Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/بوشهر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر پیامی را با محورهای کرونا، آب، مواد مخدر و اهمیت مسائل فرهنگی صادر کرد.

متن پیام آیت الله صفایی بوشهری که نسخه ای از آن در اختیار خبرگزاری ایسنا قرار داده شده به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«الحمدلله رب العالمین و صلی الله علی محمد و آله الطاهرین سیما بقیه الله فی الارضین»

۱- با توجه به وضعیت قرمز استان بوشهر درباره بیماری ویروس کرونا لازم است مردم عزیز استان برای سلامتی خود، خانواده و دیگران به دقت مراعات بهداشت شخصی و اجتماعی نمایند و به توصیه های مسئولان ستاد مقابله با بیماری ویروس کرونا توجه جدی و مراقبت کامل نمایند و مدیران محترم استان و گروه های جهادی در عرصه تولید و توسعه امکانات بهداشتی و درمانی کوششی مضاعف داشته باشند و مراکز درمانی و آزمایشگاهی را توسعه دهند و با یک عزم همگانی این بیماری را مهار نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲- وضعیت آب استان در برخی از مناطق شهری و روستایی نیاز به توجه جدی مسئولان دارد و باید به هر طریق به آن مردم عزیز آب رسانی صورت گیرد تا در تابستان گرم و شرایط حاد بیماری کرونا دچار مشکلات نشوند.

از همه گروه های جهادی و بسیج گرانقدر تقاضا دارم در این زمینه مانند همیشه تلاشی مضاعف داشته باشند.

۳- متاسفانه مواد مخدر در دو عرصه ورود و توزیع از طریق استان بوشهر شرایط نگران کننده ای دارد، با توجه به رویکرد جدید سوداگران و جنایت کاران قاچاق مواد مخدر به ورود دریایی آن لازم است مسئولان ذی ربط با جدیت تمام در این باره مبارزه قاطع داشته باشند. بر خود لازم می دانم از تمامی ماموران مبارزه جدی با مواد مخدر تشکر و قدردانی نمایم.

۴- مسائل فرهنگی یکی از مهمترین امور در زندگی انسان است و تمام ادیان الهی به ویژه اسلام بر آن تاکید دارند. از تمامی نهادهای فرهنگی تقاضا دارم مناسب با شرایط موجود کارهای فرهنگی را با ابتکارات و نوآوری های تشویقی و جذاب به ویژه در فضای مجازی گسترش دهند و آموزه های اسلامی را در سطوح مختلف جامعه تعمیق و نهادینه نمایند. از مسئولان محترم درخواست می کنم درباره ساماندهی سواحل استان از جهت امکانات رفاهی سالم، امور بهداشتی به ویژه در شرایط کنونی شیوع بیماری کرونا و مراعات امور فرهنگی و شرعی تدابیر و برنامه ریزی جدی بنمایند.

صفایی بوشهری

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خبرگزاری ایسنا استان بوشهر آب استانی سیاسی کروناویروس بوشهر مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۴۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون ۴۵۵ هزار طیور بومی در قزوین

مهدی جلوخانی مدیرکل دامپزشکی قزوین گفت: واکسینه شدن این تعداد طیور روستایی در فاز دهم طرح واکسیناسیون با به کارگیری از توان نیرو‌های دولتی و با اولویت روستا‌های اطراف مزارع صنعتی طیور و روستا‌های با جمعیت بالای طیور بومی صورت گرفت.

وی ادامه داد: در راستای اجرای برنامه‌های پیشگیرانه دفتر بهداشت و مدیریت بیماری‌های طیور سازمان دامپزشکی کشور با هدف پیشگیری و کنترل بیماری نیوکاسل در جمعیت طیور روستایی، مرحله دهم واکسیناسیون در جمعیت طیور بومی استان اجرا شد.

جلوخانی با اشاره به اهداف عمده این طرح گفت: ارتقا سطح ایمنی طیور بومی، پیشگیری از وقوع بیماری و همچنین کاهش انتشار ویروس بیماری نیوکاسل از مخازن طبیعی به واحد‌های صنعتی و همچنین کاهش کانون‌های این بیماری در مزارع صنعتی و کمک به تولید و معیشت روستاییان از اهداف طرح واکسیناسیون طیور روستایی بود.

به گفته این مسئول، بیماری نیوکاسل یکی از مهمترین بیماری‌های ویروسی در طیور است که ضمن ایجاد تلفات در جمعیت طیور، خسارات اقتصادی زیادی را در واحد‌های پرورش نیمچه‌های گوشتی و مزارع مرغ تخمگذار به دنبال دارد.

وی افزود: مهمترین راه پیشگیری از بروز این بیماری انجام برنامه واکسیناسیون و رعایت اصول بهداشتی و امنیت زیستی در پرورش و نگهداری طیور است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • هشدار به رانندگان در پی ورود سامانه بارشی به ایلام
  • واکسیناسیون ۴۵۵ هزار طیور بومی در قزوین
  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • لغزنده بودن محورهای مواصلاتی استان ایلام به دلیل بارش باران
  • توجه به اقامه نماز موجب ارتقای معنویت در سازمان‌ها می‌شود
  • مهم‌ترین دلایل خودکشی در استان وضعیت فرهنگی، اقتصادی و افسردگی می‌باشد
  • عدالت آموزشی در مناطق شهری و روستایی گلستان مستقر شده است
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • افزایش کتابخانه‌های سیار، نیاز استان ایلام