Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@20:46:44 GMT

مدرسه ۳ کلاسه در درمیان ساخته می شود

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۴۴۲۷۹

مدرسه ۳ کلاسه در درمیان ساخته می شود

چاوشان گفت: با مشارکت موسسه خیریه پویندگان مهراندیش، تفاهم نامه ساخت مدرسه سه کلاسه در شهرستان درمیان منعقد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمود چاوشان» صبح امروز (۳۱ خرداد) در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: تفاهم‌نامه ساخت یک باب مدرسه ابتدایی سه کلاسه به همت موسسه خیریه پویندگان مهراندیش به امضا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی گفت: مدرسه خیرساز با مشارکت موسسه خیریه پویندگان مهراندیش به نام جواد نیک‌بین و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان خراسان جنوبی در شهرستان درمیان ساخته می‌شود.

 

وی با بیان اینکه در این تفاهم نامه مقرر به ساخت مدرسه سه کلاسه با زیربنای ۱۷۳ مترمربع در روستای فیض آباد شهرستان درمیان به صورت مشارکتی خیر و اداره کل نوسازی شده است، ادامه داد: اعتبار پیش‌بینی شده برای ساخت این فضای آموزشی ۶۰۰ میلیون تومان است که تا مهر ماه امسال آماده بهره برداری خواهد شد.

 

چاوشان میزان مشارکت خیر در ساخت این پروژه را ۳۰ درصد اعلام کرد و افزود: مابقی اعتبار از محل اعتبارات دولتی تامین می شود و هم اکنون عملیات اجرایی این مدرسه آغاز شده است.

 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: این اقدام خیر و انسان‌دوستانه باعث می شود تا تعداد ۸۰ دانش آموز مقطع ابتدایی در این روستای شهرستان درمیان بتوانند به تحصیل ادامه دهند.

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: ساخت مدرسه شهرستان درمیان شهرستان درمیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۴۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای خراسان جنوبی، امروز در بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در بیرجند از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی تجلیل شد. 

از بیست و پنجمین جشنواره خیرین مدرسه ساز تاکنون ۱۸ هزار و ۳۸۲ مترمربع فضای آموزشی آماده و تحویل آموزش و پرورش شده است. 

در خراسان جنوبی ساخت ٣۵٠٠ کلاس درس دیگر نیاز است. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • اجرای ۸ هزار و ۳۳۶ پروژه مدرسه‌سازی در استان‌ها
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت ۱۴۳ کلاس درس در استان بوشهر
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی
  • ۲ مدرسه خیر ساز در جوادآباد ورامین افتتاح می‌شود
  • احداث ۵ هزار کلاس درس از محل مولدسازی در خراسان رضوی