گرمخانه های شهرداری تبریز، انتقال یابند. 

به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، وی گفت: شهروندان مطمئن باشند که پس از اعلام موارد به شماره تلفن ۱۳۷ گشت‌های خدمات شهری نسبت به انتقال و استقرار این افراد در گرمخانه‌ها اقدام می‌کنند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بي خانمان بی خانمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۴۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شمار پناهجویان بی‌خانمان در انگلیس

یک مطالعه آماری نشان می‌دهد تعداد پناهجویانی که به علت بی‌خانمان شدن در انگلیس به کمک نیاز دارند طی یک سال به شدت افزایش یافته است.

به گزارش ایسنا، موسسه خیریه کمک به مهاجران و پناهندگان موسوم به «Praxis» افزایش پدیده بی‌خانمانی را در انگلیس چشمگیر توصیف کرده است.

آمارهای رسمی منتشر شده نشان می دهد این رقم بین سه ماهه سوم و چهارم سال گذشته میلادی (۲۰۲۳) بیش از دو برابر شده است.

۱۸۷۰ خانوار در دوره ژوئیه تا سپتامبر وجود داشتند که به دلیل مواجهه با بی‌خانمانی از مقامات محلی درخواست کمک داشتند.

در همین حال، این رقم برای دوره اکتبر تا دسامبر به ۴۱۵۰ افزایش یافت.

این ارقام از بازه‌های زمانی مشابه در ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ برآورد شده است.

به گزارش «آی نیوز»، کمبود مسکن در دسترس و مقرون به صرفه به این معنی است که پناهندگان برای یافتن خانه‌ای برای نقل مکان با مشکل مواجه خواهند شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش شمار پناهجویان بی‌خانمان در انگلیس
  • کمتر از یک درصد از افراد واجد شرایط در سیستان و بلوچستان خون اهدا می‌کنند
  • اعلام برنامه‌های عبور از اوج مصرف برق در تهران
  • مصوب نشدن بودجه شهرداری موجب اخلال در ارائه خدمات به شهروندان می‌شود
  • خودروهای آلاینده صوتی در تبریز توقیف می‌شوند
  • خودروهای آلاینده صوتی در تبریز توقیف می شوند
  • بلایی که انفجار مهیب چاه فاضلاب بر سر شهروندان تبریزی آورد | فیلم
  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران
  • نمایشگاه تولیدات خوداتکایی مدارس شبانه‌روزی در سنندج برپا شد
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج